Die zal wel weer denken dat Lieke erachter zit.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:09 schreef CocaColaLight het volgende:
Die lucht krijgen ze vanavond niet meer uit de slaapkamerzal mij benieuwen hoe palma gaat reageren
zei hij dat?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is nu TERROR, niemand gaat nog slapen
[afbeelding]
Vanwaar dat kaarsje?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:10 schreef Day het volgende:
Volgens mij gaat deze avond heel anders lopen dan gepland.![]()
ik denkt het ook.... vast geen honing met veren op Brian zijn haarquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:10 schreef Day het volgende:
Heb je het ook in de gatenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:10 schreef Day het volgende:
Paar touwen aan haar armen en Herma en Brenda die haar een keer door de slaapkamer slepen dan komt alles goed.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:09 schreef CocaColaLight het volgende:
Die lucht krijgen ze vanavond niet meer uit de slaapkamerzal mij benieuwen hoe palma gaat reageren
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:11 schreef mootie het volgende:
Zou wel weer grappig zijn als Jaap een nieuwe lading over de rand kiepert als Brian net klaar is.![]()
Ja, Japio riep naar de camera "Het is nu TERROR, niemand gaat nog slapen"quote:
De vlechten van Herma absorberen ook uitstekend m&m kots.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Paar touwen aan haar armen en Herma en Brenda die haar een keer door de slaapkamer slepen dan komt alles goed.
Dat vind ik dan wel weer aardig.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:11 schreef yellowfirst het volgende:
Brian is weer het slaafje van Jaap, hij ruimt de boel op...![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Paar touwen aan haar armen en Herma en Brenda die haar een keer door de slaapkamer slepen dan komt alles goed.
En terecht, ik zou ook ver weg zijn! Huub is naar achter denk ik.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer aardig.
huub is er alweer vandoor.
Nee samen met Lieke in kantoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:13 schreef mootie het volgende:
[..]
En terecht, ik zou ook ver weg zijn! Huub is naar achter denk ik.
Nou...Huub was net ook behoorlijk aan het redderen, toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het blijft een slim manneke...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Een rat is gewend te vreten uit het vuil van de mensen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:15 schreef kybe het volgende:
Brian gaat nu kroketten eten,hoe kan die????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |