Welke homo gaat er nou met laptop en wat vriendjes bier drinken.?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:26 schreef LENUS het volgende:
Laat ik even voor Arid opkomen en het ware verhaal rond dit topic verklappen:
Donderdagavond waren we met wat vrienden bij elkaar om even een biertje te happen. Hier waren FreddyGonzales, Arid, ik en vrienden zonder fok!account() bij aanwezig. Toen Arid even naar wc ging, pakte Freddy en ik zijn laptop en maakte voor de gein dit topic aan. Nu ik zie dat die jongen serieus voor heaumeux wordt uitgemaakt, vind ik het toch wel sneu worden.
That's all folks!![]()
Ja het is erg gemeen van ons..........en sneu ook voor hem. Na kappen nu met die ongein en een slotje op dit topicquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:26 schreef LENUS het volgende:
Laat ik even voor Arid opkomen en het ware verhaal rond dit topic verklappen:
Donderdagavond waren we met wat vrienden bij elkaar om even een biertje te happen. Hier waren FreddyGonzales, Arid, ik en vrienden zonder fok!account() bij aanwezig. Toen Arid even naar wc ging, pakte Freddy en ik zijn laptop en maakte voor de gein dit topic aan. Nu ik zie dat die jongen serieus voor heaumeux wordt uitgemaakt, vind ik het toch wel sneu worden.
That's all folks!![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:42 schreef Maikuuul het volgende:
Dan vraag je toch of je er een man bij mag pakken ?
Double penetration voor je vrouw that is !
Echte homo's wassen met Dreft.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:17 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
die grap is te goed om waar te zijn![]()
vuile homo![]()
![]()
vitamine Drion bedoel je?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:19 schreef LessKite het volgende:
kun je niet gewoon veel vitamine B slikken ofzo zodat je er geen last meer van hebt ?
Edit: ik zie nu pas dat allang bekend was dat het een fake topic isquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:41 schreef morgane het volgende:
Zolang je nog genoeg voor je vriendin voelt is er toch niets aan de hand? Dat je ook gevoelens voor mannen hebt, betekent niet meteen dat je minder voor je vriendin voelt neem ik aan.
You can't always get what you want.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:36 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
]Na kappen nu met die ongein en een slotje op dit topic![]()
Je hebt wel goed gekeken zegquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:32 schreef zoutig het volgende:
[..]
Waarom heeft die gast zijn sportschoenen nog aan![]()
Easy.quote:
Goede kickquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |