Ja, iedereen die zegt uniek te zijn kun je nu recht in het gezicht uitlachenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:23 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat onderste filmpje is gewoon echt heel eng.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:27 schreef Mrs.Solis het volgende:
[..]
Blijkbaar komt dat erg vaak voor als je haar telkens zo ziet gissen.
Kssssssssssst, dit is een anti-Char topic.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:11 schreef Gelderland het volgende:
ze gokt wel namen, maar je hebt een heel alfabet, vaak heeft ze 't al goed bij 2 letters, en dat is dan de naam vd overledene...
verder vertelt ze soms zéker dingen wat gewoon klopt...
surequote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:42 schreef CecilBDemented het volgende:
moeder van robert van den broeke? die gast is ook zoon oplichter stomme kneus.
godver ik hebook wel eens een dejavu en heb ook wel eens iets gedroomd wat later gebeurde.
maar ga niet zielig lopen liegen op televisie dat ik een fortuneteller ben.
nee char weet wie haar gasten zijn en zoekt goed van te voren naar alle informatie die zijn kan gebruiken in haar spelletje.
als ik nog eens een kans krijg zet ik haar volledig voorschut,
tis gewoon een simpel trucje: cold readingquote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:28 schreef Gelderland het volgende:
[..]
sureChar kan echt niet alles opzoeken hoor... als ze de namen geeneens weet. Daarnaast is niet alles op te zoeken. Robert vd broeke is heeel anders, die ziet ook graancirkels etc, doet hele andere spirituele dingen, daar geloof ik ook niet in. Zéker met al die foute van hem niet; het is meer en goochelaar
![]()
Char daarintegen kan ik nog wel geloven, als is die show züm kotzen![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:28 schreef Redux het volgende:
[..]
Verdient ze 'veel' geld hiermee dan? Volgens mij niet.
Magicquote:
Wel een leuk filmpje inderdaad!quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
http://pdw.blogspot.com/2007/05/derren-brown.html Als iedereen nou eens naar het bovenste filmpje kijkt, dan zijn we van deze oplichters snel af...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |