't Is ook papier. Feitelijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:19 schreef maedel het volgende:
idd, niet wééér...
Maar goed, nu dit topic toch omhooggekickt is... dat stucloper in de bouwmarkt viel mij wat tegen qua dikte.
Toen er ooit een profi stucadoor bij ons was, was dat spul volgens mij veel dikker.
Moet ik dat ergens anders gaan halen? Ik vond het net papier lijken bij de Karwei.
Ja feitelijk wil ik mijn piano verhuizen, op z'n eigen wieltjes, over parket.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't Is ook papier. Feitelijk.
Maar wij hebben het ook overal gehad en het werkt perfect, volledig waterdicht, en beschermt de vloer prima tegen stuczooi.
Plastic is inderdaad niks. Die stucloper leg je neer en blijft gewoon liggen en je trekt er geen gaten in.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:30 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja feitelijk wil ik mijn piano verhuizen, op z'n eigen wieltjes, over parket.
En dan dacht ik dat eerst op de grond te leggen, en dan laminaatplaten die ik nog heb liggen. En daarover heen dus.
Ik wilde het ook gebruiken bij behangen en schilderen van de muren. Dat plastic, daar heb ik altijd ruzie mee, vandaar
Ver genoeg om een heel lelijk spoor in het parket te trekken.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Plastic is inderdaad niks. Die stucloper leg je neer en blijft gewoon liggen en je trekt er geen gaten in.
Moet die piano ver?
Niet in de doorsnee bouwmarkt. Hoe dat met pro groothandels zit weet ik niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:45 schreef maedel het volgende:
[..]
Ver genoeg om een heel lelijk spoor in het parket te trekken.
Maar dat spul is dus niet in diverse diktes verkrijgbaar ofoz?
Omdat je je hier hebt geregistreerd om dit product aan te komen prijzen, daarom is het spamquote:
Het zijn de rollen met bedrukte verpakingen voor sap enzo die een produktiefoutje haddebn en dus niet gebruikt kunnen worden. Dus kan soms in dikte verschillen denk ik, maar dat is dan toeval. het is in feite een afvalproduct van de verpakkingsindustrie.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:45 schreef maedel het volgende:
[..]
Ver genoeg om een heel lelijk spoor in het parket te trekken.
Maar dat spul is dus niet in diverse diktes verkrijgbaar ofoz?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |