wel zo vriendelijk voor onze medefokkersquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:08 schreef Jimmeh het volgende:
Aah 402 is dus alfaforum.nl? De Alfa van m'n pa staat ook in de showroom van de site![]()
Bon als hoofdfoto in OP gezet
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:01 schreef peacetaker het volgende:
ik ga er ook heen!!
moet je voor die korting die bon uit de OP printen en meenemen??
jep x2quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:33 schreef Neluhz het volgende:
is alleen maandag?
jammer, zondag was me wel uitgekomen.
weet jij of er iets van italia zandvoort gaat komen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:09 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
[..]
jep x2
Weersverwachting is inderdaad behoorlijk slecht, zullen behoorlijk wat klassiekers gewoon op stal blijven denk ik![]()
Ik ben er vorig jaar nog geweest, toen waren alle Italiaanse race klassen (360 Modena cup en Alfa challenge etc) die er normaal waren al afgevalen. Vorig jaar was het 2 juli, maar op de evenementen lijst van CPZ niks te vinden...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
weet jij of er iets van italia zandvoort gaat komen?
Zo zonde want de opkomst daar was extreem hoog altijd met Ferrari's en de lambo's waren er ook altijd in grote getallenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:25 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Ik ben er vorig jaar nog geweest, toen waren alle Italiaanse race klassen (360 Modena cup en Alfa challenge etc) die er normaal waren al afgevalen. Vorig jaar was het 2 juli, maar op de evenementen lijst van CPZ niks te vinden...
Ik vrees het einde van het evenement, net als ooit met Viva Italia gebeurde... Dat ze de financien niet rond konden krijgen.
Zo te zien is het Nationaal Oldtimer Festival op 16 september het vervangende evenement, oftewel einde Italia a Zandvoort?![]()
2 juni op spaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:52 schreef ook_gek het volgende:
het word slecht weer maandag![]()
En trouwens de opkomst van Ferrari is altijd minimaal
Ik ga niet
jammer dat er dit jaar niks komt op zandvoort want daar waren altijd heel veel Ferrari's
daar ben ik nog nooit geweest maar wil ik wel graag heen!!quote:
alleen de entree is iets van 40 euroquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:50 schreef Jimmeh het volgende:
Dat Spa Italia lijkt me zo gaaf
http://www.spaitalia.be/nl/2006_archives.html
w.t.f. ..... ik kom een tijdje niet op FOK en meteen wordt er van me gejatquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:46 schreef lipje het volgende:
ben het plaatje aan het zoeken
gevonden:
Met dank aan ConQuestador
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie je bij de Gamma, en was zo vriendelijk jou credit te geven van het plaatjequote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:47 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
w.t.f. ..... ik kom een tijdje niet op FOK en meteen wordt er van me gejat![]()
maar ik ben er ook bij, 's middags ook nog ff stukje sturen (Even mijn nieuwe KW3 en Brembo's testen), helaas mogen wij pas om half5 ofzo![]()
Volgende keer beetje doorrijden jij he, 2x ingehaald worden is wel HEEL erg natuurlijkquote:Op maandag 28 mei 2007 23:18 schreef lipje het volgende:
niet zo gretig jij, als je zelf was gegaan dan had je de foto's niet nodig gehad
alstuquote:Op maandag 28 mei 2007 22:37 schreef ook_gek het volgende:
waar blijven de foto's
waren er dit jaar veel ferrari's?
eerst chippen en ander onderstel aanschaffen, hij is op comfort ingesteldquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:47 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Volgende keer beetje doorrijden jij he, 2x ingehaald worden is wel HEEL erg natuurlijk![]()
gele koni´squote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:42 schreef lipje het volgende:
[..]
eerst chippen en ander onderstel aanschaffen, hij is op comfort ingesteld
MEUK!!!quote:
Je blies er iig prima over maandagquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:45 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
MEUK!!!
Daar ben ik ooit de grindbak mee ingereden door enorme onderstuur (en een enorme inschattingsfout)
KW (of een andere GOEDE schroefset) is the real shit![]()
hij reed met mij meequote:Op woensdag 30 mei 2007 15:29 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Reed jij ook dan ?
zoja, in wat voor auto ?
Er reden ook enkele 159's bij ons mee, ik weet niet wat voor motor erin lag, maar op rechte stuk waren ze best rap. Alleen in de bochten waren ze nergens meerquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:04 schreef Jimmeh het volgende:
[afbeelding]
Ik ben ook gespot, alleen met lease kan je helaas niet het circuit op
ConQuestador hoe kom je aan zo'n kleine kentekenplaat, moet je daar ontheffing voor aanvragen? M'n pa vindt die grote plaat maar niks, maar is met z'n 156 al zo vaak aangehouden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |