quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:16 schreef vive_la_vida het volgende:
Halfords heeft zn alles in de onlineshop in de aanbieding gedaanMijn bestelde tomtom staat inmiddels op verzonden
![]()
![]()
Doe dan net als bij de wehkamp actie er wat sokken bij ofzo.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ideal werkt niet bij mij met 0 euro.![]()
verzendkosten zijn 7,50quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ideal werkt niet bij mij met 0 euro.![]()
Alles?quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:29 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja dat was ik ook van plan, maar alles is gratis geworden.![]()
Ik deed ook afhalen, maar dan is het 0,0 euro en kun je niet via Ideal betalen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Alles?
Afhalen kan ook toch.
En dan betalen?
Of niet?
Ach, ik zie wel.
Wat heb je erbij besteld dan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:32 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik deed ook afhalen, maar dan is het 0,0 euro en kun je niet via Ideal betalen.![]()
Klopt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:33 schreef veldmuis het volgende:
Ik hoef vast geen moeite te doen, want ze hoeven dit vast niet te leveren?
Je weet dat je nu gaat betalen voor lucht?quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:33 schreef Diemietuhriej het volgende:
Heb bezorgkosten erbij..
Ideal = internetbankieren.![]()
Oh, dan wil ik het wel!quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:34 schreef Adelante het volgende:
Ik gok dat je een gratis wegenkaart krijgt als goedmakertje
Mag ook wel eens een keertje, dat gebruik van zuurstof zonder belasting of iets dergelijks is behoorlijk asociaalquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je weet dat je nu gaat betalen voor lucht?
Ik weet het...quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:33 schreef Diemietuhriej het volgende:
Heb bezorgkosten erbij..
Ideal = internetbankieren.![]()
ik betwijfel of dat het wel is hoorquote:
quote:2.5 Alle opgaven door Halfords Nederland van prijzen, specificaties en / of andere aanduidingen van producten en / of diensten op de site, worden steeds met zorgvuldigheid gedaan. Halfords Nederland kan echter niet instaan voor de juistheid hiervan of het feit dat zich afwijkingen hiervan kunnen voordoen. Halfords Nederland is niet gebonden aan overeenkomsten die zijn aangegaan op basis van op de site voorkomende onjuiste informatie.
nee nog nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:45 schreef Diemietuhriej het volgende:
Is ie binnen ofwat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |