Flauw hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:23 schreef martin85 het volgende:
ik ben het filmpje even aan het editten.. aan het begin en eind ben ik zelf ook te zien.. dus dat ga ik even deleten.
Daar doen we niet moeilijk over...quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:23 schreef martin85 het volgende:
ik ben het filmpje even aan het editten.. aan het begin en eind ben ik zelf ook te zien.. dus dat ga ik even deleten.
Linkquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:29 schreef admiraal_anaal het volgende:bluffer, geloof er geen fuck van
Mijn filmpje met me tyfus, klote tering exstaat wel in KPD
quote:
Dus in feite heb je jezelf geowned?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]nee want ik sta er te duidelijk op en me ex ook maar kan hem niet wissen ivm edit-time die verstreken is
![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:34 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dus in feite heb je jezelf geowned?
Helaas staat het filmpje van A_A niet meer onlinequote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:40 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Helaas staat het filmpje van A_A niet meer online
Misschien kan hij hem even opnieuw uploaden... (In het betreffende topic stond dat het een lekker wijf was)
ben je gek?.. ik weet van niets.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:40 schreef -skippybal- het volgende:
Tof! Ga je het ook naar haar mailen?
*History checkt...quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]heb je link naar dat topic?
ik kon hem niet vinden
Doe niet zo laf en zet hem neerquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]eigenlijk wel maar een modje of admin vragen om te wissen durf ik ook niet want dan weten ze het filmpje te vinden
Oja me ex is een teringhoeren in het filmpje neuk ik haar in haar kont
Ja daar keek ik net ook, maar die link is doodquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:43 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
*History checkt...
Ik denk dat het deze is: [Sexy en Gewaagd] : US -picca's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |