dat kan eric zeker,daarbij is het wel lollig om een stoel onder iemand uit te trekken,maar inderdaad nog gevaarlijk ook.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Eric kan ook wel het bloed onder je nagels vandaan halen met zijn heiliger-dan-heilig actje.
Eric durft alleen tegen Huub.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:16 schreef cindy10 het volgende:
[..]
zal tijd worden...snapte toch al niet dat huub niet uit pure frustratie iemand op zn bek roste...![]()
Ik snap er ook geen yota van, maar misschien komt dat nog.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmmm was het niet de bedoeling dat Brian eens flink werd aangepakt vandaag?![]()
Ik ben er bang voor.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:19 schreef beequeen het volgende:
Ik snap er ook geen yota van, maar misschien komt dat nog.![]()
![]()
![]()
Say no too firefoxquote:
Huub verplaatst post 10 cm omdat hij die plek wilde en dus trekt Eric de stoel onder hem vandaan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:19 schreef Copycat het volgende:
Eric maakt wel een hoop stennis over de post die van het ene naar het andere bord werd verlegd. Huub reageert daar dan weer veel te agressief op.
Huub heeft wel gelijkquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:19 schreef Talitha het volgende:
Pfffff, tis veel te warm om je zo druk te maken.![]()
Misschien is dat juist de reden waarom ze zich zo druk maken..quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:19 schreef Talitha het volgende:
Pfffff, tis veel te warm om je zo druk te maken.![]()
en terecht dat Brian het met hem eens is... Eric is weer mega-irritant met die nichtentrekjesquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:19 schreef daWeasel het volgende:
Eric trekt de stoel onder Huub vandaan omdat hij de post van Eric verplaatste? WTF Brain is het eens met Huub? Wat is dit voor script?
Eh... ja, blijkbaar vond Eric dat Huub de stoel niet mocht hebben omdat hij er zelf niet mocht zitten...quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub verplaatst post 10 cm omdat hij die plek wilde en dus trekt Eric de stoel onder hem vandaan?![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub verplaatst post 10 cm omdat hij die plek wilde en dus trekt Eric de stoel onder hem vandaan?![]()
Dat is ook hartstikke suf en kan gevaarlijk zijn. Ik kan me voorstellen dat Huub daar pissed over is. Maar hij reageert ook wel erg in de overdrivequote:Op donderdag 24 mei 2007 19:20 schreef mootie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |