quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Volgens Brian had Amanda al eerder nipplegate dan Janet Jackson. "De ene keer komt die eruit, dan die.."
"Ooo, dat had ik altijd al", zegt Amanda.
neequote:Op donderdag 24 mei 2007 19:04 schreef easysatellite het volgende:
stream 1&2 doen t niet???
Stream 2 wel op tien. (daar heb ik die nipplegate vandaan)quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:04 schreef easysatellite het volgende:
stream 1&2 doen t niet???
quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:06 schreef SiRojK het volgende:
Een Cos
Waarom duurt dat telkens zo lang voordat er een nieuw topic staaT?
Die staan scheef bij mijquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:07 schreef Disana het volgende:
Alle vier de streams doen het alweer een tijdje.
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Als je die al hebt, refresh dan even de pagina
Die werkt bij mij helaas niet. Nou ja, ze moeten toch zo samen eten en ik over een half uurtje weg, dus ik red het nog wel even.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:07 schreef Disana het volgende:
Scheef ??quote:
Ik haal de (garnier) streams via BBstream binnen, maar 1 & 2 blijven weigeren...quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:07 schreef Disana het volgende:
Van scheef staan weet ik niets, maar er zit een heel menu achter die pagina. Zo is de c toets bijvoorbeeld om de bediening (geluid) in en uit te schakelen.quote:
Je hebt heel wat gemist. Wifebeater was in een romantische bui en vertelde wat hij allemaal zou doen als hij ''in love ''is.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:05 schreef Copycat het volgende:
Waarom lees ik wel over Brian en Amanda, maar zie en hoor ik alleen stream 3 en 4?
Als hij in love is? Met andere woorden: dat is ie nu dus niet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:12 schreef beequeen het volgende:
Je hebt heel wat gemist. Wifebeater was in een romantische bui en vertekde wat hij allemaal zou doen als hij ''in love ''is.
Dan neemt hij haar mee naar de Zwaluwhoeve en hij doet de booschappen.
Amanda kwam bijna klaar.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:14 schreef blomst het volgende:
Huub ssolliciteert naar huis??
Die is er door dezelfde deur uitgebonjourd als 'geen lichamelijk geweld'.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:13 schreef Nostalgist het volgende:
Godsamme, Huub gooit de post van Eric in de vijver.... What happened to personal belongings....
zal tijd worden...snapte toch al niet dat huub niet uit pure frustratie iemand op zn bek roste...quote:
De opmaak is relatief aan het venster; trek en duw eens een beetje en schakel de bediening eens aan en uit (met de c toets dus).quote:
Eric kan ook wel het bloed onder je nagels vandaan halen met zijn heiliger-dan-heilig actje.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:15 schreef easysatellite het volgende:
wat n loser is die huub, die eric houd zich wel goed in zeg ik zou die huub allang terug n klap geve
Yeahquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:14 schreef webextreme.nl het volgende:
lekker agressie!!! go zo door!!!
En Erics bordje met eten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:17 schreef Meganog het volgende:
Stapel brieven het zwembad in.
Eric gaat bellen.
dat kan eric zeker,daarbij is het wel lollig om een stoel onder iemand uit te trekken,maar inderdaad nog gevaarlijk ook.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Eric kan ook wel het bloed onder je nagels vandaan halen met zijn heiliger-dan-heilig actje.
Eric durft alleen tegen Huub.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:16 schreef cindy10 het volgende:
[..]
zal tijd worden...snapte toch al niet dat huub niet uit pure frustratie iemand op zn bek roste...![]()
Ik snap er ook geen yota van, maar misschien komt dat nog.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmmm was het niet de bedoeling dat Brian eens flink werd aangepakt vandaag?![]()
Ik ben er bang voor.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:19 schreef beequeen het volgende:
Ik snap er ook geen yota van, maar misschien komt dat nog.![]()
![]()
![]()
Say no too firefoxquote:
Huub verplaatst post 10 cm omdat hij die plek wilde en dus trekt Eric de stoel onder hem vandaan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:19 schreef Copycat het volgende:
Eric maakt wel een hoop stennis over de post die van het ene naar het andere bord werd verlegd. Huub reageert daar dan weer veel te agressief op.
Huub heeft wel gelijkquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:19 schreef Talitha het volgende:
Pfffff, tis veel te warm om je zo druk te maken.![]()
Misschien is dat juist de reden waarom ze zich zo druk maken..quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:19 schreef Talitha het volgende:
Pfffff, tis veel te warm om je zo druk te maken.![]()
en terecht dat Brian het met hem eens is... Eric is weer mega-irritant met die nichtentrekjesquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:19 schreef daWeasel het volgende:
Eric trekt de stoel onder Huub vandaan omdat hij de post van Eric verplaatste? WTF Brain is het eens met Huub? Wat is dit voor script?
Eh... ja, blijkbaar vond Eric dat Huub de stoel niet mocht hebben omdat hij er zelf niet mocht zitten...quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub verplaatst post 10 cm omdat hij die plek wilde en dus trekt Eric de stoel onder hem vandaan?![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub verplaatst post 10 cm omdat hij die plek wilde en dus trekt Eric de stoel onder hem vandaan?![]()
Dat is ook hartstikke suf en kan gevaarlijk zijn. Ik kan me voorstellen dat Huub daar pissed over is. Maar hij reageert ook wel erg in de overdrivequote:Op donderdag 24 mei 2007 19:20 schreef mootie het volgende:
Dat dan weer wel, maar als ik erg schrik kan ik ook heel gek reageren.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is ook hartstikke suf en kan gevaarlijk zijn. Ik kan me voorstellen dat Huub daar pissed over is. Maar hij reageert ook wel erg in de overdrive
Ik val er middenin, maar de 'vergrijpen' lijken me niet al te ernstig. Toch?quote:
Ik moet zeggen dat ik Huub gelijk vind hebben, de post wordt iets verplaatst en dan trek je een stoel onder iemand vandaan. Erik is echt een irritante zak al weken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:21 schreef Desii het volgende:
[..]
en terecht dat Brian het met hem eens is... Eric is weer mega-irritant met die nichtentrekjes
wat maakt het nu uit waar je post ligt links, of rechts...... daarna een stoel onder iemand vandaan trekken is idd linke soep
Spuitjes elf hebben geen oortjesquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:22 schreef beequeen het volgende:
Mag ik Lieke adviseren haar mond te houden?
in de sauna...quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:18 schreef webextreme.nl het volgende:
waar is jaap? hij moet ff de terror hervatten!!![]()
Ikke nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:22 schreef mootie het volgende:
Dat dan weer wel, maar als ik erg schrik kan ik ook heel gek reageren.![]()
Volgens mij komt dat door die 45%. Daar moet hij echt eens een keer vanaf (donderen).quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is ook hartstikke suf en kan gevaarlijk zijn. Ik kan me voorstellen dat Huub daar pissed over is. Maar hij reageert ook wel erg in de overdrive
Ach Huub heeft gewoon geen post omdat die door achter is achtergehouden, niet omdat niemand iets gestuurd heeft.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:23 schreef easysatellite het volgende:
oooh huub heeft geen post??? hahaha daarom doet ie zo, lol
ik ook hoor... ik vind Eric mega-irritantquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik Huub gelijk vind hebben, de post wordt iets verplaatst en dan trek je een stoel onder iemand vandaan. Erik is echt een irritante zak al weken.
Iets teveel eer.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:25 schreef easysatellite het volgende:
jesus huub
klopt. hj was net heeeel blij dat er eindelijk post is, en nu blijkt dat hij niks heeft (of is achter gehoude) en nu zo'n actiequote:Op donderdag 24 mei 2007 19:25 schreef Charmian het volgende:
Huub heeft zelf zeker geen post gehad. Tjiezus hij is nu heel irritant bezig.
Of als goedmakertje voor de 'geen streams'quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ikke niet.
Ik heb zo het vermoeden dat deze ruzie deels door achter is ingegeven. Om zo Brian weer eens in de luwte te houden, vanavond.
Geef het volk brood en spelen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:27 schreef Charmian het volgende:
Of als goedmakertje voor de 'geen streams'![]()
omg als iemand een stoel naar achter trekt??? dan spoor je echt niet als je dan meteen agressief wordquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:27 schreef SiRojK het volgende:
De oude Huub is terug... 'Buiten geef ik je gewoon een beuk en is het klaar'
Die tagjes in je capjes VOLledigen het beeld, hè.....quote:
ViezErrric heeft Huub in ieder geval wel een legitieme reden gegeven om zo te keer te gaanquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:26 schreef easysatellite het volgende:
[..]
klopt. hj was net heeeel blij dat er eindelijk post is, en nu blijkt dat hij niks heeft (of is achter gehoude) en nu zo'n actie![]()
hallooo jij weleens op je stuitje terecht gekomen??quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:28 schreef easysatellite het volgende:
[..]
omg als iemand een stoel naar achter trekt??? dan spoor je echt niet als je dan meteen agressief word
Monitignac een idee?quote:
Ach wat, dan krijgt hij een OW, die is over een maand weer weg.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:27 schreef Nostalgist het volgende:
Men is het kennelijk aan het checken of het mag in het spel.....
ja die denkt het spel te winnen door veel te bellen,en in geval van nood de politie in te schakelen hahahahaquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:29 schreef blomst het volgende:
Eric al twee keer gebeld naar achter?
En dan weet Huub dat hij de volgende keer gewoon moet bijten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:30 schreef Charmian het volgende:
Ach wat, dan krijgt hij een OW, die is over een maand weer weg.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:29 schreef blomst het volgende:
Eric al twee keer gebeld naar achter?
Zou me niets verwonderen dat de redactie nu op hun strepen gaat staan.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
hear hearquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:30 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ja die denkt het spel te winnen door veel te bellen,en in geval van nood de politie in te schakelen hahahaha![]()
Waarom. Natasia krijgt toch ook geen OW's?quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik denk het niet Marilquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:31 schreef maril het volgende:
Eric en Huub zullen zometeen of over 1 urtje of 2 een handjeklap doen , goed gespeeld jongens zullen ze zeggen. en Lieke spelen het spel mee.
Huub is veel te zeker van zijn zaak.. Dit kan wel eens in het script staanquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:31 schreef blomst het volgende:
[..]
Zou me niets verwonderen dat de redactie nu op hun strepen gaat staan.
als ze huub kwijt willen wel....want dit staat in geen verhouding tot spugen,slaan,en bijten!quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:31 schreef blomst het volgende:
[..]
Zou me niets verwonderen dat de redactie nu op hun strepen gaat staan.
Nee dat kan niet daarvoor is Lieke te veel in beeld. Er was maar één SylviSAAIquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:31 schreef beequeen het volgende:
Lieke neemt de rol van Syl over, denkt ze![]()
Daar heb je een punt, ze kunnen Huub nu geen waarschuwing geven, na de vorige keer met de streamlocks waren er ook geen OW en gister met Natas en het bijtschandaal ook niet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:31 schreef itsme het volgende:
[..]
Waarom. Natasia krijgt toch ook geen OW's?
last van hoogmoedswaanzin heeft lieke dus ook al.....quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:31 schreef beequeen het volgende:
Dis is Huub, andere regels.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:31 schreef itsme het volgende:
[..]
Waarom. Natasia krijgt toch ook geen OW's?
idd... .ik kan me soms zo aan haar ergeren.... net zo'n overdreven moedertje.... Syl... was van een heel ander kaliberquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:31 schreef beequeen het volgende:
Ja, in het BLANCO regelboek. Redactie :"O, shit, heb jij een ballpoint, nee... Dan laat ze maar doen".quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:27 schreef Nostalgist het volgende:
Men is het kennelijk aan het checken of het mag in het spel.....
quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:31 schreef beequeen het volgende:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:34 schreef petraa het volgende:
Huub probeert nu te zeggen dat hij overdreven heeft gereageerd, maar Erik weigert te reageren.
Ik vind Erik al niet meer leuk sinds sil weg is.quote:
En ik weiger te geloven dat dit echt is. Tas is de deur uit en er moet toch TV gemaakt worden. Pas als er geslagen wordt herzie ik mijn mening.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:34 schreef petraa het volgende:
Huub probeert nu te zeggen dat hij overdreven heeft gereageerd, maar Erik weigert te reageren.
ViezErrric is een mietjequote:Op donderdag 24 mei 2007 19:35 schreef Desii het volgende:
Eric![]()
![]()
Huub probeert uit te leggen waarom hij zo reageerde... en Eric rammelt maar door met z'n nichtenmaniertjes
Optimistje.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
Hij gaat lekker tussen Huub en Eric. Vanavond gaan ze samen los op Wifebeater.![]()
Ik durf er heel wat onder te verwedden dat Huub best los durft op Brian en dat ook zeker wil.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:37 schreef rooie3 het volgende:
Nou als dit gespeeld is,vind ik het belachelijk.
Ze bereiken er niks mee.
Alle bommen zouden los gaan op Brian.
Maar niemand die wat durft.
Nee dit is duidelijk echt en niet gescript, maar wel een tipje gegeven door de redactie, want zo blijft Brian mooi uit de wind.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
Hij gaat lekker tussen Huub en Eric. Vanavond gaan ze samen los tegen Wifebeater.![]()
Just a waiste of time.....quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:37 schreef rooie3 het volgende:
Nou als dit gespeeld is,vind ik het belachelijk.
Ze bereiken er niks mee.
Alle bommen zouden los gaan op Brian.
Maar niemand die wat durft.
Preciesquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:39 schreef TiNo_Flo het volgende:
Lieke hou je mond, laat ze nou eens lekker rellen!
ik ben ook weg...ga mn tenen laten betasten hahahaha!quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Optimistje.
Brian is naar achter. Instructies?
Ik ben er van tussen. Lees vanavond laat hopelijk spannendere zaken bij.
![]()
En zijn bek dicht laten naaienquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:39 schreef blomst het volgende:
Kunnen ze Eric ook niet voor een paar borsten naar de Bergmankliniek sturen?
Snap niet dat er steeds tussen eric en Huub ruzie moet zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik durf er heel wat onder te verwedden dat Huub best los durft op Brian en dat ook zeker wil.
JJ stijlquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:40 schreef easysatellite het volgende:
lieke wat n wannabe "ik ben volwasse" zeg
Tja, maar ja als ik boos ben komt er ook het meest gruwelijke uit me mond. Het enige verschil tussen Huub en mij is ik ben niet zo snel boos en ik sta niet voor de camera'squote:Op donderdag 24 mei 2007 19:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
En als dit een speletje is dan vind ik dat Hupert het verkeerd speelt. Wat er nou uit zijn bakkes komt is op zijn minst ONFRIS te noemen.
Bij mij doen die het ook hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:43 schreef mootie het volgende:
Kunnen ze stream 1 en 2 niet aangooien? Als de rest het doet, doen die het ook gewoon!
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:43 schreef mootie het volgende:
Kunnen ze stream 1 en 2 niet aangooien? Als de rest het doet, doen die het ook gewoon!
Zelfs op nu.nl kennen ze de liefde van Deborah voor Natasjaquote:HILVERSUM - Voor Gouden Kooibewoonster Natasia is donderdag de grote dag aangebroken. De diva van het huis heeft een borstvergroting cadeau gekregen van de producent.
Ik zou het gescript niet kunnen, ik denk ook niet dat het gescript is maar dat ze wel van achter een tip hebben gekregen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:44 schreef beequeen het volgende:
Serieuze vraag: Kan een van jullie gescript ruziemaken?
Voor het eggie kan ik het wel, maar dit?
Klopt, florisD ookquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:45 schreef mootie het volgende:
Raar zeg, ik keek via vol, en gewoon alleen 3 en 4.
Van Ballegooyen staat wel voor de camera's en vanwege zijn arrogantie en nummer 1 in de popupoll denkt hij er alles uit te mogen flappen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja, maar ja als ik boos ben komt er ook het meest gruwelijke uit me mond. Het enige verschil tussen Huub en mij is ik ben niet zo snel boos en ik sta niet voor de camera's![]()
Alle aandacht af van Huub en Wifebeaterquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:47 schreef petraa het volgende:
Ja hoor Natanael, mevr. Flens is weer bezig.
Daarom komt die eikel ook. Flens wil hoe dan ook Wifebeater uit de wind houden.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alle aandacht af van Huub en Wifebeater![]()
ah, Nathanael komt Brian even 'backen" vanavond, tjonge jonge jonge - het is echt voorbij met DGKquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:47 schreef petraa het volgende:
Ja hoor Natanael, mevr. Flens is weer bezig.
Begint echt op te vallen dat bepaalde personen altijd maar ruzie moeten maken (Huub)quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:46 schreef tipsch het volgende:
lekker geloofwaardig deze ruzie- toen eric gister een beetje van slag af leek te zijn, was dat vast omdat hij dit script net ingefluisterd had gekregen. brian wordt buiten schot gehouden door de kutredactie.
komt er vast een nachtje slapenquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:49 schreef blomst het volgende:
Wat moet die vent nu daar?
ja hoor.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:44 schreef beequeen het volgende:
Serieuze vraag: Kan een van jullie gescript ruziemaken?
Voor het eggie kan ik het wel, maar dit?
Nopes, hij gaat op visite bij Natas.. Unanieme stemming wie met hem mee magquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:52 schreef fredfik het volgende:
die lul komt weer in de villa wonen bah bah
Je komt aardig in de buurt, maar iemand mag mee.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:52 schreef blomst het volgende:
Hij is vast bij Natasja geweest en zal nu even vertellen hoe het met haar isw.
Yep, hoe doorzichtig.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian moet toch mee.... kunnen ze hem niks doen
wat een droevernis ditquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:53 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nopes, hij gaat op visite bij Natas.. Unanieme stemming wie met hem mee mag
Ik hoop lesgeven in draaien.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:48 schreef Suikeroom het volgende:
nathanael? yes mijn favo miljonair ooit?wat komt ie doen?
Schat, lees even terug.quote:
Even aanvullenquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:55 schreef noekje het volgende:
Jaap: jij bent fucking stom!
zo logischquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:56 schreef petraa het volgende:
Natanael geeft de voorkeur aan Huub.
Is wel redelijkquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:59 schreef rooie3 het volgende:
Ja hoor wedden dat Brian weer een uitje krijgt.
Het is weer Huub bashen.
Ik ookquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:59 schreef beequeen het volgende:
Hoeveel ceepees zetten we op Wifebeater? Ik zet er 100.
Soury tochquote:
all-in op Brianquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:59 schreef beequeen het volgende:
Hoeveel ceepees zetten we op Wifebeater? Ik zet er 100.
Nou tis toch zo ze zijn al dikke vriendjes vanaf het begin, niet meer dan logisch. Wat ik wens is JAAP maar goedquote:
Ik ook, maar dat gaat hem niet worden.quote:
Mijne Ookquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:02 schreef Desii het volgende:
mijn keuze: Amanda of niemand
"fokking tieten zijn gewoon heel belangrijk voor mij. Als er iemand respect heeft voor tieten, ben ik het wel"quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:03 schreef tipsch het volgende:
[..]
"IIs toch niet normaal, moet ik meteen weer gaan eten."
Bier ?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
"fokking tieten zijn gewoon heel belangrijk voor mij. Als er iemand respect heeft voor tieten, ben ik het wel"
Dat kun je shaken.quote:
hij mag iemand meenemen voor een ziekehuis bezoek voor Natasjaquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:05 schreef Starlie het volgende:
Kom net binnen vallen, kan iemand me vertellen waarom Nathanel er is?? (Kan het even niet zo snel terugvinden) Bedankt!
focking hell! ben jij ons aan het tarten?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:05 schreef Starlie het volgende:
Kom net binnen vallen, kan iemand me vertellen waarom Nathanel er is?? (Kan het even niet zo snel terugvinden) Bedankt!
Deed ie dat maar eens bij Amanda, kwam ze ook nog eens....quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:07 schreef Charmian het volgende:
lik lik lik doet Brian
Ah, rat komt al likken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:06 schreef SiRojK het volgende:
'fucking hell, teringlijers, is toch niet normaal, fuck, tering de tering, fuck
[afbeelding]
Dank je!quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:07 schreef Desii het volgende:
[..]
hij mag iemand meenemen voor een ziekehuis bezoek voor Natasja
Whaaaaaaaaaaaarheeeeeeeeeeeeen leid de wegquote:
Altijd in de 3e persoon.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:07 schreef petraa het volgende:
B: Je snapt heus wel dat Brian en Amanda meer een band hebben met Natas
Geen last van, wel wat buffers op s1 & S2quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:07 schreef mazaru het volgende:
fok fok fok nou heb ik zelfs geen ministreams meer![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:07 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
focking hell! ben jij ons aan het tarten?
Raar... bericht gewist.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In het andere COS topic stond :
.
[..]
.
Niet waar Gert .....
Nieuwsgierigquote:
Nathanael gaat op bezoek bij natasja, en hij mag iemand meenemen uit de villa.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:05 schreef Starlie het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |