Geleerd met vallen en opstaan ;p Ik was vroeger het verlegen jongetje dat als ie eenmaal beethad, erg onzeker werd en alles snel snel wou. Geloof me dat werkt niet. Op een bepaald moment viel voor mij het kwartje. Voor mijn werk kom ik in contact met allerlei mensen, hete meiden, groeperingen, asocialen, kakkers etc. Waarom wordt ik onzeker (en vele anderen) als je een meid gaat aanspreken (ow wat moet ik zeggen etc). Terwijl als je op werk bent, je met alle klanten kan praten (en niet alleen over werk maar ook persoonlijke dingen). Het zijn dezelfde meiden, maar in de disco wordt je verlegen en op werk niet.
Dat komt omdat als je in de disco bent je zon stempel krijgt, dat als je met een meid praat je haar gelijk leuk moet vinden :S. Ow die heeft interesse. Dan gaat er bij de vrouw gelijk een knopje om. Oeh pas op. Maar zolang jij het luchtig houdt, is er niets aan de hand, je bouwt een vrouwengroep op, en na een tijdje dan vindt een vriendin van een vriendin jouw dan leuk. Dat is de indirecte manier, mocht een frontal aproach te eng zijn.
De volgende stap. Openingszinnen met sex, hoe pak je dat aan. Weer met een omweg. Na hier en wat gedate te hebben, gezoend etc is het tijd om de meid uit te nodigen bij je thuis. zorg ervoor dat er niemand kan storen. Zeg tegen je vrienden bijv, ik heb zin om wat te doen binnenkort, zullen we vrijdagmiddag afsrpeken. Dan weet je in iig dat ze vrijdagavond niet ter verrassing komen.
Kies een leuke film die je al kent. (als een meid btw aangeeft dat ze de film al kent maar alsnog wil zien, dan betekend het vaak dat er van die film niets wordt). Schenk drinken in, ga wat hangen in de hoek van de bank, achter de meid (belangrijk, anders zit je met je rug naar de meid, en daardoor zul je steeds moeten draaien om haar te zien, jouw kant van initiatief is dan weg) als ze dan voorover bukt om drinken te pakken, geef je een aai en een kriebel over de rug. Als ze dan helemaal naar achter gaat, kan je doorkriebelen, blijft ze een stuk naar voren gebukt dan wil ze dat niet.
Ondertussen tijdes de film, pak je drinken, en draai je een beetje, weer drinken, weer wat draaien, schuiven etc. Zodat de meid op het laatst zowat tegen je aangaat. Als zij ook steeds drinken pakt en van jouw wegdraait, wil ze niet. Op een bepaald moment ligt ze tegen je aan. je leunt stuk naar achter, met de arm om de bankleuning, zodat ze alsware wat ingebakend is. Die arm die op de bankleuning ligt kan haar dan wat strelen bij de nek, kleine schoudermassage. Klein kusje in de nek geven, op een bepaald moment draait ze dan haar hoofd en zoen je. En dan is het weer opbouwen. handen langs de nek en kaaklijn, over de borsten lichtje richting de buik (doe alsof je der zij wou strelen of buik) langzaam met hand omhoog, de borsten, in de nek zoenen, in de v/u hals, als ze dit allemaal toelaat kan je hand onder het shirtje, hand tussen benen, langzaam omhoog over de kruis, merk je snel genoeg of ze dat leuk vindt ;p Vindt ze dat allemaal leuk en fijn dan kan je knoop losmaken en de rest zoek je zelf uit ;p
Leuke openingszinnen zijn bijv, dat je heel goed massages kan geven. En als ze dan zegt dat ze dat wel wil proberen, Dan zeg je dat je het wel lekker uitgebreid wil doen met olie en alles. Zegt ze is goed. Dan zeg je betekend wel dat shirtje uit moet hea met een knipoog. Je koopt dan bij de hema voor 3.75 massageolie. legt een handdoek op bed. Tijdens de massage vraag je of je bh los mag maken. Na de massage ga je naast der liggen, hoofd 2cm van elkaar. Ze is zo ontspannen, het zoenen begint. Ze draait, ligt haalfnaakt, je pakt de borsten, drukt je heupen tegen de hare, benen verwikkeld, handen over de rug en kont. Gezellig avond
![]()
Dit is me bij 5 meiden zo gelukt. Natuurlijk met variaties.