Echt nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:41 schreef Berenanus het volgende:
"Wil je tegen je vriend zeggen dat hij een hele mooie vriendin heeft."
Had hem al eerder gepost ergens, maar hij werkt
quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:41 schreef Sebasser het volgende:
Hoi, neuken?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:42 schreef Intxaurraga het volgende:
Hoi, ik heb bijna 16.000 posts op fok.
Als dat zou werken zouden de vrouwen zich bij mij in rijen moeten opstellen..quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:42 schreef Intxaurraga het volgende:
Hoi, ik heb bijna 16.000 posts op fok.
iedereen bereidt zich voor op een aanslag, van Sala-Adin komt ookquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:48 schreef Sebasser het volgende:
Iedereen die hier dingen roept wat met FOK! te maken heeft...
Oh wacht, morgen is de ONZ meet..
Jullie bereiden je vast voor ofzo?
Ik ga nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:48 schreef Sebasser het volgende:
Iedereen die hier dingen roept wat met FOK! te maken heeft...
Oh wacht, morgen is de ONZ meet..
Jullie bereiden je vast voor ofzo?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:50 schreef crossover het volgende:
Als je linkerbeen kerst is en je rechterbeen pasen, heb je dan nog een gaatje tussen de vakanties?
vrouwen hebben geen openingszinnen nodig. Die hoeven maar te knipogen en er liggen 5 mannen tegen ze aan te rijden, zelfs bij die fucking lelijke mokkels.quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:14 schreef .neon het volgende:
[..]
vrouwen hebben geen openingszinnen nodig. Die hoeven maar te knipogen en er liggen 5 mannen tegen ze aan te rijden, zelfs bij die fucking lelijke mokkels.
bier maakt meer kapot dan je lief is![]()
Wat een onzin, hoezo dat nu weer?quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:15 schreef zainabber het volgende:
[..]kleine tip: openingszinnen zijn hatelijk
.
quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:50 schreef crossover het volgende:
Als je linkerbeen kerst is en je rechterbeen pasen, heb je dan nog een gaatje tussen de vakanties?
Maar, jezelf voorstellen doe je toch ook met een openingszin.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:21 schreef zainabber het volgende:
[..]het is toch veel leuker als je gewoon origineel bent en jezelf even voorstelt ofzo dan zo'n gare van internet geplukte openingszin?
Zo zie ik het tenminste.
Een openingszin herken je meteen.
JIj probeert nu mannen te begrijpen, doe dat nu niet. Het gaat over openingszinnen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:25 schreef zainabber het volgende:ik vind t nogal goedkoop als iemand met zo'n openingszin een gesprek begint.
geenquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:27 schreef valek het volgende:
[..]
JIj probeert nu mannen te begrijpen, doe dat nu niet. Het gaat over openingszinnen.
Wat voor openingszin heb jij dan?
Dus een man moet naar jou toe komen en een gesprek beginnen? Oftewel, komen met een openinszin.quote:
nee-hee! als ie met n openingszin komt, kan hij net zo snel weer weg gaan.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:29 schreef valek het volgende:
[..]
Dus een man moet naar jou toe komen en een gesprek beginnen? Oftewel, komen met een openinszin.
Maar er is altijd een openingszin. Dat kan niet anders.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:30 schreef zainabber het volgende:
[..]
nee-hee! als ie met n openingszin komt, kan hij net zo snel weer weg gaan.
waarom niet?quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:31 schreef valek het volgende:
[..]
Maar er is altijd een openingszin. Dat kan niet anders.
Want dan zegt hij niks. Dat is toch ook saai. Hij moet altijd met iets komen. Toch?quote:
ja maar niet zo'n voorbedachte openingszin!quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:32 schreef valek het volgende:
[..]
Want dan zegt hij niks. Dat is toch ook saai. Hij moet altijd met iets komen. Toch?
Dat ben ik met je eens. Gewoon iets leuks zeggen. Dat vinden de vrouwen leuk.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:34 schreef zainabber het volgende:
[..]
ja maar niet zo'n voorbedachte openingszin!das toch niet spontaan
Maar als ik jou tegenkom meen ik het wel natuurlijk.quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:38 schreef Dramaqueen_ het volgende:
Gewoon, hee ! =D , niet echt iets speciaals hihi,
kusje
We zullen zien!quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:38 schreef valek het volgende:
[..]
Maar als ik jou tegenkom meen ik het wel natuurlijk.
Hoezo dat nou weer :S!?quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:39 schreef Stofje het volgende:
[..]Wat ben jij een vieze, gore, stinkende tyfusslet
.
Direct maar ff om cam vragenquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:51 schreef Stofje het volgende:
Hmm, hier is het wel erg rumoerig, misschien moet ik het uitleggen via MSN. Heb je een cam?
Dat is meer een afknapper.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:51 schreef remlof het volgende:
"Je zus vindt dat ik goed kan beffen"
Damned. Dat had een betere strategie geweest inderdaad.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:53 schreef .neon het volgende:
[..]
Direct maar ff om cam vragen![]()
als ze geen cam heeft loop je gewoon weg
Dat kan ik alleen vertellen als je schaarsgekleed achter de cam zit.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:56 schreef Dramaqueen_ het volgende:
waarom ben ik dat volgens jou dan in eerste instaNtie?
nee, dankje!quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:04 schreef valek het volgende:
[..]
Of die zus moet heel erg veeleisend zijn.![]()
Goeie afsluitingszin!quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:58 schreef Dramaqueen_ het volgende:
achjoh, t helpt wel altyd , succes met je examens
quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:03 schreef Ronalld het volgende:
"Heeey, vergeet jij ook altijd de "w" in bezittelijke voornaamwoorden?"![]()
in JOU gefal :quote:
topics .. die dingen schijnen wel eens te staan op internet fora ..quote:Weet niet of er al een topic bestaat of is geweest.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:10 schreef kopje_koffie het volgende:
[..]
in JOU gefal :
Ig sit of Fee M BeeYoooooo aaight !
jouW wwwwww
quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:03 schreef Ronalld het volgende:
bezittelijke voornaamoordenquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:03 schreef Ronalld het volgende:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:37 schreef Stofje het volgende:
Zet je cam eens aan (...) Sta eens op? Oeh, buikje, laat eens zien! (...) Je hebt een mooi buikje, doe je truitje eens iets verder omhoog (...) Mooi buikje hoor, je hebt ook mooie borsten, laat me die ook eens zien? Wat niet? Je telefoonnummer staat in je MSN-naam, ik waarschuw je maar
moet je echt kanker opgewonden springend naar zo'n meid toehuppelenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:12 schreef Berenanus het volgende:
Zie je hem daar? Hij wil weten of jij mij leuk vindt!
die ga ik zaterdag gebruiken!!!
echt
komt nog verslag van
die big smile gaat wel lukken zaterdagquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:19 schreef .neon het volgende:
[..]
moet je echt kanker opgewonden springend naar zo'n meid toehuppelen
"OMG ZIE JE DIE JONGE DAAR?!!? HIJ WIL WETEN OF JIJ MIJ LEUKT VIND!!! *BIG SMILE*"
Ik zit te denken om hem ook te gebruikenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:24 schreef Berenanus het volgende:
[..]
die big smile gaat wel lukken zaterdag
ga ik echt doen, kei tof als ik dat doe
Ben zaterdag van 12 tot 24 op emporiumquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:28 schreef Ravii het volgende:
[..]
Ik zit te denken om hem ook te gebruiken
Moeten we niet zelfde kroeg/discotheek en damen treffen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |