en als je beide kon hebben?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:37 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb plezier op mijn werk, alleen geen sex.
haha ja dat is waarquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:42 schreef JamesBrownie het volgende:
Nee.
Ik wil graag werken op mijn werk.
Dat klinkt misschien wat raar, ik houd best van een praatje op zijn tijd, maar ik moet niet het gevoel hebben dat er meer geluld wordt dan gewerkt, als ik al sex zou hebben op het werk, zou het staand in het toilet zijn(of ergens anders waar ik niemand zou verwachten) en heel erg snel.
Als ik graag sex zou willen op mijn werk, zou ik wel hoer worden.
Droomman dan(ik ben vrouw) en ik heb al een vriend thuis waarmee ik graag sex heb.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:45 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
haha ja dat is waar
maarja als hoer blijf je bezig en op je werk zou je er voor kunnen kiezen voor af en toe
en misschien kom je net je droomvrouw tegen op je werk![]()
bij mij zou het ook vooral aan liggen hoe diegene is en hoe hij eruit zietquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:48 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Droomman dan(ik ben vrouw) en ik heb al een vriend thuis waarmee ik graag sex heb.
Maar goed, ik werk vaak in mijn eentje in het archief, dus als er daar een leuke man langskomt.Ik ben alleen en verwacht daar niemand dus...Maar ik zou het niet doen als ik dacht dat ik daardoor een bepaalde functie zou krijgen denk ik, alleen zit ik niet in de positie, dus weet ik het niet zeker.
en nog iemand anders die zich omhoog zou neuken?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:50 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
bij mij zou het ook vooral aan liggen hoe diegene is en hoe hij eruit ziet
als ik vrijgezel ben en hij is egt![]()
dan zou er welleens iets kunneen gebeuren
Geb. Datum 02-09-1990quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:19 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
en nog iemand anders die zich omhoog zou neuken?
of iemand die iemand anders bij hem omhoog zou laten neuken?
![]()
hoe weet jij dat nou?was je erbij somsquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee hoor. Bij mijn ex werkgever deed ik ook de ICT. In mijn eentje dus last van concurrentie heb ik niet.Was zo'n snol daar die directiesecr. wilde worden en dat ging bereiken door de directeur te neuken. Heeriljk was dat om die op haar smoel te zien gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |