Als dit weer deel 3 is staan we stil hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jaaahaaaa! We gaan als de brandweer.
Uhuh, dat kan!quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:28 schreef HeatWave het volgende:
Kan dat?.
I'm doomed...
wie zijn jullie? Waar ben ik? Wie ben IK?
*hik*
Wat moet je daar nou weer mee?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:29 schreef Tally het volgende:
Ik wil graag dat het bedrijf uwmooistefoto.nl failliet gaat!
Kut toko!
Met die kutten die nergens verstand van hebben!
Heb je mijn vraag gezien in de fipo?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:29 schreef miss_bleu het volgende:
ah we zijn hier... verveel me dood. wil naar huis!
welke?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:30 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb je mijn vraag gezien in de fipo?
je moet de designslet uithangenquote:
In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor resultaten in het heden!quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:27 schreef Armageddon het volgende:
De effecten van teveel bier in het verleden beginnen merkbaar te worden. Van de week in de Makro raak ik tot twee keer toe mijn pasje kwijt door het ergens neer te leggen.
1 Oldbies Automatiserings BV. aub?quote:
Dat mag ik hopen met haar naamquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:38 schreef miss_bleu het volgende:
oooow komt mooi uit heb toch even niets te doen
Ze heb toch niet een hazelip he?quote:
Als zelfs zij niet slikt ,dan stop ik met sex met collegaes !quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:40 schreef GI het volgende:
Zet mij eens gauw weer terug in de OP jij galbak.
Mennnn.. Als ik hier wegga, moet ik er nog wat afwerken/-romen hier zeg.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Als zelfs zij niet slikt ,dan stop ik met sex met collegaes !
Jij werkt toch voornamelijk met mannen Nooc ?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:43 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mennnn.. Als ik hier wegga, moet ik er nog wat afwerken/-romen hier zeg.
Eerst twee weken blijven hangen hier.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:40 schreef GI het volgende:
Zet mij eens gauw weer terug in de OP jij galbak.
Etentje ,Neukenquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:47 schreef HeatWave het volgende:
Zo gaat je vakantiegeld wel hard zeg.
Auto, mobo, CPU, videokaart.........
Boeiend.
Nou.. Er zijn hier wel een paar toppertjes die ik wel zou willen afromen hoor.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Jij werkt toch voornamelijk met mannen Nooc ?
Volgende week ben ik jarig.. Nee de maandag erop..quote:
Da's dure sex J?quote:
Eten is niet zo duur, neuken is gratisquote:
Ik koop 8 juni mijn vrouw he.quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:45 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Eerst twee weken blijven hangen hier.
Oef.. da's ook zo'n sjiek hendig bedrag wat je daar voor uit mag trekken. Zeker als je niet met een paupermobiel wil gaan trouwens.quote:
Valt best mee. Ik was voor onder de 10K klaar.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:51 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Oef.. da's ook zo'n sjiek hendig bedrag wat je daar voor uit mag trekken. Zeker als je niet met een paupermobiel wil gaan trouwens.
Ik onder de 20Kquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:52 schreef GI het volgende:
[..]
Valt best mee. Ik was voor onder de 10K klaar.
Toen ik hier terugkwam heb ik de Oldbies reeks uitgevonden ouwe, dus dat kan helemaal niet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:51 schreef GI het volgende:
[..], Ik postte hier al voordat jij FOK! herontdekte dude
Wehehe.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Toen ik hier terugkwam heb ik de Oldbies reeks uitgevonden ouwe, dus dat kan helemaal niet.![]()
![]()
Zal je zo even toevoegen
Het scheelt dat pak en jurk betaald zijn door de respectievelijke ouders en het " eindlocatie feest " uiteindelijk op de helft van het budget. Ook het feit dat we getrouwd zijn in de jaguar van mijn vader scheelt aanzienlijk in de prijs natuurlijk.quote:
Zo ben ik SoTT.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:56 schreef SignOTheTimes het volgende:
Wel een beetje sletterig gedrag GI!
Het pak van mn schoonouders.. En de jurk van mijn ouders..quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:56 schreef GI het volgende:
[..]
Het scheelt dat pak en jurk betaald zijn door de respectievelijke ouders en het " eindlocatie feest " uiteindelijk op de helft van het budget. Ook het feit dat we getrouwd zijn in de jaguar van mijn vader scheelt aanzienlijk in de prijs natuurlijk.
Ik ook niet hoor... overdreven gedoe om niets..quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:06 schreef Jarno het volgende:
10k, 20k, voor een bruiloft!. Ik zal het nooit snappen denk ik.
.
Ik hou niet van camera's J.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:06 schreef Jarno het volgende:
.
En je houdt niet van kinderen.. Of althans jij wil ze niet..quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor... overdreven gedoe om niets..
Haha, ja, ieder zijn ding hoor.quote:
Ik ook niet. Ik ga stiekem trouwen op Jamaica. Die 20k zuip ik liever op.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:06 schreef Jarno het volgende:
.
Dat hadden we al een keer gedaanquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Haha, ja, ieder zijn ding hoor.. Wat dat betreft mazzel dat zo'n circus van YPPY ook niet hoeft. 's Ochtends naar het stadhuis met familie en 1 of 2 erg goede vrienden, daarna lunchen (dat was geloof ik het nog het meest geregelde en duurste!) en 's middags weer thuis.
. 's Avonds Chinees gehaald.
.
Mijn 'dinnetje denkt er gelukkig ook zo over.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Haha, ja, ieder zijn ding hoor.. Wat dat betreft mazzel dat zo'n circus van YPPY ook niet hoeft. 's Ochtends naar het stadhuis met familie en 1 of 2 erg goede vrienden, daarna lunchen (dat was geloof ik het nog het meest geregelde en duurste!) en 's middags weer thuis.
. 's Avonds Chinees gehaald.
.
Lief hoor... Welke vrouw had je ingehuurd voor deze foto?quote:
Ook als je er post in een poging enig realiteitsgehalte toe te voegen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:15 schreef HeatWave het volgende:
TRU.
Echt, eens per maand zouden ze dat forum moeten doorlichten en iedereen die er post komen ophalen om voorgoed op te sluiten.
Ja, verspilde moeite man, die gasten zijn zover heenquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:14 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ook als je er post in een poging enig realiteitsgehalte toe te voegen?
Hebben ze daar nu eindelijk Internet?quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik ga zo maar eens naar huis. Vandaag de USA 'aangesloten', dus ik heb weer genoeg gedaan.
Maar soms is het best loik hoor! In de zin van lachen om volhardende idioterie dus.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:17 schreef HeatWave het volgende:
Ja, verspilde moeite man, die gasten zijn zover heen.
Nee, SMSquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hebben ze daar nu eindelijk Internet?.
Bedankt Suri, morgen de achtertuin ! en na de pinkster en voor de weken hierna heb ik je uitbesteed om het vondelpark te doen !quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:27 schreef Renesite het volgende:
Oh nee.
Als tuinmanager kan ik zeggen:
De tuin is goed gemanaged vandaag![]()
Ga dan ook werken in plaats van thuis te zittenquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:15 schreef k_i_m het volgende:
Argh, jankend schijtkind van de overburen.
Jaquote:
Yolante?quote:Mijn bange vermoedens werden net trouwens bevestigd. Het gerucht ging dat die Yolante kabeljauw van kutbergen hier in het gebouw was komen wonen. Ik zag net ome Jan met een dekbed richting de voordeur lopen
.
Nou kunnen we het wel schudden als we ooit ons appartement nog willen verkopen.
Je kan gewoon niet hebben dat je niet meer het lekkerste wijf van het complex bentquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:27 schreef k_i_m het volgende:
Werken? Op dit tijdstip?.
Nou kunnen we het wel schudden als we ooit ons appartement nog willen verkopen.
Aaahhh... Mijn ogen, wat doe je!quote:
Nee, maar daar kan ik nu net zo goed wel gaan wonenquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:35 schreef Renesite het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw
Je woont toch NIET in Volendam?
ik proef enige vorm van jaloezie.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Aaahhh... Mijn ogen, wat doe je!
En wat moet die jonge vent met dat ouwe wijf?
Maar je woont dus wel lekker ruim en groot. Anders gaat Sjolanté gebouw van plasbergen niet bij jou in het appartementencomplex wonenquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:39 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, maar daar kan ik nu net zo goed wel gaan wonen.
Nee, sorry. Ik vind haar dus helemaal niks. En dat jonge ding rechts ook al nietquote:
Dat is het nichtje van die oude vrouw. Vrij onbekend vrouwmeisje.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ik vind haar dus helemaal niks. En dat jonge ding rechts ook al niet.
Denk je dat ik daar nu nog troost uit put?quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar je woont dus wel lekker ruim en groot. Anders gaat Sjolanté gebouw van plasbergen niet bij jou in het appartementencomplex wonen
Hoe groter de woningen daar, hoe meer zijn gehijg en haar ongetwijfeld zeer luidruchtige orgasmes gedempt zullen worden.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:48 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Denk je dat ik daar nu nog troost uit put?.
Of zij.. Dat-ie zelf z'n beddegoed mee moet brengenquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:51 schreef Armageddon het volgende:
WTF? Jan Smit met een dekbed voor de deur? Wat is dat voor pauper?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |