Ik ben daar tijden niet geweest.Bij toeval kwam ik daarop ...Het was daar niet zo in die tijd dat men wakker word en vind dat topicks verkracht zijn..of dat er typetjes als DIrkh worden opgeroepen..quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:57 schreef Blight het volgende:
[..]
Ja we kunnen misschien beter met z'n allen op Voorbij FOK! gaan posten. Kei gezellig daar.
Zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:27 schreef Maikuuul het volgende:
Het is niet mijn schuld !
Ik open bijna alleen maar KLB topics
Een nieuwe of andere naam is niet de oplossing voor ONZ. Het probleem is simpelweg, wat jogy al zegt, dat mensen eerder geneigd zijn te gaan baggeren/slowchatten omdat dit een stuk minder moeite kost. Men is gewoon geneigd om voor de makkelijke weg van plezier maken op een forum te kiezen. Dat is niet vreemd en opzich ook niet zo erg, maar het grote nadeel is natuurlijk dat voor mensen van buiten ONZ het forum steeds onaantrekkelijker en ontoegankelijker wordt. Maar zoals met zoveel dingen begint ook een beter ONZ bij onszelf. Als jij, ik of Jantje en Pietje eens leuke topics gaan openen dan komen we al snel een stuk verder. Dat ik 'Voorbij FOK!' er even bij haalde was puur om je even te plagen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:05 schreef tlepel het volgende:
[..]
Ik ben daar tijden niet geweest.Bij toeval kwam ik daarop ...Het was daar niet zo in die tijd dat men wakker word en vind dat topicks verkracht zijn..of dat er typetjes als DIrkh worden opgeroepen..
Als je nu niet alleen je quote richt op mijn mening van het laten afsterven van onzin maar ook het aspect dat de noemer onzin misschien anders kan.
Dat doe je niet..Je haalt elementen erbij die hier geen reet mee te maken hebben..Dus hou dan gewoon je bek als je niks naar mij toe te melden heb
Dat plagen is je aardig geluktquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:37 schreef Blight het volgende:
[..]
Een nieuwe of andere naam is niet de oplossing voor ONZ. Het probleem is simpelweg, wat jogy al zegt, dat mensen eerder geneigd zijn te gaan baggeren/slowchatten omdat dit een stuk minder moeite kost. Men is gewoon geneigd om voor de makkelijke weg van plezier maken op een forum te kiezen. Dat is niet vreemd en opzich ook niet zo erg, maar het grote nadeel is natuurlijk dat voor mensen van buiten ONZ het forum steeds onaantrekkelijker en ontoegankelijker wordt. Maar zoals met zoveel dingen begint ook een beter ONZ bij onszelf. Als jij, ik of Jantje en Pietje eens leuke topics gaan openen dan komen we al snel een stuk verder. Dat ik 'Voorbij FOK!' er even bij haalde was puur om je even te plagen..
Even goede vrienden.quote:
Volgens mij hadden de chans subeta een tijdje offline gekregen, en...quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:54 schreef zarGon het volgende:
Hoe is de oorlog tussen subeta en de *chans eigenlijk verlopen?
Dit is bijvoorbeeld een goed voorbeeld van slechte baggerposts.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:43 schreef Dribbel_ het volgende:
BBLALBAALBLABLALBABL BLAAAAT BALBLABLALBLALBLA
sterf
Thanks. Einde slowchat.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:57 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Volgens mij hadden de chans subeta een tijdje offline gekregen, en...
http://digg.com/tech_news(...)nd_offers_an_apology
STOUTE HONDquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:43 schreef Dribbel_ het volgende:
BBLALBAALBLABLALBABL BLAAAAT BALBLABLALBLALBLA
sterf
Mwoah. Er is gewoon een verschil tussen leuke incidentele bagger en willekeurige nietszeggende "PIES POEP SEKS BIER" baggertopics. Bagger kán best leuk zijn, maar niet op de manier zoals we het nu meestal zien.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:31 schreef Gorgelmuil het volgende:
Ik heb hem ook helemaal gelezen, goed verhaal, lekker kort!
Maar bij een overvloed van TTT's krijg je ook een oersaai forum, hebben Mod's minder werk, wat waarschijnlijk resulteert in een baggeraanval bij Dirkh omdat hij het zo rustig heeft. En dat zou jammer zijn.
Het SomethingAwful-forum is geweldig, en het zijn de beste tien dollars die ik ooit besteed heb (en nog eens 5 voor een custom title, en nog eens 5 om hem te veranderen vanwege een spelfoutquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:30 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Het Onzin gedeelte van de Fok Forum had namelijk potentie. Het zou net als de forums van Fark en van SomethingAwful juweeltjes kunnen scheppen
Jij bent een goed voorbeeld van een slechte inlikkerdquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:58 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Dit is bijvoorbeeld een goed voorbeeld van slechte baggerposts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |