abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49726403
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 14:57 schreef Blight het volgende:

[..]

Ja we kunnen misschien beter met z'n allen op Voorbij FOK! gaan posten. Kei gezellig daar.
Ik ben daar tijden niet geweest.Bij toeval kwam ik daarop ...Het was daar niet zo in die tijd dat men wakker word en vind dat topicks verkracht zijn..of dat er typetjes als DIrkh worden opgeroepen..

Als je nu niet alleen je quote richt op mijn mening van het laten afsterven van onzin maar ook het aspect dat de noemer onzin misschien anders kan.

Dat doe je niet..Je haalt elementen erbij die hier geen reet mee te maken hebben..Dus hou dan gewoon je bek als je niks naar mij toe te melden heb
  donderdag 24 mei 2007 @ 15:06:47 #27
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_49726443
Goed relaas . Het is nog steeds gezellig in ONZ maar inderdaad het creabea gedeelte wordt al jaren ondergesneeuwd door het veel makkelijkere slowchat/bagger gedeelte. Maarja , opsplitsen is al een keer geprobeerd en heeft helaas gefaald. En wat de TTT betreft, er zijn nu eenmaal ups en downs en een paar maanden geen TTT is ook al vaker voorgekomen. Als zou het wel eens leuk zijn om het topic gewoon eens vol te krijgen .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 24 mei 2007 @ 15:27:45 #28
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_49727386
Het is niet mijn schuld !

Ik open bijna alleen maar KLB topics
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_49727420
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 15:27 schreef Maikuuul het volgende:
Het is niet mijn schuld !

Ik open bijna alleen maar KLB topics
Zeggen ze allemaal
  donderdag 24 mei 2007 @ 15:37:48 #30
52871 Blight
Supersized.
pi_49727853
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 15:05 schreef tlepel het volgende:

[..]

Ik ben daar tijden niet geweest.Bij toeval kwam ik daarop ...Het was daar niet zo in die tijd dat men wakker word en vind dat topicks verkracht zijn..of dat er typetjes als DIrkh worden opgeroepen..

Als je nu niet alleen je quote richt op mijn mening van het laten afsterven van onzin maar ook het aspect dat de noemer onzin misschien anders kan.

Dat doe je niet..Je haalt elementen erbij die hier geen reet mee te maken hebben..Dus hou dan gewoon je bek als je niks naar mij toe te melden heb
Een nieuwe of andere naam is niet de oplossing voor ONZ. Het probleem is simpelweg, wat jogy al zegt, dat mensen eerder geneigd zijn te gaan baggeren/slowchatten omdat dit een stuk minder moeite kost. Men is gewoon geneigd om voor de makkelijke weg van plezier maken op een forum te kiezen. Dat is niet vreemd en opzich ook niet zo erg, maar het grote nadeel is natuurlijk dat voor mensen van buiten ONZ het forum steeds onaantrekkelijker en ontoegankelijker wordt. Maar zoals met zoveel dingen begint ook een beter ONZ bij onszelf. Als jij, ik of Jantje en Pietje eens leuke topics gaan openen dan komen we al snel een stuk verder. Dat ik 'Voorbij FOK!' er even bij haalde was puur om je even te plagen. .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  donderdag 24 mei 2007 @ 15:39:59 #31
52871 Blight
Supersized.
pi_49727959
Wel leuk trouwens, zo'n inhoudelijk topic in ONZ.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_49727966
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 15:37 schreef Blight het volgende:

[..]

Een nieuwe of andere naam is niet de oplossing voor ONZ. Het probleem is simpelweg, wat jogy al zegt, dat mensen eerder geneigd zijn te gaan baggeren/slowchatten omdat dit een stuk minder moeite kost. Men is gewoon geneigd om voor de makkelijke weg van plezier maken op een forum te kiezen. Dat is niet vreemd en opzich ook niet zo erg, maar het grote nadeel is natuurlijk dat voor mensen van buiten ONZ het forum steeds onaantrekkelijker en ontoegankelijker wordt. Maar zoals met zoveel dingen begint ook een beter ONZ bij onszelf. Als jij, ik of Jantje en Pietje eens leuke topics gaan openen dan komen we al snel een stuk verder. Dat ik 'Voorbij FOK!' er even bij haalde was puur om je even te plagen. .
Dat plagen is je aardig gelukt
  donderdag 24 mei 2007 @ 15:40:30 #33
52871 Blight
Supersized.
pi_49727983
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 15:40 schreef tlepel het volgende:

[..]

Dat plagen is je aardig gelukt
Even goede vrienden.
  donderdag 24 mei 2007 @ 15:43:20 #34
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_49728123
BBLALBAALBLABLALBABL BLAAAAT BALBLABLALBLALBLA
sterf
  donderdag 24 mei 2007 @ 15:44:41 #35
52871 Blight
Supersized.
pi_49728175
Goed slecht voorbeeld.
pi_49728509
niemand die het leest
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
pi_49728628
Hoe is de oorlog tussen subeta en de *chans eigenlijk verlopen?
pi_49728763
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 15:54 schreef zarGon het volgende:
Hoe is de oorlog tussen subeta en de *chans eigenlijk verlopen?
Volgens mij hadden de chans subeta een tijdje offline gekregen, en...
http://digg.com/tech_news(...)nd_offers_an_apology
pi_49728797
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 15:43 schreef Dribbel_ het volgende:
sterf
Dit is bijvoorbeeld een goed voorbeeld van slechte baggerposts.
pi_49728961
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 15:40 schreef Blight het volgende:

[..]

Even goede vrienden.

Was het alweer vergeten
pi_49728966
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 15:57 schreef Mister_Monkeyman het volgende:

[..]

Volgens mij hadden de chans subeta een tijdje offline gekregen, en...
http://digg.com/tech_news(...)nd_offers_an_apology
Thanks. Einde slowchat.
pi_49729023
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 15:43 schreef Dribbel_ het volgende:
sterf
STOUTE HOND

donderdag 24 mei 2007 @ 16:12:08 #43
166246 Da_mr_Jackal
No shit, Sherlock
pi_49729288
Ik heb de OP helemaal gelezen en ik moet toegeven dat ik het volledig eens ben met Monkeyman. Zijn inbreng is meer dan eens topicreddend geweest, daarbij is het niveau in ONZ de laatste tijd aanzienlijk gedaald. Derhalve probeer ik de laatste tijd ook meer te painten, omdat dit de leukste topics zijn.

Daarbij moet ik wel zeggen dat ik nu middenin mijn examens zit, maar ik heb binnenkort wel weer het idee om een topic te openen. Ik heb namelijk al een paar ideën voor (volgens mij) potentiële TTT's.

Maar eerst dus examen(feesten )

"Veni Vidi Vagina"
Ik kwam, ik zag en het was kut.
pi_49729974
Ik heb hem ook helemaal gelezen, goed verhaal, lekker kort!

Maar bij een overvloed van TTT's krijg je ook een oersaai forum, hebben Mod's minder werk, wat waarschijnlijk resulteert in een baggeraanval bij Dirkh omdat hij het zo rustig heeft. En dat zou jammer zijn.
Hieronder kun je enkele extra dingen voor in je profiel invullen. De hieronder getoonde velden verschijnen bij elke post die je op het forum doet. Overige profielgegevens kun je na je registratie invullen via de profiepagina.
  donderdag 24 mei 2007 @ 16:36:47 #45
52871 Blight
Supersized.
pi_49730148
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 16:31 schreef Gorgelmuil het volgende:
Ik heb hem ook helemaal gelezen, goed verhaal, lekker kort!

Maar bij een overvloed van TTT's krijg je ook een oersaai forum, hebben Mod's minder werk, wat waarschijnlijk resulteert in een baggeraanval bij Dirkh omdat hij het zo rustig heeft. En dat zou jammer zijn.
Mwoah. Er is gewoon een verschil tussen leuke incidentele bagger en willekeurige nietszeggende "PIES POEP SEKS BIER" baggertopics. Bagger kán best leuk zijn, maar niet op de manier zoals we het nu meestal zien.
  donderdag 24 mei 2007 @ 16:42:47 #46
104871 remlof
Europees federalist
pi_49730377
Iets zegt me dat je in dit topic beter met je andere account zou kunnen posten Blight
  donderdag 24 mei 2007 @ 16:43:45 #47
52871 Blight
Supersized.
pi_49730415
Ik heb geen zin om te switchen.
  donderdag 24 mei 2007 @ 16:45:03 #48
136780 Nosh
hurpdurp
pi_49730464
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 14:30 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Het Onzin gedeelte van de Fok Forum had namelijk potentie. Het zou net als de forums van Fark en van SomethingAwful juweeltjes kunnen scheppen
Het SomethingAwful-forum is geweldig, en het zijn de beste tien dollars die ik ooit besteed heb (en nog eens 5 voor een custom title, en nog eens 5 om hem te veranderen vanwege een spelfout )maar onmogelijk te vergelijken met Fok.

Het beleid is daar extreem streng, en doordat je tien dollar kwijt bent voor een account, pas je verdomd goed op dat iedere post ook wat bijdraagt. Zelfs een 'lol' is al genoeg om een tijd in de lepers colony door te mogen brengen, en voor een volgende nietszeggende post ben je zo je postrechten voor 3 dagen kwijt.
Daardoor heb je wel één van de meest oprecht leuke forums die er is, en weet iedereen heel goed waar ze aan toe zijn, maar zoiets is niet te realiseren op Fok, waar de drempel onlangs nog verlaagd is om ook gmail-adressen de kans te geven zich te kunnen registreren.

Voor de rest helemaal mee eens, de users maken uiteindelijk het forum. Je kunt je alleen afvragen hoeveel zin het heeft om tegen windmolens te vechten, als het gros van de users geniet van stompzinnige oneliners en 'WEHEHEHE IK SNAP HEM'-posts.

Props dat je 4chan niet aanhaalt, trouwens. Komt je betoog ten goede.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  donderdag 24 mei 2007 @ 16:57:58 #49
174235 Berenanus
Alleen voor geile beren!!
pi_49730973
tvp
kusje!
  donderdag 24 mei 2007 @ 16:59:03 #50
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_49731015
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 15:58 schreef Mister_Monkeyman het volgende:

[..]

Dit is bijvoorbeeld een goed voorbeeld van slechte baggerposts.
Jij bent een goed voorbeeld van een slechte inlikkerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')