quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:10 schreef avonne het volgende:
het heet niet eens Bergmankliniek, dus ik vermoedde al een grap
Hier ook. Werken en wachten op de Wegenwacht om mijn haperende auto aan de praat te krijgenquote:weer tijd voor het echte leven
En die duren dan tot morgenavond... toevallig...quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:22 schreef Charmian het volgende:
komt er dadelijk weer een lame excuse op de Tiensiite dat ze technische problemen hebben
idd ik ook niet!! lijersquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:18 schreef shmoopy het volgende:
Wat is dit voor onzin, hier betaal ik niet voor.![]()
Ja inderdaad, alles snel op zwart zodat iedereen weer snel gaat betalen over een weekjequote:Op donderdag 24 mei 2007 14:30 schreef webextreme.nl het volgende:
denk echt dat er meer achter zit, stelletje leugenaars bij 10
De streams hebben geen speciale foundation voor extreem zachte en gevoelige huid nodig.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:37 schreef blomst het volgende:
Wel mooi egaal zwart.
Via 2 streams op de 10 site, actueel dus.quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:29 schreef waxmask het volgende:
Japio: Zie jij iets?
Huub: Nee
Japio: Ik ook niet, FOKing zwart hier man...
Huub: Lijkt wel of Natasia ervoor staat
Japio: Teringlijers, terror, tering
Huub: Waar?
Japio: Weet ik niet, zie geen flikker
Huub: Eric?
Ah, ok.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Via 2 streams op de 10 site, actueel dus.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:29 schreef waxmask het volgende:
Japio: Zie jij iets?
Huub: Nee
Japio: Ik ook niet, FOKing zwart hier man...
Huub: Lijkt wel of Natasia ervoor staat
Japio: Teringlijers, terror, tering
Huub: Waar?
Japio: Weet ik niet, zie geen flikker
Huub: Eric?
Ja, bij deze dus.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:22 schreef Charmian het volgende:
komt er dadelijk weer een lame excuse op de Tiensiite dat ze technische problemen hebben
Bullshit natuurlijk. Hoe kun je 2 werkende streams hebben tijdens een technische storing?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:46 schreef My_ het volgende:
[..]
Ah, ok.
Er staat nu ook een berichtje op de site van DGK.
Technische storing
Momenteel is het vanwege een technische storing niet mogelijk om de livestreams te bekijken. We stellen alles in werking om deze storing te verhelpen. Excuses voor het gemak!
Lekker dan, I want a refund.quote:
Ik ook..laat me er maar een compositietekening van maken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:56 schreef miesy het volgende:
de tieten van amanda, zijn die nog interesant?
ik kan ze ondertussen wel dromen..![]()
die camera doet het dus nog..quote:
en elke week worden ze weer een paar onsjes dikker..quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:58 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik ook..laat me er maar een compositietekening van maken.
2 grote ballonnen, verschillend van maat met tepels die elke kant aanwijzen en de windrichting en temperatuur aangeven en 2 vette littekens eronder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |