Ik woon in een klein dorpje (282 inwoners) op ongeveer 15 minuten rijden van Galway City. Aan Lough Corribquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:46 schreef SaskiaR het volgende:
Waar woon je dan precies?
Inderdaad, die van de steenquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:49 schreef ElizabethR het volgende:
Is het Blarney Castle?? Met die steen??
inderdaad, bij de eerste foto is de poort een boog, bij de 2e foto zijn de ramen spits (protestants en katholiek)quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:55 schreef RoofingBurner het volgende:
Alhoewel ik trouwens mijn twijfel heb of de eerste en de tweede foto van hetzelfde kasteel zijn. Volgens mijn bronnen (Wiki en een site over Ierland) iig wel.
De zonnekoning, lodewijk de 14e.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:58 schreef ElizabethR het volgende:
Wie was Charlemagne?
Ik dacht werkelijk dat het de tower was, omdat ik het torentje dat op die eerste foto staat eigenlijk herken als het torentje waar mijn 'moeder' gevangen heeft gezeten voor ze onthoofd werd.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:55 schreef RoofingBurner het volgende:
Alhoewel ik trouwens mijn twijfel heb of de eerste en de tweede foto van hetzelfde kasteel zijn. Volgens mijn bronnen (Wiki en een site over Ierland) iig wel.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:59 schreef SaskiaR het volgende:
karel de grote
Wie?quote:The Roncevaux Pass (French and English spelling, Roncesvalles in Spanish, Orreaga in Basque) is the site of a famous battle in 778 in which, prefect of the Brittany March, was defeated by the Basques.
Maar er IS een officieel Roelantsliedquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:14 schreef Homdeck het volgende:
Ik wist het door een liedje van de basisschool![]()
Hoort Roeland die zijn hooooooorn blaast, ... ......bla bla in Roncevaaaaaaaal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |