abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49719102
Zo, na een tijdje geen case van mij een kleine testcase, gister de lochemse 'berg' beklommen en even genoten van de rust. Ook wat fototjes ervarn geschoten, heel stel koeien, hopelijk vinden jullie 't wat

De fotos zijn gemaakt met een 5D en een 24-70 f/2.8, postprocessing is gedaan in Lightroom, als iemand nog intresse in de Preset heeft hoor ik 't wel..

[ Bericht 2% gewijzigd door ChatChewbacca op 24-05-2007 12:52:41 ]
"There is only you and your camera. The limitations in your photography are in yourself, for what we see is what we are" - Ernst Haas
[Simon de la Court Photography]
  FOK!fotograaf donderdag 24 mei 2007 @ 12:39:37 #2
18921 freud
Who's John Galt?
pi_49720613
Alleen 2 is imo wel ok, al stoort de balk/paal/? rechts in beeld wel. Lekker hoog contrast en grappig standpunt. De rest zijn fotografisch imo niet echt interessante platen, sorry. Ben ook niet zo'n landschapsfan moet ik toegeven, maar een foto zoals 6 wordt een stuk spannender als je niet alle foto's staand zou nemen, maar ook bij 6 bijvoorbeeld, een heel laag standpunt neemt.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_49720656
Mooi licht!!

1: currently unavailable
2: poepiescherp alleen jammer van de balk aan de rechterkant
3: ook lekker scherp, mooie kleuren, jammer van de afgesneden neus en het oor
4: mooiste, supermooi licht. hij had misschien nog wat ruimer gemogen aan de linkerkant.
5: Leuk, goed gezien
6: hmzz, ik wordt niet echt meegetrokken door het pad, beetje saai
7: minste van allemaal, afgesneden huis/stal, wat is het onderwerp? de koeien, het huis, of de grote boom
8: Beter op het gebied van een pad die je de foto in moet sleuren

Ja ik ben wel geinteresseerd in de preset in lightroom. Kan daar nog slecht mee overweg
pi_49720783
#1 werkt weer
"There is only you and your camera. The limitations in your photography are in yourself, for what we see is what we are" - Ernst Haas
[Simon de la Court Photography]
  donderdag 24 mei 2007 @ 14:54:25 #5
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_49725964
Lekkere heldere foto's met soms storende elementen (balk) en een verkeerde uitsnede (neus van de koe. Enige minpunt vind ik de soms extreme vignettering/bewerking.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')