Same herequote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Toen ik er vandaag dus aan dacht hoe het zou zijn als De Koning Zelve weer optredens zou aankondigen, had ik de stellige overtuiging dat er ook in Nederland gewoon weer een run op kaarten zou ontstaan. Ik slaap voor mijn part de hele nacht niet, dat heb ik verder voor niemand over.
Ierland of Londen mag ook wat mij betreft. Het zal iets lastiger zijn om een kaarten te komen.
Daar zeg je wat. Ik moet m'n conditie maar eens even op peil gaan brengenquote:Op zondag 29 juli 2007 12:22 schreef MJboard het volgende:
Ik vind een nacht voor een postkantoor nog niet eens het ergst. Wat denk je van de hele dag voor het stadion + een zwetend concert erachter aan![]()
Ik loop in september een stevige Dam tot Dam. Dat is het probleem niet.quote:Op zondag 29 juli 2007 12:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Daar zeg je wat. Ik moet m'n conditie maar eens even op peil gaan brengen![]()
Ze zouden die Off The Wall tracks 'ownen'quote:Op maandag 30 juli 2007 15:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Laten we maar eerst eens wachten op een officieel bericht
niet dat het geen slecht idee is hoor, zou wel vet zijn![]()
Das niet best, was toch wel een goeie impersonatorquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:15 schreef MJboard het volgende:
Heeft iemand dit al gelezen? Dit is de grootste MJ impersonator, wel triest dit zeg...
http://i209.photobucket.c(...)1forthosewhocare.jpg
Ja, had het al gehoordquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:15 schreef MJboard het volgende:
Heeft iemand dit al gelezen? Dit is de grootste MJ impersonator, wel triest dit zeg...
http://i209.photobucket.c(...)1forthosewhocare.jpg
Jeetje, mag de verwarming iets omhoog? Het is hier zo koud opeens.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:34 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ja, had het al gehoord
Boeit me eik vrij weinig. Voor hem 1000 anderen. Hij was wel een goeie, maar toch komt er geen een in de buurt van MJ zelf.
?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Jeetje, mag de verwarming iets omhoog? Het is hier zo koud opeens.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:34 schreef Rnnz het volgende:
[..]
?![]()
edit; oh wacht.. ik had dat plaatje nog niet gezien. Ik dacht alleen dat ie zou stoppen.Mijn excuses.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |