Ik ben toch zo ongelooflijk trots op Randy...
![]()
Hij praat al zo prachtig in volzinnen en is zo bijdehand dat hij je elke dag wel een keer versteld doet staan met zijn kennis. Het is net een spons, zuigt alles op en een paar dagen later komt er ineens een opmerking waarvan je denkt "waar heeft hij dat vandaan?!"
Vanmorgen: "Wil jij een riem om, net als papa? Ik heb gisteren ook 1 voor jou gekocht" Randy:"Nee, ik heb geen bloeklusjes in deze bloek toch?...
*zoekt* Oja, toch wel!"
Vanavond naar een festival, wij willen weg na een bezoekje luchtkussen, maar meneer denkt er anders over: "Nee, ik ga nog even zitten mensen kijken"
Overigens wordt er op het moment van me verwacht dat ik communiceer via de knuffels.
![]()
Vandaag via de krokodil, maar dat verschilt per dag. Hij voert hele gesprekken met het ding, de krokodil vraagt ook van alles aan mij of roept me net zolang tot ik vraag "Wat is er, krokodil?" (Als ik zeg "Ja, Randy?" wordt er niet gereageerd!
![]()
) Als ik hem vraag of hij op zijn stoel gaat zitten, schopt hij een scene tot en met, maar ik zodra ik aan de krokodil vraag (heldere ingeving) of hij even aan Randy vragen om aan tafel te gaan, volgt er een gesprekje en gaat hij zo zitten!