abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 juni 2007 @ 06:31:04 #151
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_50437581
Ik snap niet waar je dan achter moet gaan zitten?

Toen Jolie gister naar bed ging, zag ze dat er een klein gaatje (nog geen cm) in de nek van haar hond zat. 'Maar dat kun jij toch wel maken, he mam ' Ze wilde natuurlijk wel met de hond gaan slapen en ik dacht dat het wel één nachtje kon. 'Ik zal er niet aankomen,' zei ze nog. En ik vertrouwde het kind waarmee ik meerdere keren bij de dokter ben geweest omdat ze aan d'r navel en nagelriempjes plukt, tot aan bloeden en ontstekingen toe.

Dit zag ik vannacht, toen ik d'r nog even een kusje ging geven. Toen ik de wolletjes van d'r afhaalde zei ze met d'r ogen dicht 'niet mijn hondje pakken he, die wil graag bij mij zijn.'
pi_50437619
Arme hond Wel een drastische liposuctie!
Luchtbel vandaag dus met naald en draad aan de slag?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Jubileum moderator donderdag 14 juni 2007 @ 08:22:53 #153
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_50438219
Hahaha!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 14 juni 2007 @ 08:34:02 #154
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_50438366
Oh nee, Jolie! Wat een kind heb je toch gemaakt, LB, mijn god!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_50438624
Wat een lieve foto Luchtbel!! En een iets minder lieve meid Ze moet toch eens wat voorzichtiger met haar huisdieren omgaan hoor! (en wat grappig dat ze zegt dat het hondje bij haar wilt zijn)
Ach, Elise heeft ook al een keer de kop van een (door oma zelf gemaakte) kat eraf getrokken

Elise was vannacht plotseling angstig; er was (volgens haar) een slakje op haar kamer, maar wat die nou wilde, weten we niet. Maar ze is wel een keer of 4 geweest
pi_50440963
haha luchtbel. da's nog es echt peutergedrag. jolietje
  donderdag 14 juni 2007 @ 10:36:48 #157
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50441483
Geweldig, wat een kind ben jij Jolie... heerlijk (maar wel troep voor moeders natuurlijk...enneh, kun jij het maken? )
Hier ook kindjes die aan iets wat een beetje kapot is, gaan trekken zodat het écht kapot gaat. Hoort er idd bij... (wel vervelend, maar ja, wat doe je eraan...)

[ Bericht 21% gewijzigd door Suzanna op 14-06-2007 10:44:27 ]
  donderdag 14 juni 2007 @ 10:43:34 #158
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50441700
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 21:31 schreef poemojn het volgende:
Bedankt voor alle complimenten, zo is het leuk showen en ze had haar vader echt ten voeten uit getekend he
Beef, idd Luliette. 't Was eerst Joelita maar nu kan ze 't al beter. Het blijft wel een ingewikkelde naam natuurlijk.
Noa noemt Julia ook 'Lulia' ... wat grappig! Ik dacht het ook al te horen.
  donderdag 14 juni 2007 @ 10:48:32 #159
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_50441838
Jolie !

Achter het betreffende kind op de wc gaan zitten LB. Ik doe dat hier idd met peuter ook, maar hou zelf wel mijn broek aan . Voelt blijkbaar veilig, poepen met mama achter je die je vasthoudt.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_50442281
oja dat bedoelde ik. en je eigen broek hoeft inderdaad niet uit.
  donderdag 14 juni 2007 @ 13:03:33 #161
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_50446489
Oh nou ik vrees dat ik dat er nooit voor over zou hebben gehad

De hond is genaaid en Jolie zou het echt noooooit meer doen. Maar natuurlijk....
pi_50449971
Jolie Hoe reageerde ze vanmorgen dan op haar hond?
  donderdag 14 juni 2007 @ 17:10:36 #163
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_50456328
Ze riep me niet vanmorgen ze wist dus al dat ik het gezien had, het is echt een snaakje hoor.

Sorry dat ik d'r zo spam hier maar het is echt een portret. Vandaag gaf ze mij een cadeautje dat ze op school had gemaakt (vaderdag...) Het was een beschilderde bloempot met euhm ja iets erin dus aarde en er komt een bloem. Zegt ze 'ga je nu wel even die poep eruit halen mam, dat willen we natuurlijk niet in de huiskamer. Ik snap niet waarom juffie dat in mijn geverfde potje heeft gedaan.' Met een hele beteuterde blik erbij, ze is echt ontzettend grappig momenteel Het lijkt soms alsof ze van alles wel wat af weet maar het is eigenlijk steeds net niks.
  donderdag 14 juni 2007 @ 21:34:40 #164
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_50465534
Ze staat er ook zo heerlijk snaaks bij

Leuke leeftijd is dit, he? Als je goed op je kind let kun je er een hele hoop uithalen hoe kinderen de wereld om zich heen leren te begrijpen. Zo leuk vind ik dat.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 10:06:14 #165
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50477928
Ik vind 't juist leuk LB!! Ik vind Zjolietje zooo schattig en die verhalen van jou zijn altijd heel leuk! Het is zo'n grappig en leuk kind joh!

Noa is op het moment echt een scheetje. Ik geniet echt superveel van haar ... een tijdje geleden was dat wel anders! Ze hoeft bijna nooit in de hoek meer, is lief voor Emma, lief voor Julia en lief voor mama ... ze helpt mee met schoonmaken, wil een schortje om (ik heb een Jip-en Janneke schortje voor haar) en is echt een klein moedertje voor Julia.
Ik heb haar vanochtend naar de psz gebracht en daar zag ik het jochie waar ze het regelmatig over heeft... Khadir ofzo. Dan vraag ik thuis weleens: 'is Khadir lief?' en dan zegt ze: 'neeee...' en haar buurmeisje, Emily, zit ook op de psz en dan vraag ik: is Emily lief?' en die is altijd wél lief... vraag me toch wel af wat dat jochie dan doet ...
(volgens de juffen was Khadir wel lief maar gewoon een beetje ondeugend af en toe...)

Maar dan ben ik zo benieuwd wat ze daar allemaal doen, hoe ze samen spelen etc... wel jammer hoor, dat we er geen webcam hebben hangen en het mee kunnen volgen ... (en aan de andere kant is het ook wel heerlijk rustig nu )
  vrijdag 15 juni 2007 @ 11:00:19 #166
144006 chacama
Ondernemend!
pi_50479531
Fleur gaat nog maar 3x naar de psz . Mijn kleine meisje wordt nu toch echt heel groot. Pff. Zo groot en soms nog oh, zo klein. Gisterenavond was ze zo moe dat ze om half zeven al naar bed wilde, maar door het rare weer kon ze niet in slaapkomen. Toen ik om 8 uur ging kijken zat er een klein hoopje ellende op bed. Mama, ik kan niet in slaap komen. Grote rode ogen keken me aan. Zo groot en toch zo klein. Ik ben bij d'r gaan zitten en heb liedjes gezongen. Toen is ze lekker in slaap gevallen.

En vanochtend was ze de grote zus. Maud lag tegen me aan en Fleur kwam binnen. Ze kijkt Maud aan en terwijl die begint te glunderen en kirren hoor ik Fleur zeggen: Hallo, mijn meisje, kijk es wie daar is. Ja je grote zus, he....
pi_50480052
Myrthe is nu voor het eerst op schoolreisje! Ze mocht bij haar vriendinnetje in de auto, en reed vrolijk zwaaiend weg Ben benieuwd hoe ze 't vindt

Is Fleur al aan het wennen op de basisschool, Chacama?
  vrijdag 15 juni 2007 @ 11:19:48 #168
144006 chacama
Ondernemend!
pi_50480172
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:16 schreef poemojn het volgende:
Myrthe is nu voor het eerst op schoolreisje! Ze mocht bij haar vriendinnetje in de auto, en reed vrolijk zwaaiend weg Ben benieuwd hoe ze 't vindt

Is Fleur al aan het wennen op de basisschool, Chacama?
In overleg met de school hebben we besloten om niet te wennen. Ze gaat meteen na de vakantie naar school en komt dan in een klas van 8 kindjes, waarvan ze er ca. 5 al kent. Nu is de klas 20-kindjes groot en zou het dus door de drukte wel eens averechts kunnen werken, waardoor ze de hele vakantie als een berg tegen het naar school gaan op gaat zien.

Ze is doordat ze bij de oppas is wel gewend aan de basisschool. Ze gaat regelmatig mee om de andere kinderen op te halen of weg te brengen. Dus het gebouw is al een vertrouwd iets.

Waar gaat ze naar toe? Hier wordt het schoolreisje een uitje naar een binnenspeeltuin. Altijd een groot succes.
pi_50483239
Ze zijn naar een educatieve kinderboerderij geweest. En het was geweldig leuk
(Al dat gesjouw en georganiseer met auto's en autostoeltjes vooraf is trouwens ook wel grappig om te zien.)

Wel fijn dat ze in zo'n kleine klas kan beginnen. Heeft ze er al zin in?
pi_50483715
piet gaat ook niet wennen, de school waar hij naar toe zal gaan doet daar standaard niet aan wanneer de zomervakantie er tussen zit. ik vind 't wel een beetje jammer, volgens mij zou hij er best wat aan hebben, maar goed. de groepen zijn op dit moment ook erg groot (> 30) zei de juf die ik sprak, het zou niet echt een relaxed wenochtendje zijn.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 13:09:29 #171
144006 chacama
Ondernemend!
pi_50483777
Dat zie je hier ook. Veel gesjouw.

Ze heeft er wel zin in. Alleen het begrip vakantie zegt d'r maar weinig. Wij gaan zelf nl. niet op vakantie dus voor haar is het maar raar dat ze niet meteen als ze klaar is met de psz naar school kan.
pi_50483913
wat stoer, op schoolreisje! en fijn dat 't zo leuk was.

en jolie, hihi.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 13:24:15 #173
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_50484384
Wat vreemd dat ze niet aan wennen doen voor de zomervakantie. Bij ons op school (euh... Daans school en Judiths toekomstige school) hebben ze vandaag een wenochtend voor de kleuters die direct na de zomervakantie naar school gaan. De overige kleuters hebben vrij. Zo gaat dat elk jaar.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_50484855
ja, ik heb dat van anderen ook vernomen, maar hier doen ze dat kennelijk niet. ik vind 't ook jammer.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 14:25:18 #175
144006 chacama
Ondernemend!
pi_50486845
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 13:24 schreef Grijs het volgende:
Wat vreemd dat ze niet aan wennen doen voor de zomervakantie. Bij ons op school (euh... Daans school en Judiths toekomstige school) hebben ze vandaag een wenochtend voor de kleuters die direct na de zomervakantie naar school gaan. De overige kleuters hebben vrij. Zo gaat dat elk jaar.
Dat is toch anders. Wel goed trouwens. Hier wennen ze in de klas zoals die nu is. Dus dan zou Fleur in een klas van 20 kindjes gaan oefenen terwijl ze straks in een klas van 8 terrecht komt. Maar ik kan dit weleens voorstellen aan het bestuur hier. Vind het een goede optie....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')