abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 juni 2007 @ 00:28:20 #126
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_50395105
We leven nog

Maar het was wel heel heftig. Juist doordat Peuter aangesnoerd in het zitje zat is ze/hij niet over straat gekeild, maar er was vlak daarna een moment (toen ik dacht dat die auto nog niet stilstond), dat je als een gek probeert om je kind juist UIT dat zitje te krijgen.

Brr, ik droom er nog van.
en wat ik zelf het ergste vind, die man die ons aanreed heeft niet meer naar ons geinformeerd. Als ik toch een vrouw en kind aangereden had... Ik had op zijn minst even gebeld of we nog naar de dokter geweest waren ofzo
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 13 juni 2007 @ 00:31:56 #127
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_50395197
Ben je van achteren aangereden? Bah wat eng. En idd heel raar dat iemand niet even informeert. Alsof het hem niks kan schelen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_50395221
gatver leah, wat eng. en bizar dat zo iemand niks meer laat horen, lomp! mogelijk durft hij niet? en inderdaad, een ingesnoerd kind is juist ook wel erg kwetsbaar. hoe gaat 't nu trouwens, geen ernstige verwondingen opgelopen?

wij hadden vandaag ook een echt enge situatie trouwens. het laatste stukje van de route was langs een vrij drukke smalle weg, wel éénrichtingsverkeer, en met zo'n rood fietspad erop geschilderd, maar toch. op 't eind móesten we oversteken. we stonden stil, ik keek goed en zei: "kom maar piet, we kunnen. ik stak over maar meneer bleef staan. hij wilde toch eerst zelf ook kijken. maar het duurde zo lang dat er inmiddels een vrachtwagen! aankwam. echt een grote. dus hij gillen 'het kan nieiet!' en ik ook roepen dat ie daar dan maar heel goed moest blijven staan (ik kon niet zomaar terug, mijn fiets is sowieso vrij log en met anna achterop helemaal). hart in m'n keel natuurlijk. gelukkig stopte de vrachtwagen en hij liet piet voorgaan. pfffff, ik vond 't echt heel eng. volgende keer dus nooit meer alvast oversteken als ik niet zeker weet dat hij ook gaat. maar ja, hij gaat ook niet als eerste. ik heb 'm trouwens ook wel geprezen om het eerst zelf goed willen kijken, maar ja op sommige momenten heb ik liever dat ie meteen doet wat ik zeg... erg lastig allemaal!
  woensdag 13 juni 2007 @ 00:36:53 #129
37150 livelink
pi_50395314
Ja, dat oversteken is ook eng. Fijn dat die vrachtwagenchauffeur in ieder geval goed op de situatie anticipeerde. Ik merk dat heel veel automobilisten stoppen om ons voor te laten gaan als we met de kinderen aan het fietsen zijn. Aan de ene kant heel fijn en het biedt ook wat tegenwicht aan de botterik uit het verhaal van Leah, maar aan de andere kant ook wel weer een beetje gevaarlijk, want Katja moet het toch leren en mag er natuurlijk niet vanuit gaan dat automobilisten wel zullen stoppen, terwijl dat in de praktijk 9 van de 10 keer wel gebeurt.
  woensdag 13 juni 2007 @ 00:38:21 #130
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_50395350
Loslaten heet dat . en bidden, heel hard bidden .

En dat bedoel ik niet ironisch, terwijl ik zelf niet gelovig ben.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_50398584
Leah, wat een schrik zeg En idd heel erg raar van die automobilist dat hij niets heeft laten horen.

Met Morris gaat het beter gelukkig. Nu is alleen Lis ziek. Straks even naar de dokter met haar. Zielepietje
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_50407524
Wat eng Leah Gelukkig is alles wel goed met jullie!

Beterschap voor Lis

Ben een verlanglijstje voor Myrthe's verjaardag aan 't maken, iemand nog goede kleine ideeen (a la klei ed)?
Myrthe heeft een leuke tekening gemaakt deze week, even trots showen en weg

[ Bericht 15% gewijzigd door poemojn op 13-06-2007 21:31:34 ]
pi_50407618
xieumniet poemojn!
pi_50407712
hmm. en nu?
  woensdag 13 juni 2007 @ 13:21:35 #135
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_50407926
Myrthe wat knap! (en ik vind Saskia d'r 'tekeningen' al zo knap vergeleken met de rest van de groep op het kdv.. maar vergeleken hierbij is dat babygepruts )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_50408071
wooow! heel knap myrthe! en dat stemmetje erbij!
  woensdag 13 juni 2007 @ 13:29:59 #137
144006 chacama
Ondernemend!
pi_50408249
Hij is leuk poemojn. Lief zoals als ze alles omschrijft.

- stickers om te plakken / versieren
- toverblok
- klei
- vingerverf
- een schaartje om te knippen en leuke kleurtjes papier
- ....
pi_50409447
ja, ik vind een filmpje ervan eigenlijk ook leuker dan een foto omdat ze 't zo leuk erbij vertelt

Bedankt Chacama! Knutselspullen zijn idd wel leuk, toverblok had ik nog niet aan gedacht ook
  Jubileum moderator woensdag 13 juni 2007 @ 14:12:34 #139
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_50409757
Wat een lief stemmetje heeft Myrthe "papa met zijn laptop" Bijzonder knap die tekeningen zeg!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 13 juni 2007 @ 14:39:37 #140
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_50410779
Echt heel knap van Myrthe! En lief klinkt ze (en jij ook).
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_50410801
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 14:12 schreef Lois het volgende:
"papa met zijn laptop"
"op de bank!"
  woensdag 13 juni 2007 @ 16:58:33 #142
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50415982
Leah, wat eng! Dat is elke keer weer iets wat door mijn hoofd schiet als ik met drie kinders-op-de-fiets op stap ga... als ik maar niet aangereden word! Ik kijk echt tien keer zo goed uit als in m'n eentje, en nog steeds is het eng soms hoor.

Poemojn, wat schattig dat filmpje... en inderdaad, een héél lief stemmetje heeft Myrthe! Wat kan ze goed tekenen zeg!
  woensdag 13 juni 2007 @ 19:56:34 #143
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_50422418
Wat een ontzettend lief filmpje van Myrthe (ik ben echt geneigd Myr te typen, ik noem de Myrthes die ik ken altijd Myr), ze omschrijft het allemaal ook zo duidelijk!
Geweldig sowieso die filmpjes altijd, ik vind die van Piet en Anna ook altijd zo lief.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
  woensdag 13 juni 2007 @ 20:02:18 #144
37150 livelink
pi_50422692
Wat een lief filmpje van Myrthe. En dit is Lulliette

Lis, beterschap. Ben je nog met haar naar de dokter geweest, Snoopy?
pi_50423920
Ja, Lis is naar de dokter geweest. haar longetjes zijn gelukkig schoon en ze was alweer een stuk vrolijker toen ik vanavond thuiskwam.

Met Morris gaat het gelukkig ook weer prima. Hij ligt nu te kletsen in z'n bed

Ik ga nu even naar het filmpje van Myrthe kijken want ik ben nu wel heel nieuwsgierig geworden door al het commentaar hier!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 13 juni 2007 @ 20:30:06 #146
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_50423948
Poemojn wat een ontzettend schattig filmpje en wat een mooie tekening 'Myrthe met een hele lieve hoofd' Echt leuk.
pi_50424759
Wow Myrthe tekent echt goed Lief commentaar erbij, zegt ze nu juliette of luliette?

Leah, niet gek dat je er nog van droomt, te eng gewoon

Beterschap voor Lis

Leuke foto van Katja en Job! Die grote helmen bij kleine kindjes zijn altijd schattig

Bix, Dylan heeft ook zo'n bril-verkleiner voor op de wc, maar het werkt voor hem stimulerend als een van ons ook meteen naar de wc gaat. En ik pas niet meer op het potje Maar als ie dat nu goed doet dan gaan we meteen over op de wc.

[ Bericht 2% gewijzigd door beefcake op 13-06-2007 21:36:04 ]
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_50426300
weet je trouwens, een tip die ik onlangs hoorde maar die voor ons niet meer nodig was: als je kind moeite heeft met poepen op de wc: ga achter hem zitten! lijkt misschien wat raar, maar het schijnt echt heel goed te werken.
pi_50426589
Synchroon poepen
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_50426870
Bedankt voor alle complimenten, zo is het leuk showen en ze had haar vader echt ten voeten uit getekend he
Beef, idd Luliette. 't Was eerst Joelita maar nu kan ze 't al beter. Het blijft wel een ingewikkelde naam natuurlijk.

Die tip heb ik ook wel eens gehoord Bix, of evt papier oid ertegenaan houden zodat 't niet zo "in een gat valt", kan blijkbaar prettiger voelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')