abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50375299
Dylan Heb je hem de hemel in geprezen Beef?

Ik zal het eens aankijken met dat gepiep van Morris. Als het morgen nog zo is of als het vandaag erger wordt, bel ik de dokter.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_50375455
pfoeh lastig snoop. met die benauwdheidservaring nog vers in je geheugen kan ik me voorstellen dat je wel op tijd aan de bel wil trekken. ik denk dat je toch het best zelf kunt bepalen wanneer dat nodig is. sterkte ermee, hopelijk is 't iets van zeer tijdelijke aard.

goed zo dylan!!!

piet gaat zo goed met fietsen! we zijn gisteren en vandaag samen naar 't winkelcentrum gefietst, met anna dan bij mij achterop (die past ook nauwelijks meer in het voorstoeltje eigenlijk). alleen fiets ik er in 10 minuutjes naar toe maar zo samen doen we er minstens het dubbele over. maar hij houdt 't goed vol en luistert goed naar mijn (veelvuldig ) geroepen aanwijzingen.
pi_50375706
Ha die Piet, wat goed Ik vind het heel wat zeg dat hij nu al meefietst!

Bix, ik ben idd een tikje ongerust na dat ziekenhuisverhaal laatst. Dus ik dacht net: kan mij het ook schelen, ik bel gewoon even naar de huisarts. Maar dat kan maar tot 15.00 uur. Ik kan wel een ander nummer bellen, maar dat is voor spoedgevallen (zoals wij laatst dus hadden). Dat lijkt me nu wat overdreven
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_50376347
hmmz, maar goed in de gaten houden dan. misschien is 't inderdaad wel pseudo-kroep (was 't dat de vorige keer niet ook bij nader inzien? dat zo exteem benauwde doet er wel aan denken).

[ Bericht 1% gewijzigd door bixister op 12-06-2007 16:46:15 ]
pi_50376487
en dat fietsen, ja ik sta ook versteld! hij vindt 't geweldig en wilde het zelf heel graag. anders had ik 't ook nog niet gedurfd hoor. eerst zijn we in de buurt wat rondjes gaan fietsen samen (zonder anna). toen merkte ik dat hij al aardig rechts kon houden en redelijk te corrigeren was. maar 't blijft af en toe spannend. de weg naar 't winkelcentrum is grotendeels fietspad, dat scheelt. al rijden daar soms ook (veel te hard scheurende) scooters.
pi_50377168
Snoopy ik heb hem inderdaad de hemel in geprezen En Dylan stond erbij te glunderen, hij vond het zelf ook wel stoer denk ik

Oooh doodeng zal ik het vinden als Dylan straks ook mee gaat naast de fiets Ik vind het knap van Piet én van jou bix! Fietst Piet nog met zijwielen of al zonder? Zonder lijkt me nog enger
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_50377385
nog met zijwielen hoor. hoewel die voortdurend lostrillen op die hobbelige bruggetjes hier.
pi_50377533
Oh dat is ook lekker dan
Ik vind het altijd zo'n grappig gezicht, kindjes die scheef op de fiets hangen omdat een wieltje hoger zit dan de ander Gelukkig zitten die van Dylan wel recht Ik kreeg even een mental picture hoor, don't mind me
pi_50377738
te laag (of hoog, hoe je 't maar bekijkt) gemonteerde zijwieltjes is ook een tamelijk lachwekkend gezicht. bij elk kuiltje trapt je kind zich dan plots te pletter terwijl 't wiel in de lucht hangt te draaien.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 17:12:22 #110
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_50378225
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:57 schreef bixister het volgende:
te laag (of hoog, hoe je 't maar bekijkt) gemonteerde zijwieltjes is ook een tamelijk lachwekkend gezicht. bij elk kuiltje trapt je kind zich dan plots te pletter terwijl 't wiel in de lucht hangt te draaien.
ik was blij dat die zijwielen eraf waren bij de oudsten...
wat een gemier... Bram fiets nu ook met zijwielen, maar zoek een loopfiets zodat hij dat evenwichtsgevoel beter leert.
dan fietsen ze zomaar... schijnt.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 17:18:20 #111
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_50378416
peuters kunnen echt boos worden om niks he
het viel me nog mee dat de buurvrouw geen 112 gebeld heeft t leek net aan het gegil en gekrijs te horen of er een speenvarken werd geslacht
pi_50378520
Nou, ook weer nieuws uit Tilburg,

Jordy wordt op 16 juli weer geopereerd. Hopelijk kan het nu wel allemaal in 1 keer goed gaan.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  dinsdag 12 juni 2007 @ 17:25:58 #113
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_50378643
das al best wel snel, ik hoop dat het nu goed gaat dikke knuf gaat alles goed met jullie verder? ik zie jullie nooit meer ergens voorbij schuiven.
pi_50378971
Ja hoor, hier verder alles lekker, gewoon rustig me een druk mannetje in huis, die nu weer eens lekker in de hoek zit.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  dinsdag 12 juni 2007 @ 19:39:12 #115
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_50383155
Ik heb me laten vertellen dat die zijwieltjes zo horen, een beetje scheef . Voor het evenwichtsgevoel, zodat ze al iets moeten corrigeren om in evenwicht te blijven.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 20:01:39 #116
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_50384064
16 juli is alweer zo. Dat is dan de eerste operatie aan zijn andere handje? Succes, en natuurlijk veel groeten aan je wederhelft. Zeg je dat ik haar mis?
De hoek (hier de gang) werkt wel echt hoor. Wat heb ik 'm gemist tijdens onze vakantie.

Bix, wat knap van Piet!! Ik zie er tegenop dat ze straks gaat fietsen, doodeng lijkt me. Maar da's hier nog echt niet nodig, want ze kan niet eens op een driewieler fietsen.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_50391319
Nou Leah, dat is ook grappig Lijkt mij altijd dat ze er alleen maar kramp van krijgen

Jordy, heel veel succes op 16 juli! Groetjes voor Githa

Dylans score vanaf de eerste keer pot-plassen:
2x op het potje ( )
1x op de grond
1x op de stoel (terwijl hij naast mij zat. ik sta op en Dylan zegt: kijk mama plas! op mijn broek dus )
Ik ben beretrots
pi_50394038
mooi zo!

Piet kan nu staand plassen, da's ook zo grappig. (afgezien van de spetters naast de wc-pot uiteraard). zou je Dylan trouwens niet meteen maar 'aan' de wc proberen te krijgen, dmv zo'n leuk brilletje-met-trapje bijvoorbeeld, hij lijkt me al bijna te groot voor 't potje? (Piet vond dat op een gegeven moment echt niet meer prettig zitten).

en Piet eet ook ineens wat meer groenten. niet omdat ie ze plotseling lekkerder vindt ofzo, maar hij doet wel veel meer z'n best om dingen te proeven (tot kokhalzens toe). en dat allemaal omdat G hem ervan heeft overtuigd dat hij daar STERK van wordt....

Anna zegt dan trouwens standaard 'ik ben niet sterk, ik ben lief'.
pi_50394208
Leah, dat geloof ik meteen, we gaan ze gewoon steeds hoger zetten die zijwielen.
en Lishe, Anna kan ook nog niet goed trappen op de driewieler, al probeert ze 't sinds deze week ineens wel weer fanatiek en het lukt haar nu bíjna. maar die rottrappers hebben wat veel speling dus voor ze 't effect merkt van haar voetbewegingen heeft ze ook al een groot loos-effect gehad. niet bepaald optimaal motiverend!
  woensdag 13 juni 2007 @ 00:10:39 #120
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_50394570
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 19:39 schreef Leah het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat die zijwieltjes zo horen, een beetje scheef . Voor het evenwichtsgevoel, zodat ze al iets moeten corrigeren om in evenwicht te blijven.
zie hier een scheve Job

Dylan en Piet, wat gaan jullie hard. Zo knap dat zindelijk worden/zijn en Piet gaat volgens mij helemaal als een speer ineens met alles
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 13 juni 2007 @ 00:13:47 #121
37150 livelink
pi_50394652
Snoopy, hoe gaat het nu met Morris. Hopelijk wat minder benauwd. Sterkte!
pi_50394767
wat ziet dat er prachtig uit livelink! twee van die stoere fietsers! al lijkt 't me tegelijkertijd ook nog veel enger in 't verkeer! nu heb ik er maar 1 om te dirigeren in lastige situaties, die ander zit nog stevig vastgesnoerd achterop.
  woensdag 13 juni 2007 @ 00:19:38 #123
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_50394848
En juist met die andere, aangesnoerde, werd ik aangereden afgelopen week .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_50394946
nee!
en toen?
  woensdag 13 juni 2007 @ 00:24:09 #125
37150 livelink
pi_50394991
Ik vind het ook eng, hoor. Mijn vriend is de stoere die het aandurft om met de 2 kinderen te gaan fietsen.

En Leah , hopelijk zijn jullie met de schrik vrijgekomen. Wat eng, joh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')