terug van weg geweest zal ik eens vertellen hoe het met Liam is
![]()
We hebben een heerlijke vakantie gehad! Liam vond alles zo mooi! we hebben veel dingen bekeken, zoals grotten met allerlei zaken uit de oudheid en de middeleeuwen, kastelen e.d. verder veel gezwommen en Liam durfde helemaal alleen te "zwemmen" met zijn zwembandjes. Verder hadden we leuke buren met een jongetje van Liam's leeftijd en dat was natuurlijk dikke pret. Hij heeft ook heel veel geleerd daarvan. In het begin was het snel ruzie en aan het eind ging dat al veel beter.
Gisteren waren we bij Karin op kraamvisite en het spelen met Bram ging ook heel goed.
Ik heb met de buuv op de camping veel gepraat over opvoeden enzo, omdat onze jongens nogal op elkaar leken ook. Zij vertelde dat ze haar zoontje op de gang liet nadenken over wat ie had gedaan als ie stout was geweest en dat ie daarna moest vertellen waar het om ging. Ik zei nog dat ik het idee had dat dat niet zou gaan werken bij Liam, maar always willing to try, dus ik ben dat gaan uitproberen nu we weer thuis zijn en
![]()
het werkt!
Ik had dat echt niet verwacht, maar hij weet prima waar het om gaat als ie straf krijgt.
Daarmee is het op de gang zitten niet zo vrijblijvend meer en heeft het meer zin voor mijn gevoel.
Verder is Liam ook al zo leergierig, net als Randy
![]()
leuk is dat he mammietje!
och en dat spenenverhaal... Liam heeft hem ook nog steeds hoor, 's nachts dan. ik kan het nog steeds niet. ligt meer aan mij dus
![]()
hoe gaat het inmiddels chacama?