kom hem maar brengen dan. zie en hoor je een keer wat echt Nederland is. heel positief voor je, goed voor je ontwikkeling van je algemene en educative kennis.quote:
Ik kom van boven de rivieren. Dat is nu juist de reden dat ik weer slecht verstaanbaar ben.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
kom hem maar brengen dan. zie en hoor je een keer wat echt Nederland is. heel positief voor je, goed voor je ontwikkeling van je algemene en educative kennis.![]()
@Alicey. bedankt voor het erop wijzen van mijn schrijfwijze. ik heb duidelijk nog even een cursus Nederlands schrijven nodig (en dat voor het HBO :S). zal ik jou dan gelijk een cursus logopedie geven??? of kom jij wel van boven de rivieren?
quote:Op maandag 28 mei 2007 19:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik kom van boven de rivieren. Dat is nu juist de reden dat ik weer slecht verstaanbaar ben.
Logopedie?quote:Op maandag 28 mei 2007 19:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
kom hem maar brengen dan. zie en hoor je een keer wat echt Nederland is. heel positief voor je, goed voor je ontwikkeling van je algemene en educative kennis.![]()
@Alicey. bedankt voor het erop wijzen van mijn schrijfwijze. ik heb duidelijk nog even een cursus Nederlands schrijven nodig (en dat voor het HBO :S). zal ik jou dan gelijk een cursus logopedie geven??? of kom jij wel van boven de rivieren?
Jup, iedereen in Brabant/Limburg is boer.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:46 schreef Borjoyzee het volgende:
Die riviertjes liggen er met een reden, om het echte Nederland af te scheiden van het ranizige afvalputje onder de riviertjes.
houdoe wat een knakenwoord zeg, kutboeren.
hehe me tooquote:Op maandag 28 mei 2007 19:00 schreef Diemietuhriej het volgende:
Dankje.
Ik heb wel een zachte G, maar ook een rollende R.En niet zo'n mocro-R, een ABN-R.
![]()
Evenals "kei - " en "ons mam"quote:Op maandag 28 mei 2007 23:46 schreef Borjoyzee het volgende:
houdoe wat een knakenwoord zeg
Het is afhankelijk van de persoon die leest of een argument wel of niet goed is.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:36 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Jup, iedereen in Brabant/Limburg is boer.![]()
Kom nou eens met goede argumenten en niet met onzin die al twinitg keer voorbij gekomen is in deze topic.
Nee, in Den Haag, Groningen, Friesland etc zeker welquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:46 schreef Borjoyzee het volgende:
[..]
Maar laten we eerst eens beginnen bij het makkelijkste, ze praten geen Nederlands onder de rivieren.
Natuurlijk spreken we wel Nederlands onder de rivieren en niet alleen dialect.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:46 schreef Borjoyzee het volgende:
[..]
Het is afhankelijk van de persoon die leest of een argument wel of niet goed is.
Maar laten we eerst eens beginnen bij het makkelijkste, ze praten geen Nederlands onder de rivieren.
Ze begrijpen de echte Nederlanders echter wel omdat ze op tv wel normaal NL spreken.
Houdoe? Dat is toch geen woord joh, hoe vaak hoor je dat op het nieuws of in wat voor soort programma dan ook!?
Alleen die vage piet paulusma probeert die taal van jullie te integreren!
Marokkaanse woorden worden nog sneller geïntegreerd dan dat klote taaltje van onder de rivieren(al die klote accenten)
En het maakt niet uit wat voor opleiding jullie genieten...want al draagt een aap een gouden ring...
![]()
Uhuh, daar spreken ze perfect Nederlands, ook accentloos enzo.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:48 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Nee, in Den Haag, Groningen, Friesland etc zeker wel![]()
Ga toch weg man
Inderdaadquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:53 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Uhuh, daar spreken ze perfect Nederlands, ook accentloos enzo.
Pas maar op, dadelijk komen ze er nog achter dat je Limburger bent.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:57 schreef Tism het volgende:
Ik lees dit topic nu al een paar dagen mee, maar ik moet zeggen dat ik dit echt 't meest trieste topic vind, dat nu actief is op FoK!
Vooral de mensen die boven de rivieren wonen, evenals de mensen onder de rivieren die zich geroepen voelen om zich te verdedigen, echt waar!
Stelletje loosers!![]()
Hey, wie zegt dat ik er heen ga?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:52 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Natuurlijk spreken we wel Nederlands onder de rivieren en niet alleen dialect.
En als je er zo'n vreselijke last van hebt ga je er toch gewoon niet heen.![]()
Duh, waarom zou ie anders zo'n reactie postenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:00 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Pas maar op, dadelijk komen ze er nog achter dat je Limburger bent.![]()
Ik vind het trouwens best vermakelijk, vooral de mensen van boven de rivieren met hun ijzersterke argumenten.
Ik kan er eigenlijk best wel om lachen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:02 schreef Borjoyzee het volgende:
[..]
Hey, wie zegt dat ik er heen ga?
Heerlijk van die vrouwtjes die zo makkelijk op hun lipjes te trappen zijn.![]()
Jawel, ze zijn degraderend voor het Nederlandse volk.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:03 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Wat zeur je dan, als je er nooit komt heb je er ook geen last van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |