DOh? Meestal zijn die er om water af te voeren eh.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:28 schreef Apfel. het volgende:
oprotten met de zachte g, de rivieren zijn er niet voor niets !!
Rivieren?quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:28 schreef Apfel. het volgende:
de rivieren zijn er niet voor niets !!
Nee, mensen met een zachte g te scheiden met de normale mensen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
DOh? Meestal zijn die er om water af te voeren eh.
Zelfs dat Amsterdams klinkt niet gezellig nog veel te veel harde klanken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:31 schreef thewishmaster het volgende:
Alsof er boven de rivieren altijd bekakt wordt gesproken, wel eens plat Amsterdams/Haags of Rotterdams gehoord?
De gezellige mensen onderscheiden van het kak volk.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:32 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Nee, mensen met een zachte g te scheiden met de normale mensen.![]()
Ik spreek zelf wel een beetje Amsterdams. Het klinkt inderdaad niet erg vriendelijk, alleen zie er maar eens vanaf te komen na al die jarenquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:32 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Zelfs dat Amsterdams klinkt niet gezellig nog veel te veel harde klanken.![]()
Dat bedoel ik dus alles wat boven de rivieren gebeurt is "Hate Preaching"quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:34 schreef Use_This_Name het volgende:
haha! trots zijn op het feit dat je nederlands-belgisch praat
als je een meisje bent geef ik je gelijk, heerlijk accent! als je een vent bent zou je moeten balen met dat homo accent
heb eens ruzie gehad met een brabander, leek net of ie me complimentjes gaf met die vriendelijke tonen in zijn stem
Niemand praat hier zo.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:26 schreef Mr_Booze het volgende:
Er wordt hier wel gezeurd over mensen van onder de rivieren. Maar bij mij gaan de tenen krommen als er kak ABN wordt gesproken vreselijk ("Beste kerel, hoe gaat het met je?") van dat idiote strenge/harde/zakelijke ABN omstreken randstad, ons Brabantse dialect is tenminste gezellig "Houdoe", "Kei veul" , "Wa hedde gij ene skone box an".![]()
De zachte 'g' roeleert.![]()
beste kerel, hoe gaat et met je?quote:
Ik heb het wel over de normale wereld of is jullie Amsterdam alleen maar "onderwereld circuit".quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:36 schreef Use_This_Name het volgende:
[..]
beste kerel, hoe gaat et met je?
dat heb ik nog nooit gehoord nee in amsterdam!
wel
hasj coke pillen??? hey psssssst.... xtc???
Dat jullie nou alleen wandelingen maken met 'ons mam'.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:38 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Ik heb het wel over de normale wereld of is jullie Amsterdam alleen maar "onderwereld circuit".![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:34 schreef Use_This_Name het volgende:
heb eens ruzie gehad met een brabander, leek net of ie me complimentjes gaf met die vriendelijke tonen in zijn stem
quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:38 schreef Birra het volgende:
Heb je geen skunk dan?
Bij ons kunnen we nog tenminste wandelingen maken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:39 schreef Birra het volgende:
[..]
Dat jullie nou alleen wandelingen maken met 'ons mam'.
Maak je een grapje of weet je echt niet wat het is?quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
[afbeelding]
Moet ik 'm inpakken of snuif je 'm hier leeg?
Bij ons kunnen we vliegen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:41 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Bij ons kunnen we nog tenminste wandelingen maken.![]()
Dat zie je toch? Een stinkdier.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:41 schreef Birra het volgende:
[..]
Maak je een grapje of weet je echt niet wat het is?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:34 schreef Use_This_Name het volgende:
als je een meisje bent geef ik je gelijk, heerlijk accent! als je een vent bent zou je moeten balen met dat homo accent
Je bent een kutuser.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:43 schreef Kreator het volgende:
Het is een achterbaks volkje dat je nooit in je gezicht durft te zeggen waar het op staat.. Bovendien zijn ze niet te verstaan en zijn mensen die met carnaval heulemoal los gaan niet helemaal fris in de bol.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:01 schreef Birra het volgende:
De mensen onder de rivieren leven met varkens.
Kinderen in de randstad weten niet eens wat dieren eigelijk zijn. Toevallig ook dat de Groenlinks/Parij voor de Dieren daar is ontstaan.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:01 schreef Birra het volgende:
Niet meer, die moesten we van de mensen boven de rivieren allemaal ruimen toen ze varkenspest hadden.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:01 schreef Birra het volgende:
Al die "boeruh"roepers in Eindhoven wonen natuurlijk allemaal wel op een boerderijquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:04 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Kinderen in de randstad weten niet eens wat dieren eigelijk zijn. Toevallig ook dat de Groenlinks/Parij voor de Dieren daar is ontstaan.![]()
Als je een beetje verstand hebt van de regio Eindhoven is dat er veel veehouderijen zijn. En natuurlijk is niet iedere Eindhovenaar een boer maar het gemiddelde van kinderen die niet eens weten hoe een schaap eruit ziet is in de randstand toch een tikkeltje hoger.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:21 schreef Joppy het volgende:
[..]
Al die "boeruh"roepers in Eindhoven wonen natuurlijk allemaal wel op een boerderij![]()
Onzin. Ik ben geboren en getogen in Amsterdam, en toch heb ik geen Amsterdams accent meer. Hooguit dat je het hoort als je me heel erg boos maakt, en bij het gebruik van bepaalde woorden.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:34 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik spreek zelf wel een beetje Amsterdams. Het klinkt inderdaad niet erg vriendelijk, alleen zie er maar eens vanaf te komen na al die jaren.
Wist je dat in de Randstad ook platteland hebt?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:22 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Als je een beetje verstand hebt van de regio Eindhoven is dat er veel veehouderijen zijn. En natuurlijk is niet iedere Eindhovenaar een boer maar het gemiddelde van kinderen die niet eens weten hoe een schaap eruit ziet is in de randstand toch een tikkeltje hoger.![]()
En hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Bij mij lijkt het steeds erger te wordenquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Onzin. Ik ben geboren en getogen in Amsterdam, en toch heb ik geen Amsterdams accent meer. Hooguit dat je het hoort als je me heel erg boos maakt, en bij het gebruik van bepaalde woorden.
Precies, indien vrouwlijk is het gewoon een cheyl accentquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:34 schreef Use_This_Name het volgende:
Ja over het grote deel akkerbouw..quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:27 schreef Joppy het volgende:
[..]
Wist je dat in de Randstad ook platteland hebt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |