Nou nou nou.. ut is wel erg slecht gesteld met de computer toko waar ik zojuist ben geweest zeg..
![]()
Heb dus van Viro een Nvidia FX5 nog wat te leen, maar volgens zeggen (en de sticker op de zak) moet er een extra verleng-kabeltje bij voor de power. Ik dus op mijn fietsie de mient op en daar eerst een allochtone pc/sateliet-winkel ingegaan..
Die stonden me aardig te woord, maar de winkel was al dermate klein dat ik weinig kans op slagen achtte.
Stukje verder gereden en een "wat" grotere computer winkel gevonden. Ik mijn vraag weer gesteld en de kaart laten zien. Zegt meneertje dat het geen power aansluiting is en enkel en alleen voor de geluid aansluiting. Dus ik laat hem de sticker op de zak zien en zeg dat er wel degelijk een stekker op mot. Dat vond meneer niet zo leuk dat ik hem tegen sprak en dus kwam hij maar met de verklaring dat de zak niet bij de kaart hoorde.
![]()
Ik heb hem de tekst voorgelezen en in mijn ogen is graphic card toch echt videokaart. Toen werd meneer nog korter van woord en vroeg die hoe oud mijn PC is. Dus ik vertel hem dat die 5 jaar oud is en onlangs er een Radeon 9700 pro inzat. Zegt die dat deze niet in een pc van 5 jaar past en toen ging die verder op funda surfen..
![]()
Ik had echt zoiets van... eeuuhh.. hallo.
![]()
Heb hem maar gevraagd waarom niet, nou, dat komt, dit is een PCI kaart en die waren er 5 jaar geleden nog niet..
![]()
Hij wou me niet geloven toen ik hem vertelde dat het wel degelijk een AGP kaart was. Draaide die zich weer om en ging die verder op funda surfen..