ouder worden is niet erg: het wordt pas ernstig als je NIET meer ouder wordt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:40 schreef SigmundFreud het volgende:
Ik had Hennie een tijd niet gezien, hij is wel oud geworden.
quote:
Goh, wat geef jij origineel commentaarquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:13 schreef Malahide het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik zwaar allergisch ben voor koren (een uitzondering daargelaten). Dat die mensen niet de hipsten zijn maakt me niets uit, maar die overdreven en geforceerde ingestudeerde pasjes en matchende C&A-outfitjes, brrrr....
Had het niet gezien maar ik vind het op die manier wel.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Goh, wat geef jij origineel commentaar
lullig gezegd, maar totaal mee eens!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:25 schreef ABBAfan het volgende:
Geef ons nou alsjeblieft een swingend negerkoor.
dat schijnt erg populair te zijn hoor: in Friesland stelen ze zelfs de posters van C&A (natuurlijk weer niet de leden van de EO want die doen dat soort dingen niet) maar toch!quote:
Ik zocht het topic in [TV].quote:
Ik vind het leuk.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik zocht het topic in [TV].
't Is toch wel een erg "lief" programma dit.
Bovendien weinig glamoureus en geen BN'ers, Henny telt al jaren niet meerquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik zocht het topic in [TV].
't Is toch wel een erg "lief" programma dit.
Ik heb gewoon op koren gezocht. Snap ook niet waarom het hier staatquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:18 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Bovendien weinig glamoureus en geen BN'ers, Henny telt al jaren niet meer
Maar; we hebben besloten de talentenjachten in SHO te houden.
Andere programma's met een strijdelement zitten nu in FTR.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |