Over posters gesproken, die zie je overal hangen hierquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar ja, als je de posters op de korenslag website moet geloven wint altijd een groot koor. Dus wat dat betreft goede hoop voor Pop Up.
Lekker lang laten hangen dan!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:42 schreef easy-going het volgende:
[..]
Over posters gesproken, die zie je overal hangen hier
Ik heb net even met een Pop-Upper gebeld om te feliciteren en die zei idd ook zoiets.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:27 schreef Gia het volgende:
Ik denk volgende week pas, tijdens de uitzending.
Dat ze dan morgen of zo, opnames maken dat ze het koor verrassen met de wildcard. En dat dan in de uitzendiing laten zien.
Wat ik gehoord heb, krijgen de koren maandag de opdrachten te horen.
Okay, en daarna een eigen tekst gemaakt. Tja, dat kan natuurlijk. Want je mag ook een eigen arrangement ervan maken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:29 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik heb net even met een Pop-Upper gebeld om te feliciteren en die zei idd ook zoiets.
Ik vroeg gelijk naar dat Nederlandstalige nummermaar ze hebben het aangeleverd gekregen als een nummer van René Froger.
Het gaat bij zo'n stem/sms show toch ook niet om het zingen maar om hoeveel stemmen je krijgt.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:57 schreef kwakveense het volgende:
ik vind het echt onbegrijpelijk dat pop-up door is...ze zongen best wel vals!
Ok, kan nooit een aflevering zien... Dus vandaar dat ik het iedere keer vraagquote:
tsja, dat vind ik persoonlijk dus jammer....quote:Op zondag 18 januari 2009 13:05 schreef easy-going het volgende:
[..]
Het gaat bij zo'n stem/sms show toch ook niet om het zingen maar om hoeveel stemmen je krijgt.
Groot koor en ze hebben ongelooflijk veel aan pr gedaan hier in de regio.
Er zijn zat korenwedstrijden die wel beoordeeld worden door een vakjury. En ook daar heeft KOLOK al twee keer gewonnen. Dan doe je daar toch aan mee als 'prof' koor!quote:Op zondag 18 januari 2009 17:16 schreef kwakveense het volgende:
[..]
tsja, dat vind ik persoonlijk dus jammer....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |