is snollie brian's protegé de komende dagen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:58 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ze is op zich wel mooi, maar ze lult zo dom![]()
Ben er bang voor............quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
is snollie brian's protegé de komende dagen?
Nee, hoor moderatortjequote:Op donderdag 24 mei 2007 12:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun je ergens anders gaan lopen zeiken?
Nu de narcose nog...quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:08 schreef beequeen het volgende:
Als alles volgens schema verloopt, heeft Dr. Laban net het mes in Natasja gezet.![]()
![]()
![]()
Natasja krijg je er nooit onder, dus lamaar.quote:
Je bedoelt ik wil ook zo'n zwembad voor m'n Jaapquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:00 schreef blomst het volgende:
Ik wil ook zo'n Jaap voor in mijn zwembad.
klein detailquote:
Ach rode sauzen zijn over het algemeen een stuk beter en minder 'vet' dan witte sauzenquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:15 schreef SiRojK het volgende:
Eric vertelt even dat in Ketchup geen vet zit... Nee, alleen een pleur aan suikers
Ze kunnen altijd proberen haar met de hamer te slaan..lukt het 1 keer niet dan kun je het altijd 10 keer proberen:Dquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Natasja krijg je er nooit onder, dus lamaar.
Klopt, maar zij willen allemaal afvallen en gebruiken wel net zoveel sauzen....quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:20 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Ach rode sauzen zijn over het algemeen een stuk beter en minder 'vet' dan witte sauzen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |