En ik kijk ook nog eens. Zo is het me opgevallen dat Amanda haar nagels precies bij haar ordinaire bikini passen.quote:
Net als bij Amanda?quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:48 schreef DainBramage het volgende:
Ik hoop dat N. haar ene tepel straks naar links wijst, en die andere schuin rechts naar boven.....
Niet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:46 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Hoe ziet die Cora eruit dan??!!
Kortom.. je wenst haar Amanda tieten?quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:48 schreef DainBramage het volgende:
Ik hoop dat N. haar ene tepel straks naar links wijst, en die andere schuin rechts naar boven.....
Dat kan kloppen. Bonnie & Clyde hadden samen ook maar een paar hersencellen.quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:50 schreef noekje het volgende:
Huub, wil je een kopje koffie? Die stijl..die stijl moet je doen.
Gangsterkoffie stijl, weet je.
Helaas is dat niet zo bewonderingswaardig als het lijkt. Op het laten rijden van gehandicapte kinderen zit namelijk een grote hoeveelheid subsidie. Zelfs zoveel dat je er voldoende aan overhoudt om het meer dan de moeite waard te laten zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:14 schreef ericahysterica het volgende:
Ellen heeft ook een manege en 22 paarden. Zij biedt de mogelijkheid om gehandicapte kinderen te laten rijden. Geweldig vind ik dat
Nee, want die zijn gevuld......dat gun ik N. niet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:49 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Kortom.. je wenst haar Amanda tieten?
Dat kan misschien zo zijn, maar de moeite die zij daarvoor neemt is super... Ik ken de beelden van gehandicapte kinderen die zich heerlijk voelen als ze op zo'n 'hangmat' tussen paarden liggen... Ik vind dat top!quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:52 schreef GothaP het volgende:
[..]
Helaas is dat niet zo bewonderingswaardig als het lijkt. Op het laten rijden van gehandicapte kinderen zit namelijk een grote hoeveelheid subsidie. Zelfs zoveel dat je er voldoende aan overhoudt om het meer dan de moeite waard te laten zijn.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:46 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Hoe ziet die Cora eruit dan??!!
Breng hem nu niet op gedachten...quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:52 schreef noekje het volgende:
Brian zijn benen gaan van opwinding steeds meer uitelkaar staan. Nog even en hij kan bij cirque du soleil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |