Het is echt zo'n stelletje, dat wanneer je ze op vakantie tegenkomt je toch nog maar een paar ligstoelen doorloopt.quote:
Ik dacht dat Jaap dat zelf dat zou doen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:36 schreef LoveProfusion het volgende:
Als Ik Huub was zou ik Jaaps bruiloft verpesten..de mooiste dag van zijn leven..als familie en vrienden van Jaap en zijn vetvlek Cora, die voor levend wezen door moet gaan, er zijn..lekker Cora overgieten met mest van de paarden. De moeder van Jaap bespugen..pas dan wordt het een leuke trouwerij.
Er blijft een zekere grens, zou ver zou ik niet gaan...quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:36 schreef LoveProfusion het volgende:
Als Ik Huub was zou ik Jaaps bruiloft verpesten..de mooiste dag van zijn leven..als familie en vrienden van Jaap en zijn vetvlek Cora, die voor levend wezen door moet gaan, er zijn..lekker Cora overgieten met mest van de paarden. De moeder van Jaap bespugen..pas dan wordt het een leuke trouwerij.
Om vervolgens, bij gebrek aan beschikbare ligstoelen buiten die twee naast dat stelletje, toch maar in het zand te ploffen. Alles beter dan naast zo'n ordinair stelletje te liggen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:36 schreef mootie het volgende:
Het is echt zo'n stelletje, dat wanneer je ze op vakantie tegenkomt je toch nog maar een paar ligstoelen doorloopt.![]()
Heb je nu nog niet door dat het huwelijk van Cora nep is? Volgens mij heeft ze niet eens Cora..welke 2 mensen begroeten elkaar nu terwijl ze dolgelukkig zijn met een hand en een kus op de wang.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:40 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Er blijft een zekere grens, zou ver zou ik niet gaan...
Held! Je luistert gewoon naar ze.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:44 schreef noekje het volgende:
Brian de Pooier wil dat Amanda wat meer aandacht aan Huub moet gaan besteden.
Hij neemt de rol van Natasia prima over, dus. Amanda vindt het natuurlijk allemaal prima?quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:44 schreef noekje het volgende:
Ach je weet het antwoord toch al. Ja dusquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij neemt de rol van Natasia prima over, dus. Amanda vindt het natuurlijk allemaal prima?
Ik geloof er wel in.. Maar volgens mij zijn ze gewoon nog niet lang genoeg bij elkaar... Volgens mij is Jaap gewoon een beetje een raar gesloten typequote:Op donderdag 24 mei 2007 13:43 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Heb je nu nog niet door dat het huwelijk van Cora nep is? Volgens mij heeft ze niet eens Cora..welke 2 mensen begroeten elkaar nu terwijl ze dolgelukkig zijn met een hand en een kus op de wang.
Als hij haar wil beetpakken kijkt ze al vol walging..maar ze wil wel een aanzoek in miljonairsstyle..dus heel SPONTAAN deed Jaap dat omdat zij dat wilde..oh wat was ze verrast..was de ring wel mooi en duur genoeg?
Ik hoop dat die vetvlek van een Cora smelt als het warmer wordt..zijn we ook verlost van dat wanstaltige gedrocht.
Hij wil die''klefteckels''uit elkaar halen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:44 schreef noekje het volgende:
Moet je eens opletten als ze weer eens een keer langskomt. Ze kijkt echt zo rond van 'maken ze mijn spullen en villa niet kapot'. Het gaat haar niet om Jaap maar om de centjes. In hoeverre dit allemaal gescript is weet ik niet, maar het klopt van geen kanten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:43 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Heb je nu nog niet door dat het huwelijk van Cora nep is? Volgens mij heeft ze niet eens Cora..welke 2 mensen begroeten elkaar nu terwijl ze dolgelukkig zijn met een hand en een kus op de wang.
Als hij haar wil beetpakken kijkt ze al vol walging..maar ze wil wel een aanzoek in miljonairsstyle..dus heel SPONTAAN deed Jaap dat omdat zij dat wilde..oh wat was ze verrast..was de ring wel mooi en duur genoeg?
Ik hoop dat die vetvlek van een Cora smelt als het warmer wordt..zijn we ook verlost van dat wanstaltige gedrocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |