abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49755134
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 09:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

De termijnduur is achterhaald maar het verbod an sich niet.
mwah, die hele beperking aan hand van je seksueel gedrag slaat mi hoe dan ook nergens (meer) op .. alsof je als partner zijnde enige zekerheid hebt over wat je partner gisteravond heeft uitgespookt toen die ging "overwerken"

maar wist je trouwens dat landen in Europa dat verbod idd hebben ogeheven/aangepast, in Portugal mogen homo's weer gewoon doneren en in Zweden zijn ze ermee bezig het te veranderen heb ik begrepen .. de discussie is iig weer volop gaande, en gelukkig maar
quote:
Tja sorry dat komt door de stichting Zoeklicht die vannacht mij m'n bed uit getrommeld heeft
je bent naar Amsterdam verhuisd en stichting Zoeklicht heeft jouw gegevens doorgespeeld naar de sociale recherche ?
pleased to meet you
pi_49760402
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 10:47 schreef moussie het volgende:

[..]

mwah, die hele beperking aan hand van je seksueel gedrag slaat mi hoe dan ook nergens (meer) op .. alsof je als partner zijnde enige zekerheid hebt over wat je partner gisteravond heeft uitgespookt toen die ging "overwerken"

maar wist je trouwens dat landen in Europa dat verbod idd hebben ogeheven/aangepast, in Portugal mogen homo's weer gewoon doneren en in Zweden zijn ze ermee bezig het te veranderen heb ik begrepen .. de discussie is iig weer volop gaande, en gelukkig maar
Ik denk dat het vooral uit politiek correctheid is opgeheven. Als het rode kruis en doktoren het er over eens zijn dat praktiserende homo's niet mogen doneren (helemaal niet of gedurende een jaar na de laatste beurt), dan zegt me dat meer dan dat sommige Fokkers of dat sommige politieke partijen/stroming het achterlijk vinden.

Ik zou wel willen weten waarom Portugal deze regel heeft veranderd. Was dat op medisch advies? Of vonden de heren en dames politici gewoon dat we niet mogen discrimineren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')