abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50177599
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 08:04 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik moet er persoonlijk ook niet aan denken om een trap zonder balustrade te hebben... Als je uitglijdt kun je je nergens aan vastgrijpen en als je je niet lekker voelt (buikpijn, rugpijn) heb je ook geen enkele houvast om jezelf omhoog te sleuren.... Hebben de mensen in dit topic met trap-zonder-leuning daar geen last van dan?
nee nog nooit last van gehad, zie het probleem ook niet zo, een mens kan toch op 2 benen lopen, hij hoeft zich toch niet op die keurige gelijke afstand tredes soort van omhoog te trekken via een leuning?
Bovendien, als je je zo enorm verschrikkelijk beroerd voelt dat je dat je je echt omhoog moet sleuren aan een trapleuning... lijkt mij dat traplopen dan je minste probleem is...
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_50177655
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:35 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Met aansprakelijkheidsschades zul je waarschijnlijk wel wat problemen krijgen ja. (als er iemand van de trap af flikkert, arbeidsongeschikt raakt, dan mag je waarschijnlijk best wat betalen )

Geen idee wat anderen doen, maar bij mijn thuis hebben mijn vrienden niets op de 1ste verdieping (de slaapkamers) te zoeken, dus zou niet weten waarom zij 'een risico' zouden lopen op onherstelbare schade in geval van mijn trap afdonderen.
pi_50177734
quote:
Op maandag 4 juni 2007 16:30 schreef mcDavid het volgende:

[..]

boeiend, ík ben geen vrouw!

Overigens, van opzij zie je niets door die treden, ze zijn zo dik dat de breking gigantisch is. Je moet er dus iig recht onder staan dan.
Bovendien, rare vrienden / familie die onder de trap naar boven gaan staan kijken als jij (met rok) naar boven loopt, geloof dat ik normale vrienden / familie heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')