en dat hoeft dus voortaan niet meer altijdquote:Op maandag 28 mei 2007 12:28 schreef Bengeltje het volgende:
Hoezo? Zie altijd "sig aanpassen staan" neh dan doe ik het wel zo.![]()
Oja? Cool, moet ik toch maar eens doen dan.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:43 schreef commentator het volgende:
[..]
en dat hoeft dus voortaan niet meer altijd
gaat nu vanzelf met de nieuwe link
Als ik FOK zou verlaten zou Fok! 15 Miljoen achteruit gaanquote:Op maandag 28 mei 2007 14:04 schreef Deansensitized het volgende:
Zoomby.cl gezien? Die denderen even 14 miljoen achteruit
We zijn ze allang voorbij, maar toch lullig.
Gaat goed mensen!
Lampje was zeker even uit.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:39 schreef Lampje_NL het volgende:
eergisteren stond ik niet bij mijlpalen, gisteren niet
en vandaag niet
En ben over de 5mil![]()
![]()
O toch wel.. verkeerd gekeken![]()
Waarom sta ik in jouw signature?quote:Op maandag 28 mei 2007 14:04 schreef Deansensitized het volgende:
Jij staat tussen mij en Fate [snottyangel] in.quote:
Ik ben benieuwd, ik ga vanavond nog maar eens even wat scoren in ieder gevalquote:Op maandag 28 mei 2007 16:20 schreef Deansensitized het volgende:
Denk het ook wel. Moet gaan lukken toch??
Ach goed voor de keys is belangrijker natuurlijkquote:Op maandag 28 mei 2007 16:30 schreef R-Mon het volgende:
Programmeren in prolog, goed voor je keys, slecht voor je gesteldheid
En hopelijk duurt dat nog lang genoeg vooraleer je me hebt ingehaaldquote:Op maandag 28 mei 2007 15:07 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Jij staat tussen mij en Fate [snottyangel] in.
Heb als doel hem voorbij te streven, maar jullie staan er tussen, dus moet ik eerst jullie/jou pakken voor ik bij hem kan komen![]()
Beetje onderling oorlogvoeren![]()
Vandaar dat we het ook Battlefield 2007: WhatPulse! noemen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |