Ik zie hem vliegen en begin mezelf keihard in mijn gezicht te slaanquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Vertel eens, wat doet die stip nou met je?
Hmmmmmm... tsja.... ieder ziet er zn eigen ding in.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zie hem vliegen en begin mezelf keihard in mijn gezicht te slaan
Heb jij je lolbroek aan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmmmmm... tsja.... ieder ziet er zn eigen ding in.![]()
Mag ik ook zeggen wat ik er in zie?quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmmmmm... tsja.... ieder ziet er zn eigen ding in.![]()
Ik dacht eerst dat ze heel hard moest niezen en dat het haar piercing wasquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mag ik ook zeggen wat ik er in zie?
Alles wat Natasia zegt is waar..... PUNT
Een losgekomen tepelquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ze heel hard moest niezen en dat het haar piercing was![]()
Het staat symbool voor een sterke zwarte vrouwquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ze heel hard moest niezen en dat het haar piercing was![]()
Die er een punt achter zet?quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Het staat symbool voor een sterke zwarte vrouw![]()
Dat is een gevoelig 'punt', mooi te zien dat je zo subtiel maatschappelijke vraagstukken in je kunst verwerktquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:50 schreef mootie het volgende:
[..]
En het vertegenwoordigt haar gevoel voor haar kinderen.![]()
Traumatische gebeurtenissen, zoals die van vanavond, maken gewoon dingen in me los.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is een gevoelig 'punt', mooi te zien dat je zo subtiel maatschappelijke vraagstukken in je kunst verwerkt
Alle gekheid op een stokje, ik kan me voorstellen dat je je lam bent geschrokken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Traumatische gebeurtenissen, zoals die van vanavond, maken gewoon dingen in me los.![]()
Maar het is toch goedgekomen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Traumatische gebeurtenissen, zoals die van vanavond, maken gewoon dingen in me los.![]()
Dus?quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Alle gekheid op een stokje, ik kan me voorstellen dat je je lam bent geschrokken.
Ja, maar 't is vaak de schrik van wat er had kunnen gebeuren als je er niet op tijd bij was geweest. Ik krijg daar achteraf altijd knikkende knieen vanquote:
Krijg je dan ook van elk stoplicht waar je voor stopt een trauma omdat je dan moet denken aan wat er gebeurd zou zijn als je niet was gestoptquote:Op donderdag 24 mei 2007 02:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar 't is vaak de schrik van wat er had kunnen gebeuren als je er niet op tijd bij was geweest. Ik krijg daar achteraf altijd knikkende knieen van![]()
Ik ga dan heel hard huilenquote:Op donderdag 24 mei 2007 02:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar 't is vaak de schrik van wat er had kunnen gebeuren als je er niet op tijd bij was geweest. Ik krijg daar achteraf altijd knikkende knieen van![]()
Ik geloof je direkt. Maar ik schat zo in dat je handelt op het moment dat het nodig is en dat je pas achteraf huilt. Je hebt ook mensen (Natasia) die meteen gaan staan bleren en toekijken hoe het ongeluk zich voltrekt.quote:
Ik ben een heldje, eerst poes redden, dan janken!quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof je direkt. Maar ik schat zo in dat je handelt op het moment dat het nodig is en dat je pas achteraf huilt. Je hebt ook mensen (Natasia) die meteen gaan staan bleren en toekijken hoe het ongeluk zich voltrekt.
Ben je er al een beetje overheen?quote:
Nee, want dan is er toch niets bijna gebeurd?quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Krijg je dan ook van elk stoplicht waar je voor stopt een trauma omdat je dan moet denken aan wat er gebeurd zou zijn als je niet was gestopt
quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:37 schreef Gert het volgende:
Ben totaal dronken, heeft iemand een linkje waar ik gelukkig van kan worden? (muziek. film)
Deze misschien?quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:37 schreef Gert het volgende:
Ben totaal dronken, heeft iemand een linkje waar ik gelukkig van kan worden? (muziek. film)
Easy!quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:37 schreef Gert het volgende:
OK duidelijkquote:Op donderdag 24 mei 2007 02:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, want dan is er toch niets bijna gebeurd?
Probeer het nu maar weer uit je hoofd te krijgen.quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:43 schreef APK het volgende:
[..]
Probeer het nu maar weer uit je hoofd te krijgen.![]()
Het is ook niks voor mij, maar ik blijf maar proberen omdat ik 1 keer een kleine prijs hadquote:
Geslachtsdelenquote:
Zal ik het editten?quote:Op donderdag 24 mei 2007 03:08 schreef mootie het volgende:
Eend zei cumshot in de Cos!!!! Ranseend!
kwak (je)quote:Op donderdag 24 mei 2007 03:08 schreef mootie het volgende:
Gewoon goed wassenquote:Op donderdag 24 mei 2007 03:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Geslachtsdelen![]()
Onee, ik ben vrouw... geslachtsdelen, bah!
Nou vraag je er wel een beetje om he?quote:
Wat is er mis met mijn ondertitelquote:Op donderdag 24 mei 2007 03:08 schreef mootie het volgende:
Ik vind die fascinatie fascinerendquote:Op donderdag 24 mei 2007 03:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben je bedonderd? Ik zou zelf ook wel eens het bewijs willen zien dat ie 't ueberhaupt kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |