Je kán het aangeven.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:02 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Bij TOR kun je dat sowieso aangeven. Als je geen proxy wil zijn dan ben je dat ook niet. Standaard ben je het niet.
Hoe bedoel je, inloggen in mn avatar?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:00 schreef Redux het volgende:
Zou ik niet doen. De kans dat je computer geheel openstaat na het installeren van die programma's en daarna een prog zoals hitmanpro is funest.
Als ik nu al inlog op je avatar dan zit ik nu al in de root van je systeem. Binnen komen op je hardeschijf is nog een aantal stappen maar niet onmogelijk.
Oplossingen zijn per direct de internetkabel uit je computer trekken en een harde reboot te geven waarna je je hd moet formateren.
Die open-dir op je website met bijvoorbeeld zo'n plaatjes:quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:47 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, inloggen in mn avatar?
Easy. Als je de toetscombinatie linkermuisknop + CTRL + ALT + T + linker gaspedaal linksaf + SSD indrukt en dan tegelijk naar je avatar kijk kan ik op je systeem inloggen en eventueel door je bestanden bladeren. Doe ik verder niet want ik ben een nette jongen. M'n mede users zijn niet zo netjes daarintegen. Ik zie dat al menig user op je bak aan het schaken is en gebruik maakt van je resources. Fok loopt ook ineens een stuk prettiger zo overigens.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:47 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, inloggen in mn avatar?
Wil je mij isd over pm vertellen wat aan zulke acties te doen zijn ?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:02 schreef Redux het volgende:
[..]
Easy. Als je de toetscombinatie linkermuisknop + CTRL + ALT + T + linker gaspedaal linksaf + SSD indrukt en dan tegelijk naar je avatar kijk kan ik op je systeem inloggen en eventueel door je bestanden bladeren. Doe ik verder niet want ik ben een nette jongen. M'n mede users zijn niet zo netjes daarintegen. Ik zie dat al menig user op je bak aan het schaken is en gebruik maakt van je resources. Fok loopt ook ineens een stuk prettiger zo overigens.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:56 schreef SpeedyRich het volgende:
Wil je mij isd over pm vertellen wat aan zulke acties te doen zijn ?
Lijkt me niet moeilijk eerlijk gezegd...eens proberen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat is nou moeilijk aan om naar http://www.snipemyspace.com te surfen vervolgens de url: www.jippii.nl in te vullen en op enter te drukken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |