Ik vind hem echt superquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:21 schreef Brighteyes het volgende:
Snoopy vertelde laatst dat die van haar er tot 4 maanden ongeveer in lagen.
Nee, wij vonden dat bedje niet bijzonder genoeg om daar 260 euro voor neer te tellen. We gaan dus gewoon voor het simpele witte spijlenbedje van Ikea voor 69 euro.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:10 schreef Lois het volgende:
Wat ontzettend mooi BE! Mooie kast en commode, ga je daar tzt ook het ledikantje bij bestellen?
Ja he, ik was ook echt op slag verliefd toen ik hem zag. Zo'n lief veilig plekje voor ons kindje straks.quote:
Die van ons sluit volgens mij wel helemaal. Vreemd.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:25 schreef Brighteyes het volgende:
Wat ik trouwens wel jammer vind is dat de sluier bij het wiegje niet helemaal sluit, dus als we last van muggen krijgen moet er wrsch alsnog een klamboe omheen. Maar dat kijken we dan wel even. Ik denk dat het op zich wel mee valt zo midden in de winter. En anders maak ik mss zelf nog wel een nieuwe sluier van een soort vitrage-achtige stof die wel ruimte voor een overslag heeft.
5quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:21 schreef Brighteyes het volgende:
Snoopy vertelde laatst dat die van haar er tot 4 maanden ongeveer in lagen.
Wij hebben die wagen ook overwogen, omdat het hij lekker kleurrijk is indd.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:36 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmmm, da's wel balen Sanger...
Kom ik net bij een meisje uit mijn team op kraamvisite, hebben ze exact dezelfde wagen.![]()
Mooi op tijdquote:Op maandag 9 juli 2007 08:27 schreef the_jestert het volgende:
dit weekend een begin gemaakt met de babykamer, alles is nu gestipt, leeg. Vandaag beginnen met schuren, schilderen, behangen etc ,.......................
daar ben ik ook al bezig (zie mijn mega-project topic). Kinderkamer doe ik tussen door, dat heeft prioquote:Op maandag 9 juli 2007 08:47 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik ben op zolder weer volop bezig gegaan. Als het daar klaar is ga ik in de babykamer beginnen.
Bij ons (nog) nietquote:Op maandag 9 juli 2007 08:55 schreef the_jestert het volgende:
[..]
daar ben ik ook al bezig (zie mijn mega-project topic). Kinderkamer doe ik tussen door, dat heeft prio![]()
geloof me, die tijd vliegt........................quote:Op maandag 9 juli 2007 09:59 schreef sanger het volgende:
Bij ons pas half september, dus iets langer de tijd
De tijd die achter ons ligt ook hoorquote:Op maandag 9 juli 2007 10:15 schreef the_jestert het volgende:
[..]
geloof me, die tijd vliegt........................
nee, die vloogquote:
Ik snap dat niet? Je betaald 245 euro voor een wieg waar de baby 4 maanden inligt (er vanuitgaande dat je een kleine baby krijgt, anders is het misschien maar 3 maand) en gaat dan een niet mooi Ikea bed kopen in je mooie Sofie kamer? Echt eeuwig zonde.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:25 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, wij vonden dat bedje niet bijzonder genoeg om daar 260 euro voor neer te tellen. We gaan dus gewoon voor het simpele witte spijlenbedje van Ikea voor 69 euro.
Het wiegje is 245 euro en dus wilden we het bedje iets goedkoper houden.
Daar heb je een goed punt (.) vind ikquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:16 schreef doshi het volgende:
[..]
Ik snap dat niet? Je betaald 245 euro voor een wieg waar de baby 4 maanden inligt (er vanuitgaande dat je een kleine baby krijgt, anders is het misschien maar 3 maand) en gaat dan een niet mooi Ikea bed kopen in je mooie Sofie kamer? Echt eeuwig zonde.
Maarja, het is jouw geld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |