Ja ik krijg ook van dat soort huilie huilie berichten van haar...quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
oh ja, Viswijfje, hoer op uit mijn PM, zolang jij zo dom reageert, huilt, jankt, inlikt en domme posts maakt, krijg je dezelfde behandeling als voorgaande weken, wen er maar aan
Met hoeveel kloons heb jij al op jezelf gestemd?quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:15 schreef murp het volgende:
alle stemmen die ik al ingevoerd heb, worden niet veranderd
op je zelf stemmen reken ik ook niet mee
quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:16 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Met hoeveel kloons heb jij al op jezelf gestemd?_
nog nergens, dat doe ik als laatste om het stemmen een goede draai te geven..quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:16 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Met hoeveel kloons heb jij al op jezelf gestemd?_
ik heb trouwens ook op jouw gestemtquote:
Flauw hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:18 schreef murp het volgende:
[..]
nog nergens, dat doe ik als laatste om het stemmen een goede draai te geven..
user onder de 100 posts tel ik niet mee, dat zijn denk ik klonen
daar gaan je kansenquote:
Ik ben er al een boel aan het aanmakenquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:21 schreef murp het volgende:
of je moet nu veel gaan posten onder een kloon_
Aantal posts: 632 (gemiddeld 9 per dag)quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:25 schreef prum het volgende:
hoeveel posts heb ik?
Waarom niet/ Ik moest lachen van die PM, maar nu ben ik wel heel benieuwdquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:44 schreef boem-dikkie het volgende:omg nu kom ik helemaal niet meer bij
dee jij dat maar eens elke keer als jij op de''Reageer'' knop druktequote:Op donderdag 24 mei 2007 11:48 schreef Viswijfje het volgende:
ik hoop dat jullie behalve lachen er ook over nadenken![]()
*nadenkt*quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:48 schreef Viswijfje het volgende:
ik hoop dat jullie behalve lachen er ook over nadenken![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |