lijkt meer op een bal met en eenden hoofdquote:

mijn UI?, jaquote:

Boem pik in je bek?quote:

SC jeweetsquote:

Sala-adin zekerquote:

Die afghanen ookquote:

Overleggen jweetsquote:

Dirkh?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:40 schreef PeZu het volgende:
wrom is er weel meest gehaatte user catogorie maar geen meeste gehaatte mod?

Hoi, morgelguilquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:31 schreef Gorgelmuil het volgende:
Hallo trouwens, een banweekje werkt zeeeer ontspannend

zou hetquote:

vers in ieder gevalquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:11 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Ik was net nog gekomen, is dat nieuw genoeg?

doe ikquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Zet de tussenstand dan even in de OP van het stemtolpic

Dikke bedanktjesquote:Op donderdag 24 mei 2007 08:07 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik heb op jou gestemd en ik krijg niet eens een bedankje![]()
![]()

metr alcohollistische vullingen uiteraard!quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:54 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Tenzij er natuurlijk repen chocola worden uitgedeeld als prijs.

1.2 en 3 vallen af, er is al een soortgelijke nominatie ervoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:42 schreef Viswijfje het volgende:
ik vind veel dingen trouwes wel negatief hoor!
waarom zit er niet tussen:
- liefste
- spontaanste
- eerlijkste
- scherpste
- grappigste
enzovoort??

Neequote:Op donderdag 24 mei 2007 10:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
5 kan je vergelijken met de grootste baggeraar

jij hebt wel altijd de mooiste plaatjes!!! maar heb je niet gekozen omdat het steeds een andere is bij jou en er staat 'plaatje'quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:44 schreef Maisnon het volgende:
dat valt allemaal onder eentje viswijfje
Misschien dat ik nog iets win anders dan fotoboek awards... hmm

als ik het maar snapquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:41 schreef Viswijfje het volgende:
http://forum.fok.nl/templ(...)ypic.com/4vfi5j7.png
ik snap echt geen hol van dit plaatje!!!
ik dacht dat van links naar rechts de top zoveel van scores was, maar soms staat er helemaal links ook iemand zonder getalletje erbij.. wat is dat dan??

ach.... eigenlijk gaat het jullie allemaal niets aanquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:50 schreef remlof het volgende:
[..]
I hate to tell you I told you so, but...

De verkiezingen zijn net geweest.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:49 schreef Sala-adin het volgende:
Als ze wint neemt ze plaats van pussydeluxe in

tijd voor een nieuwequote:Op donderdag 24 mei 2007 10:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
De verkiezingen zijn net geweest..

Jij mag dat.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:01 schreef Viswijfje het volgende:
kan ik stemmen nog aanpassen als bevoorbeeld iemand ineens toch kutter is dan ik dacht??

als je steeds twijfels hebt en steeds je stemmen gaat veranderen, stem dan helemaal niet, omdat die stemmen danweer eruit meoten worden gehaald bij de scorequote:Op donderdag 24 mei 2007 11:01 schreef Viswijfje het volgende:
kan ik stemmen nog aanpassen als bevoorbeeld iemand ineens toch kutter is dan ik dacht??

bevoorbeeld...quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:01 schreef Viswijfje het volgende:

Op wie stemt mij?quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:00 schreef Qunix het volgende:
Op wie zal ik stemmen?

jezus christus, stel niet zulke oerdomme vragen, wil je antwoord?quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:03 schreef Viswijfje het volgende:
o en waarom kun je trouwes niet stemmen op mooiste meisje (zainabber) en jongen (SL)???

wordt wakker, dit is geen sugababes/superdudesquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:07 schreef Viswijfje het volgende:
hoezo is dat nou weer domme vraag? is toch leuk om iemand tot lekkertje van fok te kronen!!!

Viswijfje....quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:03 schreef Viswijfje het volgende:
o en waarom kun je trouwes niet stemmen op mooiste meisje (zainabber) en jongen (SL)???

Nee het is leuk om jou hier nooit meer tegen te komenquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:07 schreef Viswijfje het volgende:
hoezo is dat nou weer domme vraag? is toch leuk om iemand tot lekkertje van fok te kronen!!!

nee maar 1 keer per jaar mag je iemand toch wel de zon laten zien voor ze geile koppie?quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
wordt wakker, dit is geen sugababes/superdudes
en iemand zoals zainabber hoef je neit te vertellen dat ze mooi is, weet ze zelf ook wel

Ben je nou nog niet opgerot?quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:10 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee maar 1 keer per jaar mag je iemand toch wel de zon laten zien voor ze geile koppie?![]()

ik twijfel toch echt of jouw leven nu nut heeftquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:10 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee maar 1 keer per jaar mag je iemand toch wel de zon laten zien voor ze geile koppie?![]()

Ja ik krijg ook van dat soort huilie huilie berichten van haar...quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
oh ja, Viswijfje, hoer op uit mijn PM, zolang jij zo dom reageert, huilt, jankt, inlikt en domme posts maakt, krijg je dezelfde behandeling als voorgaande weken, wen er maar aan

Met hoeveel kloons heb jij al op jezelf gestemd?quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:15 schreef murp het volgende:
alle stemmen die ik al ingevoerd heb, worden niet veranderd
op je zelf stemmen reken ik ook niet mee

quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:16 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Met hoeveel kloons heb jij al op jezelf gestemd?_

nog nergens, dat doe ik als laatste om het stemmen een goede draai te geven..quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:16 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Met hoeveel kloons heb jij al op jezelf gestemd?_

ik heb trouwens ook op jouw gestemtquote:

Flauw hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:18 schreef murp het volgende:
[..]
nog nergens, dat doe ik als laatste om het stemmen een goede draai te geven..
user onder de 100 posts tel ik niet mee, dat zijn denk ik klonen

daar gaan je kansenquote:

Ik ben er al een boel aan het aanmakenquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:21 schreef murp het volgende:
of je moet nu veel gaan posten onder een kloon_

Aantal posts: 632 (gemiddeld 9 per dag)quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:25 schreef prum het volgende:
hoeveel posts heb ik?

Waarom niet/ Ik moest lachen van die PM, maar nu ben ik wel heel benieuwdquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:44 schreef boem-dikkie het volgende:omg nu kom ik helemaal niet meer bij

dee jij dat maar eens elke keer als jij op de''Reageer'' knop druktequote:Op donderdag 24 mei 2007 11:48 schreef Viswijfje het volgende:
ik hoop dat jullie behalve lachen er ook over nadenken![]()

*nadenkt*quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:48 schreef Viswijfje het volgende:
ik hoop dat jullie behalve lachen er ook over nadenken![]()

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |