Die Joep was ook leuk ja, die bleef ook zo kalm.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:55 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Mwaoh, misschien wel. Maar meer omdat je weet dat alles in deze show geregisserd is. Verder vond ik het ook wel een relaxde kerel hoor. Ik vond dat ventje van vanmiddag juist wel geestig, vandaar.
En ze hebben nog van niemand normaal leren draaienquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:57 schreef SiRojK het volgende:
En dat is dan DJ-cursus.. Beetje kloten en het is klaar
Ik zou het een eer en een genoegen vinden om met Jaap te werken. Jammer dat ik alleen weet hoe je fitnus schrijft...quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:56 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik snap niet dat een weldenkend mens aan zo n klus begint........
En het jurkje van Amanda maakt dikquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:58 schreef SiRojK het volgende:
Dat pakje van Lieke zit echt te strak:
[afbeelding]
Nathanael kon het wel, had geen les nodig.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:58 schreef pullup het volgende:
[..]
En ze hebben nog van niemand normaal leren draaien
Alsjeblieft niet nee.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:59 schreef Charmian het volgende:
Ik hoop niet dat Lieke straks ook de hele tijd bij Huub en Joris gaat zitten.
mocht wel van Huub toch?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:59 schreef Charmian het volgende:
Ik ben meer benieuwd of Joris ook voor Lieke zal waarschuwen, zoals Ben en Radna.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:59 schreef Charmian het volgende:
Huub zei eerder, dat ze de laatste 20 minuten erbij mocht zijn, de schat.quote:
Nou, van mij hoeft het niet. Wat zit die knul er toch mee opgescheept.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub zei eerder, dat ze de laatste 20 minuten erbij mocht zijn, de schat.![]()
Beste Char,quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:59 schreef Charmian het volgende:
ook dan begrijp ik het niet, dat hij maar waarschuwt voor amanda, natas en brianquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd of Joris ook voor Lieke zal waarschuwen, zoals Ben en Radna.
Ok dan kan hij gauw ook nog even zeggen dat Huub aan het inkakken is door Lieke.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is zo'n lieverd!quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste wat ik dacht.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:51 schreef daWeasel het volgende:
Okee, deze kerel is dus aangenomen. Ik weet zeker dat hij dikke vrienden gaat worden met Brian en Natasia, dus beinvloed door achter, mevrouw Flens haar zin.
ik mag toch wel iets hopen, tjiezusquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:02 schreef FdW het volgende:
[..]
Beste Char,
Zullen we dat aan het echtepaar van Ballegooy zelf overlaten? Dankuwel, alstublieft!![]()
Precies die kon het gewoon al zelfquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nathanael kon het wel, had geen les nodig.
Ga jij je nou maar zorgen maken om je reet.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, van mij hoeft het niet. Wat zit die knul er toch mee opgescheept.
amanda heeft wel heel vaak dat jurkje aan.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:58 schreef SiRojK het volgende:
Dat pakje van Lieke zit echt te strak:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |