Vergeleken met welke andere dag?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:16 schreef mootie het volgende:
Ik vind Brian raar vandaag, ik weet niet wat het is...
Wat denk je van.......pammetjes of , ik durf het bijna niet te zeggen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:16 schreef mootie het volgende:
Ik vind hem altijd raarquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:16 schreef mootie het volgende:
Tering wat een lange wenkbrauwenquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:18 schreef Disana het volgende:
[[url=http://aycu02.webshots.com/image/17401/2004036296219840482_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Ik kan dat echt uren achter elkaar doen, hoor, dat vangen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:20 schreef milk-shake het volgende:
lijkt wel of het perse moet ....dat honkballen............![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:16 schreef mootie het volgende:
maar volgens huub lag het aan, dat het niet op tv was geweest, of niet genoeg.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:21 schreef petraa het volgende:
Joris kan zich wel voorstellen dat de baseball bond niet wil meewerken, teveel ruzie daar wil je je niet mee associeren.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:20 schreef agter het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje rare muizen-tanden.
Is hij wel eens anders ???quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:16 schreef mootie het volgende:
Hoezo ???? Ik heb één zin Engels gehoord.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:24 schreef Day het volgende:
Wat praten ze veel Engels.
die herhaalde hij nog een keerquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoezo ???? Ik heb één zin Engels gehoord.
Ach, hoort een beetje bij dat honkbalwereldjequote:Op woensdag 23 mei 2007 21:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoezo ???? Ik heb één zin Engels gehoord.
Beetje een kutstreekquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:22 schreef petraa het volgende:
Hedda heeft Joris de boodschap mee gegeven dat ze van Huub hou en dat hij zich niet teveel van het telefoongesprek moest aantrekken.
een combi van, en ze zijn kort, hij is ook al zo kleinquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:20 schreef shmoopy het volgende:
Of die Joris heeft een rare broek aan, of hij heeft echt dikke bovenbenen.
Iieuwl, trouwens.
Wij hebben daar beequeen voorquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:27 schreef My_ het volgende:
Het valt Joris ook op dat Brian kleine oogjes heeft...
Leuk !!!quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:24 schreef Day het volgende:
Wat praten ze veel Engels.
BSOLquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De Ballegooy Brothers
[afbeelding]
[afbeelding]
Me brassa you, en me lobby you, zoiets?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:29 schreef demins het volgende:
[..]
Nou ja, dat verstaat tenminste iedereen! Beter dan wanneer ze in een voor bijna iedereen onverstaanbare taal praten. Dat vind ik pas écht onbeschoft...
Dat zullen ze wel in brieven bespreken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:33 schreef Starlie het volgende:
Kan Huub niet gewoon eens ff netjes vragen hoe het met zijn broer gaat i.p.v. alleen maar over zichzelf te lullen en hoe goed hij wel niet is...??![]()
schijnbaar nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:33 schreef Starlie het volgende:
Kan Huub niet gewoon eens ff netjes vragen hoe het met zijn broer gaat i.p.v. alleen maar over zichzelf te lullen en hoe goed hij wel niet is...??![]()
Je bent helemaal enthousiast Blomst, je struikelt zelfs over de CAPS-toetsquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:30 schreef blomst het volgende:
Eric mag zijn keuze 24uur uitnodigen voor zATERDg.
hIJ GAAT HEM NU BLLEN.
te voorbarigquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:33 schreef Starlie het volgende:
Het was gewoon een constatering, geen verwijt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:29 schreef demins het volgende:
[..]
Nou ja, dat verstaat tenminste iedereen! Beter dan wanneer ze in een voor bijna iedereen onverstaanbare taal praten. Dat vind ik pas écht onbeschoft...
Yeah....quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:35 schreef Day het volgende:
[..]
Het was gewoon een constatering, geen verwijt.
Dacht dat het alleen iets van Huub was, maar merk nu dat Joris het ook heeft. Zal wel door het honkbalwereldje komen.
Als honkballiefhebber zeg ik Ja, ze kunnen kampioen worden, met Amsterdam bedoelt Jorisquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:20 schreef milk-shake het volgende:
lijkt wel of het perse moet ....dat honkballen............![]()
Die toetsen zitten ook te dicht bijelkaarquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je bent helemaal enthousiast Blomst, je struikelt zelfs over de CAPS-toets
Inruilen dan maarquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:35 schreef ruby het volgende:
Gozer aan de andere kant van de lijn is spontaner en ontdeugender.
Hou je kop, Lieke is cool!quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:37 schreef maril het volgende:
Gadver Lieke komt
Ik weet van niks!quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:38 schreef shmoopy het volgende:
Huub heeft het net over een meet&greet met de FOK!moderators, wat heeft shmoop gemist?
heeft huub gevraagd, lieke betaalt CP mee.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:38 schreef Day het volgende:
Waarom moet Lieke er in godsnaam bij gaan zitten?
Ze heeft meebetaaldquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:38 schreef Day het volgende:
Lieke betaald meequote:Op woensdag 23 mei 2007 21:38 schreef Day het volgende:
Moderators van het Gouden Kooi forumquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:38 schreef shmoopy het volgende:
Huub heeft het net over een meet&greet met de FOK!moderators, wat heeft shmoop gemist?
Ik dacht dat dat met Now-mensen was (én LS)quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:38 schreef shmoopy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |