Niet echt een verrassing eigenlijk. runner-up bij de Heisman.... tsja...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:42 schreef Guard het volgende:
http://sports.espn.go.com/ncf/news/story?id=2969546
Mama needs a new house, son..... you go and make the big money
Rooten voor de Saints vind ik niet zo gek hoor in de NFC. Er zijn slechts 2 dominante units daar: de defense van de Bears en de offense van de Saints.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:54 schreef Luuksor het volgende:
Zelfs idioten die voor de Saints rooten.. maarja, eens kijken of ze het wonder van vorig jaar kunnen herhalen..
Tis niet verrassend nee, behalve dan dat mama het nu al begint te roepen terwijl de school en DMC himself keurig volgens de regels van de mediatraining roepen dat ze eerst het eizoen door zien te komen en aan het eind van het seizoen de "juiste" beslissing zullen maken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:35 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Niet echt een verrassing eigenlijk. runner-up bij de Heisman.... tsja...
Dit wordt een lang seizoen voor de Giants fansquote:
Het is zeker geen 3-13 team meer zoals vorig seizoen. verwacht dat ze 6 of 7 wins halen dit seizoen. Daar haal je de play-offs niet mee, maar je zit niet op het Oakland niveau.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:04 schreef kidkash19 het volgende:
Lions hebben Kitna die de bal gooit.......zegt genoeg denk ik zelfs met een Calvin Johnson en Roy Williams om hem heen
en dan de back up: J.T. O'Sullivan (deed het leuk hier in europa, maar is toch echt te licht voor de NFL), Drew Stanton (rookie) en Orlovsky.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:04 schreef kidkash19 het volgende:
Lions hebben Kitna die de bal gooit.......zegt genoeg denk ik zelfs met een Calvin Johnson en Roy Williams om hem heen
Arizona Cardinals fan hierquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:10 schreef rblommers het volgende:
Nope, wel anderen kanslozen als lions fans en vikings fans (which includes me). Join the club
The Cardinals lost more than just a preseason game Saturday night. Two starters suffered injuries that could end their seasons.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:56 schreef Luuksor het volgende:
Haha, je hoort zo vaak: Cardinals gaan dit jaar naar de playoffs! Just doesn't happen.. sorry to burst your bubble..
Volgens mij hebben ze het dan over de St.Louis Cardinals.....quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:56 schreef Luuksor het volgende:
Haha, je hoort zo vaak: Cardinals gaan dit jaar naar de playoffs! Just doesn't happen.. sorry to burst your bubble..
For the love of Jeremy Shockeyquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:48 schreef PirE het volgende:
[..]
Dit wordt een lang seizoen voor de Giants fans. Ik verwacht trouwens ook niet veel van mijn Seahawks en Detroit wordt de verrassing van het jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |