kijk hier dan:quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:18 schreef Aaargh! het volgende:
...
ze kunnen dit onmiddelijk door hun computer laten checken en m'n teruggave automagisch overmaken. .
...
express ben ik bang, want ik heb het wel vaker gezienquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:27 schreef SnowCockroach het volgende:
![]()
!
Per ongeluk of expres?
Dat ga ik voortaan ook zeggen.![]()
Die vind ik persoonlijk minder, Maorijnissen rolt niet zo lekker je bek uit als 'automagisch'.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:30 schreef jogy het volgende:
Maar toch, het woordgrapje is gewoon leuk in zijn eenvoud, net als Maorijnissen
True, maar de samenhang tussen marijnissen en maorijnissen geeft het wel weer een extra dimensie, automagisch heeft alleen het voordeel dat er geen extra letter bijkomt zodat het qua uitspraak praktisch gelijk blijft.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:51 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Die vind ik persoonlijk minder, Maorijnissen rolt niet zo lekker je bek uit als 'automagisch'.
Net als databeest voor databasequote:Op woensdag 23 mei 2007 20:30 schreef jogy het volgende:
Maar toch, het woordgrapje is gewoon leuk in zijn eenvoud, net als Maorijnissen, al ben ik het niet met die benaming eens blijft het woordgrapje ( mits met mate gebruikt ) leuk. automagisch, je weet niet hoe het werkt maar toch werkt het.
zijn dat je matties die een wagen besturen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:57 schreef Maikuuul het volgende:
Ik zeg altijd: otomaties
Maar das ook de bedoeling !
Yup, maar alleen diegene die int midden van de auto zitten en 1 hand uit raam hebben jeweetquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:06 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
zijn dat je matties die een wagen besturen?
Nee hoor. Het voorvoegsel "auto-" komt uit het Grieks, en wordt gewoon als 'au' uitgesproken. Alleen in aan het Frans ontleende woorden (bv. "restaurant") is 'oo' de correcte uitspraak.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:57 schreef Maikuuul het volgende:
Ik zeg altijd: otomaties
Maar das ook de bedoeling !
deden ze op mn oude werk ...quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:22 schreef immortalsean het volgende:
...da's gewoon zóó gaar ... niet doen!
http://www.onzetaal.nl/advies/auto.phpquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:46 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Nee hoor. Het voorvoegsel "auto-" komt uit het Grieks, en wordt gewoon als 'au' uitgesproken. Alleen in aan het Frans ontleende woorden (bv. "restaurant") is 'oo' de correcte uitspraak.
quote:Zowel de uitspraak [oto] als de uitspraak [auto] is goed.
Onze Taal gaat uit van het gebruik van de taal. Aangezien er zo veel mensen zijn die 'ooto' zeggen is het dus volgens hen goed.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:54 schreef MASD het volgende:
[..]
http://www.onzetaal.nl/advies/auto.php
[..]
![]()
Dat klinkt behoorlijk onsmakelijk.quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:57 schreef Ticker het volgende:
Gister een knakker die even iets van mij over wou nemen, waarop hij zenuwachtig zei "njah, dan ben ik je gateway.. muhaha".
Hey, die is van Koot en Bie, dus dat is kunst!quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:21 schreef Keltie het volgende:
"We hebben zo een demonstructie" ... Ook al weer zo'n superleuke woordspeling.
Net gehoord. Sterf collega, sterf!
Lekker boeiend.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:21 schreef Frollo het volgende:
[..]
Hey, die is van Koot en Bie, dus dat is kunst!
http://www.kootenbie.nl/disco/albumkeuze.asp?albumID=2
Hier doen ze aan "aftappen"quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:51 schreef Ticker het volgende:
Ik ken iemand die zegt.. "ik ga even plapsen" inplaats van Plassen.
Oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee fucking irri!
fijn dat we dat weten...quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:49 schreef Gluckskafer het volgende:
Ik heb trouwens een neef en die kan goed Andre van Duin intimideren.
Goh.. en uuh... wist jij dat een op de 10 kinderen een vader heeft die niet hun echte vader is.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:49 schreef Gluckskafer het volgende:
Ik heb trouwens een neef en die kan goed Andre van Duin intimideren.
Boh gek, n00b.quote:
WTFOMGLOLLERFOKBBQ!!!!!11!!!11!!11!!1ZWEIDREIHERTMITGEWEI.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:18 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Boh gek, n00b.
Dat was natuurlijk ook zoeen slechte grap/woordspeling als waar dit topic over gaat.
Andre van Duin intimideren ipv imiteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |