mwoah... misschien wel...quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:14 schreef OA het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat 2012 net zo ongemerkt voorbij als het jaar 2000....![]()
Er is erg veel te lezen... ik kan me dagen verdiepen in dat soort topics of op sites als Niburu, NewOrder etc..quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat moet dus dit jaar al gebeuren lees ik. Nou, we zullen zien. Of hebben ze het over de transformer film?
ghehe Muuuuckquote:
zal ik maar even de rust onderbreken dan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ghehe Muuuuck![]()
Ik maar F5'en en denken: WTF wat is het stil
maar pagina 6 was er al![]()
Al staat daar ook nog niet veel
heb ik ook weleensquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ghehe Muuuuck![]()
Ik maar F5'en en denken: WTF wat is het stil
maar pagina 6 was er al![]()
Al staat daar ook nog niet veel
quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zal ik maar even de rust onderbreken dan?
das op zich idd wel een vermelding waardquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
Kijk ik net op de NS site zie ik dit staan:
Storingen
De treinen rijden volgens plan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat dacht ik dus ook!quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
das op zich idd wel een vermelding waard
kijk, dat is pas schokkendquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
Storingen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat bestaat niet....quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
Storingen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goedquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:41 schreef Kuukske het volgende:
Heuj Eer. Hoe ist.
Druk op werk. Verder alles prima.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:43 schreef eer-ik het volgende:
Goed
Lig nog even lekker te sjillen in m'n mandje, dadelijk eens even opstaan en douchen, hond naar buiten trappen, na een kwartier lopen weer naar binnentrappen, en dan ongeveer m'n auto aanslingeren om mezelf de nieuwste zomermode aan te laten meten voor gratis bij de kapper
En hoe is het daar vandaag?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:57 schreef Frutsel het volgende:
Breaking News
OA gespot in De Elementen: Storm in een kop koffie![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |