Ik heb hier nog een Bulbasaur. Maagdelijk groen, net 13 jaar geworden. Voor 15 euro mag je een kwartier.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:46 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een Bulbasaur. Maagdelijk groen, net 13 jaar geworden. Voor 15 euro mag je een kwartier.
Ik verbeter het altijd automatisch naar 'verbetert'.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:12 schreef Renesite het volgende:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=heerestraat+groningen&btnG=Zoeken&meta=
Google verbeterd het altijd automatisch naar HEREstraat.
Echt?quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:56 schreef Biancavia het volgende:
Oh god, weer zo'n actie waarbij er in totaal maar 50 Ons Dorpjes en 1 keer de Kalverstraat gedrukt zijn.
Ja. Vertel eens.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:07 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Zeker dat kwartetspel van de Unox vergeten?
Nou het ligt mij nog héél vers in het geheugen.quote:
Dit is wat er volgens iemand aan zeldzame kaarten in omloop is.quote:1. Amsterdam, Kalverstraat (2 kaarten in omloop): ¦koda Roomster t.w.v. ¤ 20.275
2. Rotterdam, Coolsingel (2 kaarten in omloop): keuken
3. Utrecht, Vreeburg (6 kaarten in omloop): KNVB-dag t.w.v. ¤5.000
4. Den Haag, Lange Poten (7 kaarten in omloop): fornuis t.w.v. ¤3.660
5. Station Noord (8 kaarten in omloop): reischeque t.w.v. ¤2.500
6. Groningen, Heerestraat (10 kaarten in omloop): flatscreen t.w.v. ¤1.999
7. Haarlem, Houtstraat (60 kaarten in omloop): 2 hotelnachten t.w.v. ¤500
8. Arnhem, Velperplein (85 kaarten in omloop): bestekset
9. Ons Dorp, Brink (360 kaarten in omloop): mp3-speler t.w.v. ¤69
Nee hoor, er zijn gewoon maar twee kalverstraatkaarten.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:27 schreef Hooghoudt het volgende:
Of er zijn er meer in omloop, maar ze belonen alleen de eerste 2 setjes...
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:30 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn gewoon maar twee kalverstraatkaarten.
Staat zelfs bij super hoer op de site.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:04 schreef ROG het volgende:
[..]
Dit is wat er volgens iemand aan zeldzame kaarten in omloop is.
Gewoon het aantal prijzen, zo zijn in heel Nederland waarschijnlijk gewoon twee kaarten van de Kalverstraat in omloop, want ze geven maar 2 auto'sSkoda's weg.
Wat een oplichters!quote:4. De Super de Boer prijzenpot Super Monopoly/Kloosterbrood bestaat uit 10 Philips flat Screen Ambilight x 1.990,- = ¤ 19.900,- euro
Lees een stukje omhoog, Heerestraat gezocht op marktplaats 150 Euroquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:28 schreef Domai het volgende:
Heeft weinig zin dan
Ik heb alleen Neude, Utrecht; Plein 's Gravenhage; Heerestraat, Groningen
Heerestraat wil ik inderdaad wel kopen voor een Eurootje of honderd, nog steeds goedkoop voor een flatscreen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:23 schreef BasOne het volgende:
[..]
Lees een stukje omhoog, Heerestraat gezocht op marktplaats 150 Euro
Is de verleiding niet erg groot om als cassiere de zeldzame kaartjes achterover te drukken als je er en tegenkomt?quote:
Voor iedereen die niet aan deze actie meedoet en snel geld wil verdienen.
Wij bieden 350,- euro contant voor station Noord.
Ik ben dus daar caissiere en jammer genoeg kan je de kaartjes niet bekijken. Ik kan ze natuurlijk wel allemaal open scheuren en dan de stomme terug geven aan de mensen.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:36 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
O mijn god. Mensen die echt 300 euro hebben voor zo'n kaartje. Gouden handel, hilarisch
[..]
Is de verleiding niet erg groot om als cassiere de zeldzame kaartjes achterover te drukken als je er en tegenkomt?
quote:Op maandag 28 mei 2007 16:38 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Hallo,
Ik ben op zoek naar station noord van het monopoly spel van super de boer. Ik wil er 600 euro voor geven. Dus heb je hem laat het dan weten!
Ja nouja, je koopt dan een reis twv 2500 euro voor 600 euro.quote:
Dus dan zijn er toch meer kaartjes dan auto's?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:41 schreef Qwea het volgende:
ik hoorde in de super de boer gisteren dat de auto's er al uit waren
ik heb liever ¤10,000 euro dan een skodaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:24 schreef Biancavia het volgende:
Wel rot als je de Kalverstraat hebt en de Leidsestraat maar niet te pakken kan krijgen.
Je denkt toch zeker niet dat mensen deze verkopen, die 4 die je zoekt zitten in bijna geen enkele en die Kalverstraat is dan eigenlijk ¤ 20.000.- waardquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:43 schreef NietGroen het volgende:
Zoals jullie misschien wel gezien hebben, heeft Super de Boer een monopoly actie. Nou is het moeilijk om een stad te krijgen, maar misschien met elkaars hulp kunnen een aantal mensen vrolijk worden.
In de aanbeiding:Dorpsstraat Ons dorp Hofplein Rotterdam Neude Utrecht Zijlweg Haarlem Leidsestraat Amsterdam
GevraagdHeerestraat Groningen Houtstraat Haarlem Brink Ons Dorp Kalverstraat Amsterdam
Hopelijk kunnen we elkaar helpen hierzo
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:26 schreef Bond het volgende:
Ik heb Ketelstraat en steenstraat, ik zoek dus Velperplein
Ook heb ik Dorpsstraat en ik zoek dus Brink
Eventueel mag andersom ook.
Daar kom ik idd ook net achter, ik zag dat die prijs best wel vaak wordt weggegeven en ik was zo naïef om te denken dat ze er dan (bv van ons dorp) 360 hele straten in omloop hebben gebracht.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:29 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
![]()
dat zijn de kaarten die er dus bijna niet zijn, waarom vraag je er überhaupt naar?
hehe, die kaarten geven mensen valse hoopquote:Op woensdag 20 juni 2007 05:39 schreef Bond het volgende:
[..]
Daar kom ik idd ook net achter, ik zag dat die prijs best wel vaak wordt weggegeven en ik was zo naïef om te denken dat ze er dan (bv van ons dorp) 360 hele straten in omloop hebben gebracht.
ruilen voor een pakje boter en een fles azijn?quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:11 schreef Tegan het volgende:
Ik heb Leidseplein.
Ondertussen heb ik ook twee keer Steenstraat erbij.quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:11 schreef Tegan het volgende:
Ik heb Leidseplein.
Leidseplein ruilen voor twee keer Steenstraat?quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:19 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
ruilen voor een pakje boter en een fles azijn?
quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:21 schreef AnnekeM het volgende:
weet iemand wat de winnende kaarten zijn?
Zoekfunctie op Fok! werkt niet, dus weet niet of er meer topics over Super Monopoly actie is
astuquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:21 schreef eerke het volgende:
Van elke straat die je kan verzamelen is er één straat zeldzaam, namelijk:
Brink, Velperplein, Houtstraat, Vreeburg, Heerestraat, Langepoten, Coolsingel en Kalverstraat.
Als je één van deze kaartjes hebt, heb je in principe de prijs gewonnen en ga je natuurlijk niet je kaartje ruilen.
Je hebt gezien dat het topic uit 2007 is?quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:01 schreef caro-rooz het volgende:
beste niet blauw.
wij hebben de Kalverstraat amsterdam en de heerestraat Groningen voor jou.
wij willen daarvoor in de plaats Hofplein Rotterdam en Leidsetraat Amsterdam.
hoe krijgen we contact met elkaar?
groetjes Caro-rooz
Maar die dingen van 2007 zijn niet meer geldig afaikquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:51 schreef Viezze het volgende:
Het is alweer aan de gang hoor, en ik ben de gelukkige winnaar van een pakje kookpudding rum-rozijnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |