OK dat van sabine helpt ook
------------------
Y'all just jealous, Sabine adopted me! HEHEHE, misterwolfhoud was adopted by a cow....like cow like fish? o sorry, niet lullig hoor....
[Dit bericht is gewijzigd door Borisje (Datum 04 Oktober 1999).]
quote:
op 10-04-1999 om 11:22 PM schreef AcE het volgende:
Jep, t was ook helemaal top, had je jezelf opgegeven om mee te gaan of wist je t niet?
Geen tijd, geen vervoer
Je had zeker geen vervoer of zo?
je had er echt bij moeten zijn het was echt way-cool!
super geslaagd man!
alleen euh...ze besteden wel weinig aandacht aan die vissen op dit moment...en ze moeten er toch echt wel in nu....
(dit sloeg dus op Pinball, dat RemCow er niet was snap ik, zelfde reden als Danny denk ik)
------------------
Y'all just jealous, Sabine adopted me!
[Dit bericht is gewijzigd door Borisje (Datum 04 Oktober 1999).]
DIRKJE, lekker ding, zijn ???
Ze zijn nog wel een beetje dufjes hoor ik net van Maurice
ook als ze creatief met vis gaan bestellen of zo moeten we ingrijpen, want na de kippen zijn alleen de vissen over.....
quote:
op 10-04-1999 om 11:31 PM schreef AcE het volgende:
Ze zitten d'r in, hoe zou t met, ik citeer :DIRKJE, lekker ding, zijn ???
Ze zijn nog wel een beetje dufjes hoor ik net van Maurice
Ik leef ( nog ).
BTW, ik bedacht me straks wat: als Mona moeoeoeoe er uit wordt gestemd, wat gebeurt er dan met m'n naamgenoot,
--slik--
Moet ik mee? nee toch? HEEEELP!
om het bij BB neer te zetten toen we zaterdag zo bezig waren wel ja, maar ik dacht dat het idee zelf al eens eerder ter sprake was gekomen ( en nee niet van FishBro',die site kwam later pas ).
Weet AcE zelf vast wel wat meer van te vertellen
Yo wingie, take over
Gear locked, 160kts flaps down, signing off.
CU l8r
To be continued......?
En ik lees net dat de 18e vis Martin genoemd is ? Toch raar, op de stream die op de bovenstaande page staat hebben ze het er toch duidelijk over dat ze 'm FOKZINE willen noemen. (had een stuk stoerder geweest)
Ze dachten trouwens dat fokzine een dierensite was
Klopt ook eigenlijk wel een beetje. Het is hier inderdaad een behoorlijke beestenboel
Ow, nog een verzoekje !
Wil iedereen wiens plaatje niet werkt deze aub aanpassen. Die broken links staan zo slordig. Mijn dank is gigantisch
maar ja allemaal, echt een keigoede actie
Gisterenavond kon niet meer op FOKZINE komen, maar alsnog hier mijn reactie:
Serge, de complimenten, wederom een geslaagde actie, al zaten jullie wel lekker binnen terwijl wij met z'n allen buiten in de regen de bewaakster bezig hielden.
Was weer eens gezellig, en ik hoop dat gaby het nu een beetje snapt
ER zijn idd 18 vissen gegeven, voor elke bezoeker van zaterdag (operation message ball) 1, tenzij je niet betaald had voor een vis, dan zit je er dus niet bij, bovendien zaten er bij de 20 mensen van zaterdag stiekem niet 1 maar 2 journalisten, die gozer in dat spijkerjackie was van IDtv, en die heeft dus ook niet meegedaan! He Gert-Jan (zo heet je toch ruler?) wat is dat nou voor een onzin dat je er gisteren-avond niet was? (op Fok-zine dan)
Dan voor de mensen van Fok! die teleurgesteld zijn dat de 18e vis geen Fok-zine heet, hietover is wel gesproken door de bewoners, er zijn namen gevallen als Foksygirl en Fokzine, maar de eerste naam die werd geroepen was (natuurlijk door ouwe gabber Ruud) Martin, vandaar dat ze daar voor gekozen hebben bij Veronica op de site, en ik denk dat de bewoners dat ook gedaan hebben uiteindelijk.
Eigenlijk hadden we er een PiTARAnha in moeten doen.....
Voedseldroppings doen in de tuin, of een bak bier over de schutting slingeren. Daar zal Ruud bonusheld wel raad mee weten.
Of verfbommen over de schutting gooien, kunnen ze straks niet meer naar buiten kijken
Huhuhh...
En ik wil erbij zijn als je een krat bier van de straat in de tuin gooit. Bel ik gelijk ff het guinnes book of records.
Btw, tof van Danny om die foto's zo snel te plaatsen...toppie
------------------
When when your left hand is gone...., your right hand is left
[Dit bericht is gewijzigd door AcE (Datum 05 Oktober 1999).]
Ik heet inderdaad Gert-Jan (en niet zoals veronica schrijft Gert-jan). Maar gisterenavond is het mij gelukt om een reactietje te geven daarna sloeg de boel bij mij op hol. Daarna niet meer geprobeert want ik moest Boris nog uitlaten (de hond die hard blaft en ook niet auto kan rijden). Ook Boris vindt tennisballen wel leuk. Las net dat ze de laatste fish toch FOKZINE genoemd hebben, beterrrr. En borisje nog gefeliciteerd dat je t lievelingetje bent van Sabientje, mischien dat ze dankzij jou Bart nog wel vergeet, komt bart je over 88 dagen opzoeken om je in je hl te .....
.
en ik dacht dat ik de enige was die zich zorgen maakte
Serge, wou je mijn rol overnemen? graag!!!
( rotate, gear up, guns are hot..)
Jpeg nog niet goed!?!?!? verd....
Op Radio 3fm bij Stenders tussen 2 en 4 is nog wel verteld "Vanavond allemaal naar Big Brother kijken naar de goudvissen van Serge en z'n vrienden"
Giel Beelen is toppie!
Bedankt Giel voor de reclame!
WAT EEN GEWELDIGE ACTIE!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |