Vanuit dat oogpunt snap ik het wel.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hij wil naar z'n droomclub, als ie niet meer in de CL mag spelen is die kans nog weer veel kleiner.
Kijk maar naar Sneijder en Drenthe. Dan kun je nog roepen dat het altijd je droom was, maar dat ze meer gaan verdienen doet er niet toe? (Al weet ik dat bij VdV niet, hij is een van de toppers bij HSV dus zal ook wel goed betaald krijgen)quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:46 schreef Paran0id het volgende:
[..]
Vanuit dat oogpunt snap ik het wel.
Maar voor de zomer loopt hij nog te verkondigen dat hij bij HSV blijft etc.
Spelers die contracten niet uitdienen, en het vervolgens op deze manier afdwingen![]()
Wanhoop?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:54 schreef Flashwin het volgende:
De wanhoop bij vdVaart begint nu wel trieste proporties aan te nemen.
Leroy Lita kreeg een blessure bij het uitrekken 's ochtends.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:38 schreef borisz het volgende:
als je op het voetbalveld een blessure oploopt oké maar dit![]()
Ik vind dit niet wanhoop, Boulahrouz deed een seizoen geleden precies hetzelfde. Ik vind dat HSV zich nogal wanhopig opstelt door bijna onder geen geding met Valencia te onderhandelen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:54 schreef Flashwin het volgende:
De wanhoop bij vdVaart begint nu wel trieste proporties aan te nemen.
quote:Valencia: "Hallo, ist da Sören Lerby?"
Lerby: "Ja - am Apparat."
Valencia: "Hör mal - wir wollen den Wesley Snjeider haben."
Lerby: "Jo. Könnt ihr kriegen."
Valencia: "Wir bieten 22 Mio."
Lerby: "Ist in Ordnung. Ich deale mal mit Ajax. Bis nachher."
Lerby: "Ajax? Hier Sören. Valencia bietet 22 für Wesley."
Ajax: "Hau ab. Wir wollen 30 haben."
Real Madrid: "Sören? Hör mal - wir wollen den Wesley haben."
Lerby: "Hmm - was bietet ihr?"
Real: " 25 Mio."
Lerby: "Für 27 Mio. könnt ihr ihn haben."
Real: "Okay - ist abgemacht."
Lerby: "Valencia? Wesley könnt ihr nicht kriegen. Der geht zu Real."
Valencia: "Shit. Hast du noch 'nen anderen?"
Lerby: "Ja, da ist noch einer in Hamburg namens van der Vaart."
Valencia: "Hm - schon mal gehört... Watt soll'n der kosten?"
Lerby: "Ich glaub, den kriegen wir für 'n kleines Geld."
Valencia: "Okay, wir bieten mal 14 Mio. Schaun mer mal..."
Lerby: "Jo - und ich sach van der Vaart, dass er 'n büschen stänkern soll."
Lerby: "Rafael, Real ist nich... - aber Valencia!?"
vdV: "Wozu bist du mein Berater? Ich wollte doch zu Real!"
Lerby: "Is' doch egal - Hauptsache Spanien."
vdV: "Okay - dann aber sofort. Bevor die wieder 'nen anderen Spieler verpflichten."
Lerby: "Ich sehe, was ich machen kann. Du musst aber 'n büschen Theater machen - wie Khalid."
vdV: "Kein Problem. Ich mach auf Rücken - wie Horst Schlämmer."
Lerby: "Das ist gut! Ich hab' Wesley untergebracht - bei dir schaffe ich das auch."
Lerby: "Didi? Hier Sören. Valencia will Rafael. Sind 14 Mio. i.O.?"
Didi: "Nö, der bleibt!"
Lerby: "Mach mal nich den Wilden! Rafael kommt nach Spanien - und zwar sofort!"
Didi: "Nö - der bleibt. Und Schluss!"
Lerby: "Rafael? Die spinnen - vom HSV. Woll'n dich nicht ziehen lassen."
vdV: "Was??? Oh - ich kriege Schmerzen. Im Herzen - und im Rücken."
Lerby: "Mach halt noch 'n büschen mehr Theater. Über die Zeitungen und so."
vdV: "Okay. Ich lass' mal meine Frau ran. Und meinen Lütten. Wird schon irgendwie klappen."
Lerby: "Das ist gut. Rafa - du musst ja auch ein büschen an meine Provision denken. Mit Wesley lief das ja schon ganz ordentlich. Tschöö!"
En terecht, hij heeft met zijn volle verstand een contract getekend dat hem voor een bepaalde tijd aan een club verbind, en nu zijn zogenaamde droomclub aan de bel trekt stelt dat contract plotseling niks meer voor? Zal effe lekker worden zeg. Dan moeten voetballers voortaan maar contracten tekenen van hooguit 1 seizoen, dan kun je daarna alle opties overwegen, maar niet gelijk op contractbreuk aansturen zodra de eerste de beste club met iets meer geld zich voor je komt melden. Ik word zo langzamerhand schijtziek van al die voetballertjes die denken dat ze zomaar alles aan hun laars kunnen lappen. Wesley Sneijder is ook zo'n gast, eerst roepen dat het 100% zeker is dat ie dit jaar nog in de NL competitie speelt, om een week later vrolijk de deur uit te wandelen richting Madrid. En over Drenthe wil ik het niet eens hebben, die heeft niet eens een volledig seizoen in Feyenoord 1 achter de rug, en heeft totaal nog niks bewezen, maar wel gelijk dreigen met abitragecommissies, walgelijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Rafael van der Vaart is inmiddels door de HSV supporters omgedoopt in Rafael 'Hoch Ver Raat' (Rafael Hoogverraad).
Die voetballers zijn net verwende kleine kinderen die gaan janken als het even niet gaat zoals zij willen. Dan verdien je al zo extreem veel en ben je wereldwijd beroemder dan alle presidenten van Afrika bij elkaar, met zelfs de kleinste teleurstelling kunnen ze niet fatsoenlijk omgaan.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hij wil naar z'n droomclub, als ie niet meer in de CL mag spelen is die kans nog weer veel kleiner.
Eerder een te klein hart. Als hij dit faked, had hij beter de HSV-fans serieus moeten nemen, en de waarheid vertellen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:00 schreef Devano het volgende:
Wees blij als HSV supporter. Het feit dat hij net doet alsof hij een blessure heeft, geeft aan dat hij het niet durft om gewoon weigeren te spelen. Daarvoor heeft hij een te groot hart.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:00 schreef Devano het volgende:
Wees blij als HSV supporter. Het feit dat hij net doet alsof hij een blessure heeft, geeft aan dat hij het niet durft om gewoon weigeren te spelen. Daarvoor heeft hij een te groot hart.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Op Duitse forums hebben ze zelfs al hele gesprekken verzonnen
[..]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:00 schreef Devano het volgende:
Een fles champagne, Canizares was dat. Ging daardoor niet mee naar het WKquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:04 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Er is ook een geval bekend waarbij een speler geblesseerd raakte omdat hij iets op zijn voet liet vallen.
Parfum was het toch?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Een fles champagne, Canizares was dat. Ging daardoor niet mee naar het WK![]()
Nee.quote:
Mooi shirtquote:
Waar heb jij het nou weer over.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Laten we er nou niet te zwaar aan wegen, er is een verslaggever van de AS (Spaanse krant) persoonlijk bij VDV langsgeweest, net als dat er een verslaggever was langsgeweest bij Sneijder voordat de Sneijder transfer naar Real Madrid beklonken was. Toen Sneijder poseerde in de Real shirt, hoorde je er geen kip over. De Duitse pers blaast dit gewoon op.
Met het verschil dat volgens mij Ajax en Real al rond waren op dat moment (of in ieder geval heel dichtbij), en HSV Van der Vaart vooralsnog helemaal niet kwijt wil.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Laten we er nou niet te zwaar aan wegen, er is een verslaggever van de AS (Spaanse krant) persoonlijk bij VDV langsgeweest, net als dat er een verslaggever was langsgeweest bij Sneijder voordat de Sneijder transfer naar Real Madrid beklonken was. Toen Sneijder poseerde in de Real shirt, hoorde je er geen kip over. De Duitse pers blaast dit gewoon op.
Dat was net nadat Real en Ajax eruit waren gekomenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Sterker nog, ze hebben officiele brieven naar de DFB en de FIFA gestuurd om protest aan te tekenen en Valencia gesommeerd bij vdV uit de buurt te blijven. Denk maar aan een soort straatverbod.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:41 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Met het verschil dat volgens mij Ajax en Real al rond waren op dat moment (of in ieder geval heel dichtbij), en HSV Van der Vaart vooralsnog helemaal niet kwijt wil.
Diezelfde supporters die nu het hardst moord en brand gillen staan gewoon weer te juichen als ie straks scoort.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:49 schreef DrDentz het volgende:
Maar goed, de supporters mogen hem toch al helemaal niet meer, dus ze kunnen hem beter voor een leuk prijsje laten gaan.
Dat shirt ziet er echt zo nep uit, ik vind het moeilijk te geloven. Maargoed, al zou het wel zo zijn, boeiend. Allemaal drukte om niks. Dat HSV niet wil meewerken aan een transfer vind ik veel flauwer. Ze hoeven hem heus niet weg te geven, maar dit is ook niet echt nodig.quote:
Mwah, die journalisten van AS komen altijd met een shirtje aankakken.. Vreemde lui.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:43 schreef knnth het volgende:
[..]
Dat shirt ziet er echt zo nep uit, ik vind het moeilijk te geloven.
Rio Ferdinand blesseerde zich door te lang TV te kijken met z'n benen in 1 en dezelfde houding op de tafelquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:04 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Leroy Lita kreeg een blessure bij het uitrekken 's ochtends.
Een Nederlandse voetballer raakte geblesseerd omdat hij met zijn voet tussen de deur kwam.
Er is ook een geval bekend waarbij een speler geblesseerd raakte omdat hij iets op zijn voet liet vallen.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mwah, die journalisten van AS komen altijd met een shirtje aankakken.. Vreemde lui.
Mwah, er wordt wel aardig geboden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:46 schreef Pritt het volgende:
Hmm hij is niet zo populair meer.
http://cgi.ebay.de/BIETET(...)290150792440QQihZ019
quote:Foto's zijn echt, zegt Van der Vaart
VALENCIA - Rafael van der Vaart gaat ver om de breuk met zijn club HSV en een transfer naar Valencia te forceren. De aanvoerder bleek gisteren in gedachten al in de sinaasappelstad en poseerde in de Spaanse sportkrant AS met een Valencia-shirt.
"Ik heb me laten verleiden", verduidelijkte de speler. "Toen ik er goed over nadacht, wilde ik de publicatie voorkomen. Maar dat was niet meer mogelijk." De Nederlander wacht vandaag een heet middagje als HSV tegen Bayer Leverkusen speelt. "Er liggen dag en nacht fotografen voor mijn deur, Sylvie en Damian kunnen niet eens meer naar buiten, want de fans zijn woest. Maar dit hoort er kennelijk bij. Ik wil gewoon weg." Alsof er niets aan de hand is, verschijnt de 'Kleine Engel' aan de aftrap. " En ik zal alles voor HSV geven om te winnen."
Bron:Telegraaf
Niet helemaal onterecht of wel? Vd Vaart gaat wel erg ver. Dan heb ik meer respect voor Snijder.quote:Op zondag 19 augustus 2007 09:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Van der Vaart jaren de held bij HSV supporters, kan niks verkeerd doen, staat op de foto met shirt van Valencia en faked blessure om aantrekkelijk te blijven voor transfer en wordt meteen uitgekotst door mensen die hem een week daarvoor op handen droegen.![]()
Jaja ik ken het verhaal van Drenthe, supporters... zo gevoelig.
Het is allemaal de schuld van Sylvie, zij heeft de broek aan thuis. Ralphje zegt ja en amen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 09:57 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Niet helemaal onterecht of wel? Vd Vaart gaat wel erg ver. Dan heb ik meer respect voor Snijder.
Ze zijn ook allemaal zo zielig die profs he, zonde ook dat ze geen van allen voor zichzelf kunnen nadenken. Rafaël wordt geinstrueerd door Sylvie, en Suarez, Drenthe en Koevermans zijn het slachtoffer van zaakwaarnemers. Arme arme jongens.quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:00 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Sylvie, zij heeft de broek aan thuis. Ralphje zegt ja en amen.
De 1,5 miljoen euro clausule gaat pas in 2009 in. Dus hij zal daar volgend jaar weinig aan hebben.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:05 schreef DrDentz het volgende:
Van der Vaart moet nog een jaartje blijven, dan heeft hij de clubs voor het uitzoeken. Voor 1,5 willen AC Milan en Barça hem ook wel hebben, dan gaan ze tegen elkaar opbieden qua salaris.
Sinds wanneer ben je als club verplicht om je speler zo snel mogelijk te verkopen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Van Der Vaart, mijn held
Het is hem geraden om bij die Duitse kutclub te verkassen, waar de ware aard van de supporters naar boven komt drijven. Met fysiek geweld dreigen omdat de speler naar een sportieve verbetering streeft in een competitie waar hij altijd van gedroomd heeft te spelen, maar de club alle medewerking weigert.
Hoe lomp kun je zijn, dat je te pas en te onpas een verschrikkelijke ziekte als scheldwoord in je mond neemt om iemand te typeren die met een shirt van een andere club heeft geposeerd. Voetbal is maar een sport, overdrijven is een kunst.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:48 schreef RijstNatie het volgende:
Zo zie je maar dat het toch een smerige k*nker jood blijft, met een ander shirt op de foto gaan, hoe lomp kun je zijn.
Als de speler de uitdrukkelijke wens heeft om daar te spelen, moet je daar ook rekening mee houden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:32 schreef Solstice het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je als club verplicht om je speler zo snel mogelijk te verkopen.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:05 schreef DrDentz het volgende:
Van der Vaart moet nog een jaartje blijven, dan heeft hij de clubs voor het uitzoeken. Voor 1,5 willen AC Milan en Barça hem ook wel hebben, dan gaan ze tegen elkaar opbieden qua salaris.
Dat is ook echt de reden dat ze hem toejuichen, omdat ze "waardering hebben voor zijn ambities"quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Van Der Vaart staat in de basis in de wedstrijd tegen Leverkusen en naar het schijnt is hij als een god ontvangen door het publiek en heeft hij een staande ovatie gekregen en elke keer als hij aan de bal is, krijgt hij applaus. Zo zie je maar weer dat de supporters waardering hebben voor Van Der Vaart's ambities.
Ah, daar is onze voorspeller weer. Naar welke club zou Sneijder ook alweer gaan? HSV?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:48 schreef Flashwin het volgende:
[..]als hij zin heeft om bank te zitten moet hij vooral naar een topclub gaan
lig je daar nog steeds wakker van jochie?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ah, daar is onze voorspeller weer. Naar welke club zou Sneijder ook alweer gaan? HSV?![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:49 schreef Flashwin het volgende:
[..]! wat een mongooltjes zitten er soms ook op dit forum zeg
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:44 schreef Flashwin het volgende:
Er waren zeker fanboys die echt dachten dat Real Madrid Sneijder zou willen hebben.
Die gast eindigt bij een club als HSV.
Ik niet, ik licht alleen de andere users in dat ze jouw "wijsheid" met een flinke korrel zout moeten nemenquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:51 schreef Flashwin het volgende:
[..]
lig je daar nog steeds wakker van jochie?
Ik zie je zelf niet met een verklaring komen...ach...ik neem het je niet kwalijk...het syndroom van down moet er bij jou zeker goed inhakken.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:49 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Dat is ook echt de reden dat ze hem toejuichen, omdat ze "waardering hebben voor zijn ambities"! wat een mongooltjes zitten er soms ook op dit forum zeg
Rafquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Rafael van der Vaart uitgeroepen tot MOTM van de wedstrijd. Dit is geweldig.
Dat is inderdaad wel raar ja.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Vooraf aan de wedstrijd kotste iedereen hem uit en vervolgens wordt ie uitgeroepen tot de MOTM
Omdat objectief gezien hij dat ook is, de sentimenten daargelaten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Vooraf aan de wedstrijd kotste iedereen hem uit en vervolgens wordt ie uitgeroepen tot de MOTM. Raffie je bent toe aan een nieuwe uitdaging en laat die stel pampers maar stikken
![]()
Contracten zijn helemaal niet belangrijk meer tegenwoordig?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Vooraf aan de wedstrijd kotste iedereen hem uit en vervolgens wordt ie uitgeroepen tot de MOTM. Raffie je bent toe aan een nieuwe uitdaging en laat die stel pampers maar stikken
![]()
Arbitragezakenquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Contracten zijn helemaal niet belangrijk meer tegenwoordig?
Niemand zegt toch dat hij gratis weg moet? Je strict aan een contract houden is natuurlijk ook kansloos. HSV moet gewoon schofterig veel vragen, dat betaalt Valencia toch wel. Iedereen blij.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Is dat onderhand nog niet duidelijk?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het standpunt van HSV is anders duidelijk genoeg, ze willen hem niet kwijt. Valencia moet dus gewoon ophouden met dat gezeik, en de volgende keer zorgen dat ze hun selectie op peil hebben voordat de competities overal weer begonnen zijn. En vdV moet vanaf nu gewoon doen waar ie voor betaald word, en dat is alles geven voor HSV. Hij liep een paar maanden geleden notabene nog te verkondigen dat ie zou blijven zelfs al zouden ze degraderen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:27 schreef knnth het volgende:
[..]
Niemand zegt toch dat hij gratis weg moet? Je strict aan een contract houden is natuurlijk ook kansloos. HSV moet gewoon schofterig veel vragen, dat betaalt Valencia toch wel. Iedereen blij.
Ik zie hem heel graag bij Valencia hoor, maar ik hoef er niet 1 bij die als er een leukere club komt meteen weg wil. Dan hoeft het echt niet, blijf dan lekker bij HSV. Volgend jaar weer proberen, het liefst nog nu, maar HSV wil hem gewoon niet laten gaan. Begrijpelijk, het is hun beste speler. Als VD Vaart het nu zo maakt dat hij weg wordt gestuurd dan maak je je daar ook bij andere clubs niet geliefd mee.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:30 schreef Asskicker14 het volgende:
VDV is ook niet verstandig, hij had een paar dagen geleden al direct een arbitragezaak moeten aanspannen. In Duitsland zijn ze dit soort arbitragezaken niet gewend, daar heerst de mentaliteit: Wees trouw aan je club, niemand die je helpt als je onder je contract uit wilt tenzij de club bereid is je te laten gaan. Dus kleine kans dat wanneer hij een arbitragezaak aanspant, dat hij wint. Maar de kans zou dan wel groter zijn geweest dat HSV hem eerder zou hebben laten gaan omdat de situatie onwerkbaar zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |