Dat dacht ik ook! Wat mij betreft kan hij komen! Al moet ik hem zelf ophalen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:48 schreef SoupNazi het volgende:
Hop terug naar Ajax.
Ik heb geen idee, snapte de titel ook niet echt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar kan hij heen dan?
Villarrealquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar kan hij heen dan?
En hij hen niet.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Die willen hem ook niet meer.
quote:Van der Vaart: "Niet naar Bayern München"
Door Olga (Nuongirl) op woensdag 23 mei 2007 16:27
Bron: Sp!ts
Als Rafael van der Vaart ooit naar een andere Duitse club verhuist, dan wordt het zeker niet Bayern München. Van der Vaart, die met trainer Huub Stevens Hamburger SV in de Bundesliga hield, heeft dat vandaag gezegd in een interview met Sportbild.
In 2005 verruilde Van der Vaart Ajax naar HSV. Voor die overgang had zijn zaakwaarnemer Sören Lerby al een gesprek gehad met Bayern-manager Uli Hoeness. "Destijds was het: 'Nee, nee en nog eens nee'. Niet goed genoeg", aldus de international. "Toen wilden ze me niet, nu wil ik niet meer naar Bayern."
Het is andersom, Raffie wil niet meer naar Munich.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Die willen hem ook niet meer.
Helemaal mee eens. HSV zie ik echt niet snel aanhaken bij de top in Duitsland. Die ene uitschieter daargelaten. In Spanje zie ik hem wel slagen, eerder dan in een land als Italie.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Wil hij prijzen winnen dan moet hij z'n tijd niet in Hamburg verdoen. Dan zal z'n rol wellicht minder groot zijn elders, maar zijn de kansen wel groter.
Ik hoop dat Raffie het doet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |