Ik niet nee, en thin lizzy komt toch nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:51 schreef Cynic het volgende:
ging jij naar graspop trouwens?
Ook nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:21 schreef Cynic het volgende:
wel naar Wacken toch?
Ja, jij wilde zo graag samenwonen. Dan doe je er ook maar wat voor.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:26 schreef Zwansen het volgende:
Dat was Nouk dus he. Dat dat ff duidelijk is.
quote:Op zondag 24 juni 2007 19:47 schreef Cynic het volgende:
Of de moeite doen onder je eigen naam te posten?
haha hetzelfde overkwam ons, toch goed dat ik hem al een keer of 10 gezien hebquote:Op maandag 25 juni 2007 21:57 schreef Cynic het volgende:
fraai is dat, denk ik eindelijk een High Fidelity te kunnen zien, is er weer sport op...
En het is ook nog eens tennis...
waarom niet ?quote:
Nouk?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:23 schreef Zwansen het volgende:
Ons huis is zo mooi aan het worden!. Niet normaal
.
Hoe gaat het met jullie huis PP, al vorderingen? Wanneer denken jullie erin te gaan?
Ik doe mijn verjaardag nog wel een keerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:53 schreef Cynic het volgende:
we moeten ergens in de zomer maar weer eens meeten, of niet?
Hoe vaak waren wij ook alweer in A'dam geweest?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:50 schreef Nouk het volgende:
Wel een keer. Kan toch niet. Ik verwacht binnekort een uitnodiging in De Krim.
Je had toch best een flexe slepslop??quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:49 schreef Bosbeetle het volgende:
Whoei een computer die een fatsoenlijke resolutie heeft![]()
en een normaal toetsenbord dat in combinatie met een ftp server thuishelemaal primooo
Jup maar nu staat er een nieuwe dell naast me. (die is alweer 1,5 jaar flexerquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:04 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Je had toch best een flexe slepslop??
Jullie mogen best een keer het huis komen bewonderen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:25 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hoe vaak waren wij ook alweer in A'dam geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |