zodoendequote:Op woensdag 23 mei 2007 17:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik tussendoor wel mijn film keek ja, en als ik een programma fullscreen doe gaat msn automatisch op bezet.
huh?quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je PM is vol...kan je niks sturen....![]()
quote:
Ah, jij hebt een soort van terras bij je kamer!quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
-->
[afbeelding]
dat moet ook wel eens schoongemaakt.
Op de foto zie je het niet zo bar goed, maar 't is goed ranzig
quote:
Ja, jij zit er nog wel even...quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:06 schreef Kuukske het volgende:
Doei ambtenaren?
Neen. Het werk is dan al lang neergelegd... Er rest ons enkel nog te vertrekken...quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:08 schreef MPG het volgende:
[..]
ja, blijkbaar gooien ze om klokslag 17 uur het werk neer hier
msn...quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik tussendoor wel mijn film keek ja, en als ik een programma fullscreen doe gaat msn automatisch op bezet.
neen, soort van terras is het ja, alleen mag ik er niet op zitten en gaat er geen deur naartoe.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:08 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ah, jij hebt een soort van terras bij je kamer!![]()
nou ja, volgens mij meer een dakje van de schuur oid....
[..]
[afbeelding]
[..]
Ja, jij zit er nog wel even...![]()
[..]
Neen. Het werk is dan al lang neergelegd... Er rest ons enkel nog te vertrekken...![]()
[..]
msn...![]()
Zo. En alweer een multipost van mij!! [afbeelding]
Ik ga zo tonijnquiche maken!Ja, alweer ja!
![]()
Zijn je ouders bang dat het gaat lekken?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
neen, soort van terras is het ja, alleen mag ik er niet op zitten en gaat er geen deur naartoe.
Ik zal eensch een foto maken.
wat?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
OMFG........papier gaat voor het eggie trouwen....
![]()
![]()
![]()
WTF....quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee-heeee ikke niet......maar papier wel....
![]()
ja, niet specifiek, maar het bouwbedrijf had gezegd dat je er eigenlijk niet op kon lopen...quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:12 schreef OA het volgende:
[..]
Zijn je ouders bang dat het gaat lekken?
Ik ben pas voor het eerst op m'n eigen dak geweest... daar zou ik ook kunnen zitten, maar dan moet ik telkens een stoel door het raam sleuren en dan nog een stukje schuin dak op...![]()
met wie dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee-heeee ikke niet......maar papier wel....
![]()
Ow. Je hebt R&P gevolgd?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
blijkbaar........en hij ook nog beweren dat ik goedkeuring heb gegeven....
![]()
![]()
Gewoon weer vaag gelul dus....quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee..maar hij kwam zo binnen:
Ik ga trouwen!!!!
oh leuk voor je..![]()
Niemand beweert het tegendeel....quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
nee..maar hij kwam zo binnen:
Ik ga trouwen!!!!
oh leuk voor je..![]()
Nog niet zo heel erg lang.quote:
Moet je maar niet zo 'belangrijk' (willen) zijn....quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:40 schreef eer-ik het volgende:
he JJ, m'n pm box is alweer wat leger.
Even 3 pm's weggegooid.
Die is trouwens ook snel volgespamd zeg...
hoelang bestaat dat PM systeem nou...
Doe eens normaal!quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:06 schreef Kuukske het volgende:
Boe!
Nee. Eten staat net in de oven en moet nog 35 minuten!quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:17 schreef Kuukske het volgende:
Nee. Al uitgegeten enzo jij?
Ja, is waar ook!quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:21 schreef Kuukske het volgende:
Al om kwart voor 5. Ben op werk heh.
Hé eer, nu ben ik echt buiten!quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:26 schreef eer-ik het volgende:
biet'n.
oeh, was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:27 schreef Kuukske het volgende:
Is dat een combinatie tussen bier en tieten?
Is goed, have funquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:28 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, is waar ook!![]()
[..]
Hé eer, nu ben ik echt buiten!![]()
Is het al zo erg met je?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:37 schreef eer-ik het volgende:
oeh, was het maar zo'n feest
Maar nee, helaasch niet..
Bier en tieten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:27 schreef Kuukske het volgende:
Is dat een combinatie tussen bier en tieten?
Mannen zijn zo sim-pel.quote:
waar is zij ook alweer van?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:40 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, de dagelijkse babe hier ook even spammen:
[afbeelding]
Is dat niet zo'n modelding?quote:
ik ookquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:51 schreef Kuukske het volgende:
Ja. Dat wist ik.
nah, het boeit me ook niet bijster veel.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:53 schreef Kuukske het volgende:
Ik hoef het ook niet echt te weten eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |